Vandaag gefietst in 2007?
"van de week maar eens rustig aan omdat ik geen echte trainingsprikkel meer voel."
@NEOS: hoe herkenbaar, heb de laatste weken echt minder drang, komt enerzijds door het weer en anderzijds door lage rugklachten maar toch. Komt wel ieder jaar terug. Heeft misschien ook te maken met het feit dat ik de hele winter door fiets.
@NEOS: hoe herkenbaar, heb de laatste weken echt minder drang, komt enerzijds door het weer en anderzijds door lage rugklachten maar toch. Komt wel ieder jaar terug. Heeft misschien ook te maken met het feit dat ik de hele winter door fiets.
race: S-Works Tarmac \'06
mtb : Specialized Epic comp \'04
-
- Forum-lid
Vanavond 57.2 km gefietst in de stromende regen. Wat een kloteweer!
-
- Forum-lid HC
Vandaag Rekem-Francorchamps-Rekem gereden, mooie tocht 207 kilometers op de teller met 15 hellingen en 2400 hoogtemeters. Goed fietsweer!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Het kriebelde vanavond weer een klein beetje dus........
Heijen-Afferden-Oud-Bergen-Ayen-Well-Wanssum-Maashees-Smakt-Venray-Overloon-Oploo-St Anthonis-Rykevoort-Beugen-Oeffelt-Gennep-Heijen.
2:12====61,5km.
Ging lekker vooral op de weg van Overloon naar Oploo kun je flink doortrekken.
Deze weg bold zoals onze vlaamse vrienden zouden zeggen
;)
Heijen-Afferden-Oud-Bergen-Ayen-Well-Wanssum-Maashees-Smakt-Venray-Overloon-Oploo-St Anthonis-Rykevoort-Beugen-Oeffelt-Gennep-Heijen.
2:12====61,5km.
Ging lekker vooral op de weg van Overloon naar Oploo kun je flink doortrekken.
Deze weg bold zoals onze vlaamse vrienden zouden zeggen
;)
cornelli racing cycles Uden
Vandaag een redelijk klim rondje: Annecy, Faverges, Col du Marais, Col du plein Bois (een gruwel, 16% max, regelmatig 'n km van 12%, nergens onder 9%), Col du Croix Fry en terug via La Clusaz naar Annecy, totaal 110 km. Die plein bois kent niemand maar zeker de moeite waard. Zorg wel voor een redelijk verzet want dat ding hakt erin!
Mijn trainingen op bikeplanner.com
Zaterdag vanuit Winterswijk de Baumbergetocht gefietst, 175km lang, 25 pittige hellinkjes in duitsland, mooi natuurgebied en erg autoluw, goed georganiseert door FCT Wenters uit Winterswijk.
Echt een aanrader voor volgend jaar deze tocht.
Echt een aanrader voor volgend jaar deze tocht.
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
[quote="NEOS"]Ging lekker vooral op de weg van Overloon naar Oploo kun je flink doortrekken. Deze weg bold zoals onze vlaamse vrienden zouden zeggen
;)[/quote]
Even zeuren NEOS, de weg bolT, neem ik aan :rolleye:
Gisteren en vandaag heerlijk gefietst, althans met de wind mee. In totaal 160 km gereden waarvan vandaag 110 op en neer naar Nederasselt met allerlei omwegen. Ook de weg van Oploo naar Overloon gehad en lekker strak asfalt!! Ik heb weer eens genoten vandaag, soms is fietsen gewoonweg geweldig.
;)[/quote]
Even zeuren NEOS, de weg bolT, neem ik aan :rolleye:
Gisteren en vandaag heerlijk gefietst, althans met de wind mee. In totaal 160 km gereden waarvan vandaag 110 op en neer naar Nederasselt met allerlei omwegen. Ook de weg van Oploo naar Overloon gehad en lekker strak asfalt!! Ik heb weer eens genoten vandaag, soms is fietsen gewoonweg geweldig.
race: S-Works Tarmac \'06
Niet vandaag, maar wel afgelopen week: in totaal meer dan 900km
Mocht de Jeantex tour Transalp fietsen en dat ging boven verwachting. Van Oberammergau naar Riva del Garda. Was echt genieten!
voor een uitgebreid verslag zie:
www.transalpvoorkika.nl (onder nieuws staat een verslag van 10 pagina's en onder etappes staat de korte beschrijving per dag)
www.tourtransalp.de
Omdat m'n maatje een paar dagen uitviel gaat hij volgend jaar weer. Ik ga een andere uitdaging zoeken (er zijn nog zoveel mooie tochten).
Van de week een paar rustige trainingen en dan hopen op mooier weer.
Mocht de Jeantex tour Transalp fietsen en dat ging boven verwachting. Van Oberammergau naar Riva del Garda. Was echt genieten!
voor een uitgebreid verslag zie:
www.transalpvoorkika.nl (onder nieuws staat een verslag van 10 pagina's en onder etappes staat de korte beschrijving per dag)
www.tourtransalp.de
Omdat m'n maatje een paar dagen uitviel gaat hij volgend jaar weer. Ik ga een andere uitdaging zoeken (er zijn nog zoveel mooie tochten).
Van de week een paar rustige trainingen en dan hopen op mooier weer.
Omdat het niet al te vast weer was vanmorgen en ik dus mijn racerd niet nat wilde laten worden boven op zolder mijn hardloop spullen maar weer eens voor de dag getoverd.
Nou na 1km wist ik al welke spierenik de laatste 3jaar en 3maanden niet meer gebruikt had de aanhechting boven de knie ( hamstrings) schreeuwden het uit zowel links als rechts.
Verder ging het qua vermoeidheid wel ongeveer 40 min gelopen in een rustig tempo maar zweten alsof het 30 graden was.
Sommige mensen keken mij aan en ik zag ze denken "hij was toch gestopt ivm blessures"" tegen een paar heb ik gezegd"niet verder vertellen hoor".
Ik denk dat dit een redelijk goed alternatief is voor een regenachtige dag
Nou na 1km wist ik al welke spierenik de laatste 3jaar en 3maanden niet meer gebruikt had de aanhechting boven de knie ( hamstrings) schreeuwden het uit zowel links als rechts.
Verder ging het qua vermoeidheid wel ongeveer 40 min gelopen in een rustig tempo maar zweten alsof het 30 graden was.
Sommige mensen keken mij aan en ik zag ze denken "hij was toch gestopt ivm blessures"" tegen een paar heb ik gezegd"niet verder vertellen hoor".
Ik denk dat dit een redelijk goed alternatief is voor een regenachtige dag
cornelli racing cycles Uden