Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2009?

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 12 sep 2009 19:09

Vandaag weer een keer een wat langere D1 training gedaan. Rondje van precies 150km om het Gooimeer en het Veluwemeer. Zoals op de gps registratie is te zien had ik vandaag mijn verdwaalmoment bij Harderwijk. Er waren op een aantal plaatsen wegwerkzaamheden waardoor ik nogal moeite had om de route terug langs het water te vinden. Uiteindelijk maar een stuk A28 gepakt...;)

[img=http://www.xs4all.nl/~deweijer/gooimeer.jpg]

Nu lekker Vuelta kijken!

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5873
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 12 sep 2009 19:44

@ Bottecchia, het wordt wel een traditie, dat verkeerd rijden van je.
Nog even en we gaan het een 'Bottecchiaatje' noemen.:p;)

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 13 sep 2009 22:08

Vandaag ben ik niet verdwaald! :)

Ik wilde wat hoogtemeters pakken als voorbereiding op L'Eroica. Maar ik wilde ook graag de Vuelta zien met Gesink. Daarom maar een parcourtje op de heuvelrug gedaan. Met 140km en 1150 hoogtemeters heb ik lekker kunnen trainen. Alles op het buitenblad geklommen om zo wat krachttraining te doen voor het klimwerk wat straks met het oude materiaal moet gebeuren.

Onderweg wel de nodige wind en regen gehad. Terwijl ik eigenlijk dacht dat net zulk weer als gisteren zou zijn. Nou ja, lekker getraind in ieder geval.

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 6082
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 13 sep 2009 22:56

Vandaag een poging gedaan om een lange D1 training te doen. Dit is maar deels gelukt. Het rondje Markermeer was met 151 km lang genoeg maar de helft van de training verliep in D2. Paar weekjes niet fanatiek gefietst en veel wind zorgen dat je toch sneller vermoeid raakt. Achteraf viel me alles niet tegen; 30,5 gemiddeld en op de Enkhuizerdijk constant 45 kmh gereden met de wind vol in de rug. 's Middags lekker Vuelta kijken.
Live fast; die young. mijn blog

raphael
Forum-lid
Berichten: 775
Lid geworden op: 01 sep 2005 22:12

raphael 14 sep 2009 01:27

Vandaag weer eens een DTC tochtje gedaan: 'terug over de heuvelrug'. Vanuit Driebergen naar 't A'dam - Rijnkanaal, langs de lekdijk en slingerend over de heuvelrug weer terug. 135km, ging lekker, eerste stuk met clubje schaatsers mee maar daar viel het tempo snel terug. Toen maar alleen, pas tegen eind aangehaakt bij clubje dat lekker doorreed. Laatste 10km weer alleen, cq groepjes ingehaald en in 4u18min weer terug. Bijna geen zon, maar gelukkig fietsten we om de buien heen. kortom, heerlijke zondagochtend :).

padelzijn
Forum-lid
Berichten: 86
Lid geworden op: 06 aug 2009 00:09

padelzijn 17 sep 2009 21:41

Vandaag voor de eerste keer in mijn nog prille wielerleven echt aan het klimmen geweest door in Valkenburg te starten en een uurtje of 4,5 later weer te eindigen. Lekker fietsen hoor die heuvels en overmoedig geworden omdat het zo lekker ging maar een rondje Cauberg gedaan. Nou, vooral de steilste van de twee klimmen was een kuitenbijter en ik had geluk dat mijn huurfiets een triple had. Maar wel een heerlijk lekkere zonnige dag met perfect fietsweer qua temperatuur.

ps tip voor een ieder die de Cauberg wil gaan doen op korte termijn: overweeg om het even uit te stellen...... ze zijn namelijk aan het asfalteren en er blijft weinig ruimte op het overgebleven asfalt voor al het verkeer. Ik ben bijna voor mijn sokken greden door het grote snelheidsverschil op het steilste stuk en ben toen maar verder gaan harken en slingeren op het trottoir... :)

[img=http://farm3.static.flickr.com/2526/392 ... ccdb_o.jpg]
Ik fiets dus ik besta.

