Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Positieve en negatieve ervaringen met users van dit forum
Van BonoCross een Canyon Al frame + stuurpen + zadelpen gekocht. BonoCross garandeerde dat het frame in goede staat was op wat lakschade na. Op basis van alle positieve referenties op dit forum, de gok genomen en het frame ongezien laten opsturen. En daar heb ik geen spijt van
Frame was ongelofelijk netjes verpakt en zag er uitstekend uit. Ik heb lang moeten zoeken naar de 'beloofde' lakschade , maar uiteindelijk de mini-plekjes gevonden.
Nu nog even laten opbouwen begin volgend jaar en dan heb ik er een mooi criterium/wedstrijdfietsje bij.
Frame was ongelofelijk netjes verpakt en zag er uitstekend uit. Ik heb lang moeten zoeken naar de 'beloofde' lakschade , maar uiteindelijk de mini-plekjes gevonden.
Nu nog even laten opbouwen begin volgend jaar en dan heb ik er een mooi criterium/wedstrijdfietsje bij.
Positieve ervaring met Yoda.
Gastvrij ontvangen door Yoda en mevrouw Yoda, fietservaringen uitgewisseld en daarna huiswaarts met mooi setje wielen.
Nu alleen nog andere biba's scoren![Embarrassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Gastvrij ontvangen door Yoda en mevrouw Yoda, fietservaringen uitgewisseld en daarna huiswaarts met mooi setje wielen.
Nu alleen nog andere biba's scoren
![Embarrassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Ik jaag de concurrentie voor me uit.......
Pegoretti Mxxxxxo
Canyon Grizl
Pegoretti Mxxxxxo
Canyon Grizl
+ voor @Delsol. Mooi (nieuw) Ta-specialites kettingblad overgenomen voor een goede prijs! Prettige afhandeling!
- razenderoeland
- Forum-lid
Heel blij dat chrissiewissie me heeft kunnen helpen aan wat spulletjes voor m'n gazelle champion mondial.
Hoe sterk is de eenzame fietser...
-
- Forum-lid
Een heel positieve ervaring opgedaan met @italfrk: ondanks de eindejaarsperikelen en wat persoonlijke beslommeringen een nieuwe cassette voor een mooie prijs opgedaan. Goed verpakt en vlot verzonden.
Kortom, aanbevelenswaardig!
Kortom, aanbevelenswaardig!