T i n u z schreef:Ik kan best begrijpen dat hij zich 'geflikt' voelt...
Weet je, eigenlijk doet dat er nul komma nul toe: als je geschoren wordt moet je stil zitten!
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
T i n u z schreef:Ik kan best begrijpen dat hij zich 'geflikt' voelt...
LuctorEtEmergo schreef:Arme pipootje... Heb je een ongelukje gehad op de parkeerplaats van de ALDI jongen? Het zit je ook niet mee he? En het zit nogal diep ook, maar van dit voorval moet je niet jan-en-alleman de schuld geven. We hebben het nu over de sport en niet over allerlei zaken die in de maatschappij gebeuren, dus laten we alsjeblieft die zaken gescheiden houden.
Het enige dat ik zeg is dat ik niet meer kan genieten van de sport als ik bv. een Vinokoerov een aanval zie plaatsen tijdens het WK in Mendrisio. Dan zit ik voor mijn tv te hopen dat hij snel wordt bijgehaald. Gelukkig gebeurde dat ook. Maar wat als dat niet was gebeurd en hij had gewonnen? Zou je dan nog blij zijn? Ik niet en daarom pleit ik voor zwaardere straffen. Of in ieder geval dat die kerels niet meer als helden worden toegejuicht als ze voorbijrijden.
C a s r a n schreef:janom schreef:ach ach ach, wat een zondaar toch die dekker!!!!
waar gaat het hier over? Wie vrij is vAN ZONDEN werpe de eerste steen!
Mensen zijn kuddedieren dat wordt hier weer eens bewezen!!!!
Excuus? Ik voel me wel degelijk geroepen om nogmaals te bevestigen dat ik dopingzondaars niet hoef in de sport. Ik vind dit nogal een eigenaardige repliek (en bekentenis?) van jou. In een discussie waarbij iemand kinderverkrachters en moordenaars veroordeeld, ga je ook zeggen "wie vrij is van zonden werpe de steen?". Wat een nonsens: natuurlijk is het de verdomde plicht van elke sportliefhebber om zich af te zetten tegen dopinggebruik.
Dekker is verdorie betrapt op het produkt (epo, of althans een variant ervan, dus geen gecontamineerd zalfje) dat al meer dan 10 jaar de wielersport kapot maakt, komt eerst met een smoes af en moet nu ootmoedig bekennen... wat een lef heb jij om te zeggen dat wij die geen steen mogen werpen?!!
C a s r a n schreef:T i n u z schreef:Ik kan best begrijpen dat hij zich 'geflikt' voelt...
Weet je, eigenlijk doet dat er nul komma nul toe: als je geschoren wordt moet je stil zitten!
T i n u z schreef:C a s r a n schreef:T i n u z schreef:Ik kan best begrijpen dat hij zich 'geflikt' voelt...
Geef dan eens een gegronde reden waarom hij momenteel de enige is die met een oude urinestaal wordt gepakt?
Je gaf geloof ooit eens de aardige vergelijking dat iedereen zich geflikt zou voelen als je naar verloop van tijd een boete krijgt vanwege een snelheidsovertreding op een weg waar je eerst 100 mocht rijden en nu 80.
We leven in het heden en niet in het verleden, anders kunnen we een aantal uitslagen van de afgelopen jaren eventjes flink gaan herschrijven. Hij is de laatste anderhalf jaar gecontroleerd en niet gepakt, dus is hij clean. En reken maar dat de dopingjagers er flink op zitten als je biologisch paspoort enige schommelingen vertoont en terecht!
Heeft Rebellin trouwens onder andere zijn zilveren medaille al ingeleverd?! Virenque heeft nog een aantal truien in de kast hangen die hem niet echt toekomen! (om maar eens een paar voorbeelden te geven)...