Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Stevens

wildromance
Forum-lid
Berichten: 155
Lid geworden op: 08 okt 2009 10:48

wildromance 25 mar 2011 18:40

Rico8 schreef:Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Ook weer aan het knutselen geweest, nieuwe wielen. PRO RC50 niet de lichtste, maar wel lekker stijf.



Zwart stuurlint zou net wat mooier zijn denk ik.
Als je wint heb je vrienden

kstoer
Forum-lid
Berichten: 58
Lid geworden op: 31 mei 2010 02:44
Locatie: Maastricht

kstoer 29 mar 2011 00:36

Oeh, die wielen staan ook op mijn lijstje, zou dat staan in mijn scf2
Ben nog wel aan het twijfelen, hoog carbon, of licht alu setje ( fulcrum racing one/ mavic ksyrium) anyone?

Gebruikersavatar
deijn
Forum-lid
Berichten: 590
Lid geworden op: 17 jun 2008 00:24

Gebruikersavatar deijn 29 mar 2011 00:49

Stuurlint vind ik wel ok, denk dat een zwarte stuurpen wel mooier zou zijn.
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.

misternochain
Forum-lid
Berichten: 226
Lid geworden op: 08 dec 2008 16:33

misternochain 29 mar 2011 01:59

kstoer schreef:Oeh, die wielen staan ook op mijn lijstje, zou dat staan in mijn scf2
Ben nog wel aan het twijfelen, hoog carbon, of licht alu setje ( fulcrum racing one/ mavic ksyrium) anyone?


Ik twijfel zelf ook om nog een hoog carbon setje aan te schaffen, maar ik zie persoonlijk meer nadelen dan voordelen. Het feit is wel dat het lekker in de fiets staat. Heb eens wat wielen in mijn Steven geshopt.


Afbeelding
Stevens SLC Team Ultegra SL

kstoer
Forum-lid
Berichten: 58
Lid geworden op: 31 mei 2010 02:44
Locatie: Maastricht

kstoer 29 mar 2011 23:35

Deijn schreef:Stuurlint vind ik wel ok, denk dat een zwarte stuurpen wel mooier zou zijn.


Als ik het goed gezien heb is dit een Geïntegreerde stuur-stuurpen combinatie van Pro in de witte kleur... Wordt dus moeilijk om alleen de stuurpen te verangen denk ik... Maar ik moet eerlijk zeggen, ik ben zelf ook meer van de zwarte delen... Idem voor de Zadelpen. Denk zelf aan een wit zadel, maar ik vind de C2 Gel flow zo lekker zitten... die kan ik nergens vinden voor een normaal bedrag, alleen bij chain reaction cycles gezien voor 65 euros...

hanoskator
Forum-lid
Berichten: 182
Lid geworden op: 01 jun 2007 15:42
Locatie: Groningen

hanoskator 29 mar 2011 23:43

Doen! :P eastons zijn superrrr heb ze zelf ook :D, stijf, licht & vooral sterk haha, al 10 koersen mee gereden en knalde afgelopen zondag nog over een soort stoepje heen toen ik niet zat op te letten dacht, arg aub niet weer een crack, maar niks aan de hand :)
Mister No Chain schreef:
kstoer schreef:Oeh, die wielen staan ook op mijn lijstje, zou dat staan in mijn scf2
Ben nog wel aan het twijfelen, hoog carbon, of licht alu setje ( fulcrum racing one/ mavic ksyrium) anyone?


Ik twijfel zelf ook om nog een hoog carbon setje aan te schaffen, maar ik zie persoonlijk meer nadelen dan voordelen. Het feit is wel dat het lekker in de fiets staat. Heb eens wat wielen in mijn Steven geshopt.


Afbeelding
Trainen is voor talentlozen =P

dodge
Forum-lid
Berichten: 145
Lid geworden op: 02 nov 2007 18:37

dodge 03 apr 2011 22:35

@Stevensrijders: heb net gezien dat een Xenon alweer duurder geworden is in vergelijking met begin dit jaar. Hebben jullie de ervaring dat de Stevens dealer een redelijke korting kan geven, of wordt gewoon de catalogusprijs gehanteerd ?

Vind het stillaan wel behoorlijk aan prijs in vgl. met bvb. een Canyon CF (ok, is geen dealermerk, maar toch )

Iemand ervaring met de houdbaarheid van de witte lak op Stevens carbonframes ?

dodge
Forum-lid
Berichten: 145
Lid geworden op: 02 nov 2007 18:37

dodge 05 apr 2011 13:31

Niemand ?

dieseltje
Forum-lid
Berichten: 974
Lid geworden op: 06 aug 2006 22:10

dieseltje 05 apr 2011 19:28

Korting die de dealer kan geven is zeer beperkt en moet je meer zoeken in de accessoires of gewoon wachten op de uitverkoop!
No pain no gain, no guts no glory!

fizik
Forum-lid
Berichten: 2262
Lid geworden op: 20 feb 2008 21:16
Locatie: Staphorst

fizik 06 apr 2011 00:10

Gewoon onderhandelen over de prijs en extraatjes en dan kijken waar je uit kunt komen. Reken maar dat er wat marge op die fietsen zit. Daar moet wel wat mee kunnen. Niet geschoten is altijd mis. En anders koop je toch een Canyon?

pietr
Forum-lid
Berichten: 534
Lid geworden op: 24 nov 2005 12:08

pietr 06 apr 2011 00:25

Ventoux (Stevensdealer in Tilburg) geeft een waardebon t.w.v. 10% van het ankoopbedrag, te besteden aan alles in de winkel, ook aan servicebeurten. Daarnaast krijg je bidons, een gedegen advies, prima service, een gemoedelijke sfeer en een kop koffie. Duidelijk en voor mij geen reden om naar de dozenschuiver te gaan. Ik kom er graag en ik krijg daar het gevoel dat ik net zo belangrijk ben als de topamateurs. Dat vind ik ook wat waard.
Scott Addict SE
Bulls Copperhead 3

Madridista
Forum-lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 jun 2011 15:49

Madridista 16 jun 2011 16:08

Ik denk er over een Stevens Aspin te kopen, is dit op zich een goede keus? Wat zijn de eventuele alternatieven?

Plaats reactie