Pagina 47 van 52

Geplaatst: 05 jun 2010 10:48
door erik79
Eén ding, koop nooit bij Math Salden! Een oplichter en scheld zijn klanten uit.

De arrogantie straalt er vanaf!

Klant is koning is voor hen een nieuwe spreuk!

Geplaatst: 05 jun 2010 12:52
door danoontje
Wat een flauwekul die laatste opmerking. Zeker als 1e post.

Er zijn meerdere posts in dit topic geplaatst over hoe je het beste bij winkels als Salden kunt shoppen en hoe je er het beste mee om kunt gaan.

Wat mij betreft mag deze post OP SLOT. We kunnen voor elke zaak wel een post starten met onze ervaringen. En dan kom je altijd positieve en minder positieve reacties tegen.

Maar gezien de drukte bij Salden. Er zijn enorm veel klanten WEL tevreden. Dat kunnen we denk ik wel constateren.

Geplaatst: 05 jun 2010 13:27
door madhill
Had met spoed wielen nodig. Heb ze even gebeld en per internet betaald. De volgende dag de wielen in huis, zoals afgesproken. Geen klachten hier dus.

Geplaatst: 05 jun 2010 14:08
door litespeed
Hier de afgelopen jaren al minstens 6 dozen met de juiste inhoud binnengekregen. Van de week werd ik nog gebeld dat gelletjes met smaak X op waren en of het dan smaak Y mocht zijn. Dag later was de doos binnen.

Geplaatst: 05 jun 2010 18:46
door hamer
Ik had zo'n klein slotje besteld van BBB. Blijkbaar waren deze op want ik heb er een van PRO gekregen zonder bijbetaling. Toch een hele Euro verdiend. :D

Geplaatst: 05 jun 2010 19:36
door rene
Gewoon goede ervaringen met Salden hier.... even mailen / bellen of het op voorraad is , dan bestellen en de volgende dag in huis !! Nog niet anders meegemaakt bij Salden. Gewoon Top !

Geplaatst: 05 jun 2010 22:57
door sharkman113
Niet top maar met wat geduld komt het uiteindelijk goed (via de post dan).
Winkel, tja heb mijn twijfels maar je bent er zelf bij dus gewoon goed opletten. Ralph is op zich een plurk en heeft een marketingopleiiding gehad die ik niet ken maar dergelijk gedrag schijnt bij een low price dealer te horen dus zal het wel ok zijn.

Geplaatst: 30 jul 2010 13:50
door danoontje
Woensdagavond om 20u een ultegra 6700 groep + alligator I Links besteld.
Zojuist alles in ontvangst genomen, netjes verpakt, juiste spullen. Erg prettig ook dat je na de bestelling een tracktrace code ontvangt, je kunt de zending zelf in de gaten houden.
Geen klachten hier, maar nog steeds een tevreden klant.

Geplaatst: 30 jul 2010 14:49
door johnwx
had gemaild over info 105 remmen volgende dag gelijk mail retour met antwoorden op mijn vragen

ipv 105 toch maar Ultegra gekocht



wachten op de post

Geplaatst: 30 jul 2010 19:59
door chassepatate
Inmiddels al meer dan 20 keer bij Salden besteld, nooit problemen, snel in huis...

Geplaatst: 31 jul 2010 02:24
door cdale
Mijn laatste ervaring is alweer anderhalf jaar oud...

Eerst een paar keer heen-en-weer gemaild over de beschikbaarheid van een bepaalde fiets.
Iedere keer heel snel en correct geholpen/gereageerd.

Daarna in een zeer drukke winkel, bijna hectisch...mijn fiets gekocht
Gewoon heel netjes en vriendelijk geholpen/redelijk serieus opgemeten/fiets afgesteld.
Wist ook precies wat ik wilde, dat scheelt enorm.

Duurde wel...wat langer dan gepland. Druk, druk, druk.

Uiteindelijk zeer tevreden.

Als je niet weet wat je wilt en superservice en - nazorg verlangt, moet je er niet heen gaan.

Geplaatst: 02 aug 2010 13:29
door peter85
Kom vaker bij salden, dit omdat ik redelijk in de buurt woon. Tot heden niks op aan te merken, geen fiets daar aangeschaft wel me kleding banden voeding endergelijke...