Kuiper Trading
-
- Forum-lid
- Berichten: 1212
- Lid geworden op: 28 feb 2007 12:24
Ik heb er conti 4000s op liggen en ik vind het wel meevallen met hem erom te leggen. Velglint welke ik heb is dat 16mm katoennen lint van velox. Ik hoop dat je hier wat mee kunt.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
Ik had eerst vreselijke moeite met het omleggen van de Conti 4000S op mijn FCC50's.
Nu heb ik Conti Easy Tape 16mm gemonteerd (dat lintje is best wel dun) en Schwalbe Light biba's (dus van die extra dunne) en dan kan ik de 4000S er redelijk goed omheen leggen. Iig veel makkelijker dan voorheen met Velox katoenen velglint en normale biba's.
Nu heb ik Conti Easy Tape 16mm gemonteerd (dat lintje is best wel dun) en Schwalbe Light biba's (dus van die extra dunne) en dan kan ik de 4000S er redelijk goed omheen leggen. Iig veel makkelijker dan voorheen met Velox katoenen velglint en normale biba's.
-
- Forum-lid
- Berichten: 28
- Lid geworden op: 07 feb 2009 21:16
Heb een geniaal idee
De 85mm van kuiper, met ZIPP stickers op !!! Zal toppie zijn.
Zouden die van 80mm decals van ZIPP 808 goed zijn?, het komt niet op 5 mm denk ik
De 85mm van kuiper, met ZIPP stickers op !!! Zal toppie zijn.
Zouden die van 80mm decals van ZIPP 808 goed zijn?, het komt niet op 5 mm denk ik
jasperr schreef:pietpiraat23 schreef:Heb een geniaal idee
De 85mm van kuiper, met ZIPP stickers op !!! Zal toppie zijn.
Zouden die van 80mm decals van ZIPP 808 goed zijn?, het komt niet op 5 mm denk ik
Noem het maar een geniaal idee.......
Plak dan ook meteen een ferrari logo op je Opel Astra. komt volgens mij op hetzelfde neer
-
- Forum-lid
- Berichten: 1665
- Lid geworden op: 27 aug 2007 14:34
Oh ja!! Vandaag voor het eerst met mijn FCT50's gereden die ik hier op het forum overgekocht heb en ben er ook behoorlijk enthousiast over. Die wielen willen gewoon rollen en dat doen ze ook fantastisch.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
-
- Forum-lid
- Berichten: 96
- Lid geworden op: 09 jan 2007 20:04
Wie kan me vertellen of Kuiper wielen, ik kijk naar een setje fcc50's, met alleen remblokken geleverd worden, of zitten die ook al in remschoenen? Indien alleen losse blokjes, dan mag ik (Force groep) denk ik naar Shimano remschoenen op zoek? Passen de blokken in Ultegra (6600/6700) remschoenen?
En zijn 60 mm ventielen lang genoeg voor deze 50mm velgen, of 80mm nodig? Ik pomp met een SKS Rennkompressor.
En zijn 60 mm ventielen lang genoeg voor deze 50mm velgen, of 80mm nodig? Ik pomp met een SKS Rennkompressor.
-
- Forum-lid
- Berichten: 470
- Lid geworden op: 12 apr 2010 21:17
- Locatie: Noord-West Veluwe
Arno Janssen schreef:Wie kan me vertellen of Kuiper wielen, ik kijk naar een setje fcc50's, met alleen remblokken geleverd worden, of zitten die ook al in remschoenen? Indien alleen losse blokjes, dan mag ik (Force groep) denk ik naar Shimano remschoenen op zoek? Passen de blokken in Ultegra (6600/6700) remschoenen?
En zijn 60 mm ventielen lang genoeg voor deze 50mm velgen, of 80mm nodig? Ik pomp met een SKS Rennkompressor.
De remblokjes worden er los bijgeleverd, ze zitten dus NIET in de remblokhouders.
Ik rij zelf met SRAM RED en ik heb geprobeerd ze erin te wurmen maar dat ging met moeite. Terwijl de SRAM/ Shimano houders hetzelfde zijn paste deze blokjes niet optimaal.
De bijgeleverde remblokjes passen wel uitstekend in de bijgeleverde houders.
Ik zou zelf op zoek gaan naar carbon specifiek remblokken die in je huidige houders passen.
80mm ventielen heb je nodig.
Cannondale Six (costum rebuild) SRAM RED + Kuiper FCC50 & SRAM S27AL
Cannondale Flash 29'er SRAM X.9/ X.0
Cannondale Flash 29'er SRAM X.9/ X.0
-
- Forum-lid
- Berichten: 96
- Lid geworden op: 09 jan 2007 20:04
"Bijgeleverde remblokjes ... Bijgeleverde houders": zitten die remschoenen er dus wel bij maar niet in elkaar? Of pasten de remschoen niet in een SRAM rem?
Ik ga geen specifieke remblokken kopen als die er al bij geleverd worden, liever indien nodig remschoenen kopen en daar de geleverde blokken in zetten. Op die manier kun je sneller wisselen (remschoen incl blokken) dan de remblokken uit de remschoenen duwen en de andere erin. Zeker omdat je ook schrijft dat blokken in SRAM houders niet gemakkelijk gaan. Dit omdat ik wissel tussen de Kuiper's en mijn andere (niet-carbon) wielset.
Ik ga geen specifieke remblokken kopen als die er al bij geleverd worden, liever indien nodig remschoenen kopen en daar de geleverde blokken in zetten. Op die manier kun je sneller wisselen (remschoen incl blokken) dan de remblokken uit de remschoenen duwen en de andere erin. Zeker omdat je ook schrijft dat blokken in SRAM houders niet gemakkelijk gaan. Dit omdat ik wissel tussen de Kuiper's en mijn andere (niet-carbon) wielset.