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 19 sep 2009 17:53

School weer begonnen dus de weekenden zijn weer druk druk druk. Maar voor een rondje fietsen word wel even tijd gemaakt. Dus in alle vroegte op de fiets gestapt om even wat kilometers weg te trappen, en wat frisse lucht op te snuiven. Even lekker op de Veluwe rond gereden met de mountainbike.

Ik vermaak me wel, heerlijk die rust. Dat dacht die buizerd waarschijnlijk ook, tot er ineens zo'n vervelende mountainbiker kwam langs gestoven. Ik schrok me rot toen hij ineens opvloog.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

waterman
Forum-lid
Berichten: 642
Lid geworden op: 16 jan 2007 18:24

waterman 20 sep 2009 14:06

Al 3 maanden niets gefietst door opknappen van mijn woning, maar vanochtend weer de
eerste ronde gemaakt met 2 fietscollega's. Heerlijk was het want ik miste het fietsten wel.
Herfst kan zo mooi zijn, ook de recente foto's die ik hier zie spreken voor zich.

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 27 sep 2009 16:51

Mijn hele weekend stond in het teken van maar 1 ding; de Rabobank Achterhoek ATB-Cyclo. 110km knallen door de Achterhoek:D

Rond 07:15 de fiets achterin de auto gegooid, Admiral Freebee op, en gaan met die banaan! Daar aangekomen m'n wielen er weer in gestoken, ingeschreven. En daar ging ik dan.

Al vrij snel werd ik ingehaald door een wat man en samen hebben we het eerste uur flink door gereden. In het 2e uur vormde zich een mooi groepje. Op het moment dat zij net doortrokken, had ik last van chainsuck, en moest ze laten gaan. Later ben ik er wel weer bijgekomen.

De eerste verzorgings post heb ik links laten liggen. En lekker door gesjeest. Wat klimmen, wat dalen. Maar vooral veel stof happen.

Vroeger zijn wij wel eens bij Lochem op kamp geweest, maar toen mochten we niet van die vuilstortplaats af met onze fietsjes. Vandaag mocht het dus! Jippie, dacht ik. Tot we werden tegen gehouden in de afdaling. Er bleek iemand te liggen, welke al gereanimeerd toen ik er langs kwam. Bij thuiskomst bleek helaas dat de beste man het niet gehaald heeft.

Met enige schrik in de benen de laatste kilometers gereden. En toen was ik weer bij het startpunt. Waar m'n pa me alweer op stond te wachten.

Een geslaagde rit. Goede verzoringsposten, prima gepijld!

Gebruikersavatar
erikvdmaat
Forum-lid
Berichten: 251
Lid geworden op: 28 jun 2004 15:55
Contact

Gebruikersavatar erikvdmaat 27 sep 2009 20:05

[quote=".Jeroen."]
Vroeger zijn wij wel eens bij Lochem op kamp geweest, maar toen mochten we niet van die vuilstortplaats af met onze fietsjes. Vandaag mocht het dus! Jippie, dacht ik. Tot we werden tegen gehouden in de afdaling. Er bleek iemand te liggen, welke al gereanimeerd toen ik er langs kwam. Bij thuiskomst bleek helaas dat de beste man het niet gehaald heeft.
[/quote]

Dat is naaitje. Zo jammer dat het nog steeds gebeurd.

Vandaag was het heerlijk weer om te fietsen, en de bedoeling was om +100km te gaan rijden. Helaas kwam ik niet verder als 75. Volgende keer toch maar wel even op google maps kijken voor de afstand....
Ook ik fiets: http://www.erikvandermaat.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 01 okt 2009 22:28

Vandaag maar eens een avondrondje gedaan net als dinsdag.
Alleen was het weer vandaag een stuk beter.
Heerlijk rustig:D

Afbeelding

foosho
Forum-lid
Berichten: 3597
Lid geworden op: 02 jan 2008 00:32

foosho 01 okt 2009 22:32

Zo, ook een rondje gedaan op de MTB, laatste stuk in schemerdonker door het bos, maar dat doen we niet nog es.. ;)
(gelukkig zag ik de opstaande steen dat als paaltje fungeerde op het laastste moment :))

Ik vrees dat de overschoenen ook uit de kast mogen, wel beetje koude voeten gekregen..

Plaats reactie