Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
[quote="newD"]richten we bij deze een anti-scam brigade op?
Misschien zelfs een nieuw topic: spot de fiets scam advertenties?[/quote]
Daar zijn websites voor. Echt hilarisch. De kunst is die lui zo lang mogelijk bezig te houden, met de gedachte dat ze in die tijd geen andere mensen op kunnen lichten. Ik kwam laatst iemand tegen die een Nigeriaanse oplichter zo ver kreeg een enorme tatoeage te laten zetten.
Misschien zelfs een nieuw topic: spot de fiets scam advertenties?[/quote]
Daar zijn websites voor. Echt hilarisch. De kunst is die lui zo lang mogelijk bezig te houden, met de gedachte dat ze in die tijd geen andere mensen op kunnen lichten. Ik kwam laatst iemand tegen die een Nigeriaanse oplichter zo ver kreeg een enorme tatoeage te laten zetten.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
-
- Forum-lid HC
What makes the boat go faster?
Op de Cervelo Soloist van een paar berichten geleden op 2dehands.be (die met de satéprikkers!) had ik voor de lol ook even gereageerd; zelfde verhaal natuurlijk (correspondentie in het Engels, opererend vanuit Hongarije - valt toch te verifiëren via IP-adres, niet?, en voorstel tot betalen via derde partij); toen ik hem zei dat ik eind deze maand in Boedapest moet zijn gaf hij me zowaar een adres op!?
Allemaal leuk en wel, maar we mogen niet vergeten dat het belangrijkste blijft dit inderdaad ook te melden aan de sitebeheerder zodat die de advertentie kan verwijderen. Is inmiddels dus gebeurd; ik ga onze Hongaarse vriend nu toch even vragen waar zijn fiets plots heen is...
Allemaal leuk en wel, maar we mogen niet vergeten dat het belangrijkste blijft dit inderdaad ook te melden aan de sitebeheerder zodat die de advertentie kan verwijderen. Is inmiddels dus gebeurd; ik ga onze Hongaarse vriend nu toch even vragen waar zijn fiets plots heen is...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)