Vandaag gefietst in 2011
-
- Forum-lid HC
Vind t trouwens echt een schande om zo met je fiets om te gaan!
[quote="Diamond"]Hey Theo,
gelukkig werk jij bij n baas waar die taal veel gepsroken en gelezen wordt:D:D:D.
[/quote]
Ook daar wordt ik er wel eens moe van.
Wat bedoelen ze nu met mijl?
Landmijl of zeemijl.:D
gelukkig werk jij bij n baas waar die taal veel gepsroken en gelezen wordt:D:D:D.
[/quote]
Landmijl of zeemijl.:D
-
- Forum-lid
[quote="Theo V"][quote="Diamond"]Hey Theo,
[/quote]
Landmijl of zeemijl.:D[/quote]
Het gaat om zeemijl die je snelheid over de grond aangeeft. Verwarrend
[/quote]
Het gaat om zeemijl die je snelheid over de grond aangeeft. Verwarrend
[quote="Theo V"][quote="Diamond"]Hey Theo,
[/quote]
Voor jou in zeemijl :D:Ddan snap je het tenminste:D:D,had t ff om moeten zetten in metrisch:rolleye::rolleye:,maar zoals je van mij gewend bent die fauten:rolleye::p:p hee
gr vd n.......s:p:p
[/quote]
Voor jou in zeemijl :D:Ddan snap je het tenminste:D:D,had t ff om moeten zetten in metrisch:rolleye::rolleye:,maar zoals je van mij gewend bent die fauten:rolleye::p:p hee
gr vd n.......s:p:p
[quote="ErwinB"]Het tweede 100+ km ritje is een feit. Zutphen, Almen, Laren, (lekke band), Markelo, Holten, Nijverdal, Haarle, Nieuw-Heeten, Holten, Laren, Lochem, Warnsveld, Zutphen.[/quote]
Niet toevallig al ter hoogte van Almen lek gereden? Stond ook iemand z'n band te wisselen.
Was zelf van plan 3 uur te gaan, maar heb er dankzij het prima weer 3,5 uur en iets meer dan 100 km van gemaakt. Gelukkig geen lek!
Niet toevallig al ter hoogte van Almen lek gereden? Stond ook iemand z'n band te wisselen.
Was zelf van plan 3 uur te gaan, maar heb er dankzij het prima weer 3,5 uur en iets meer dan 100 km van gemaakt. Gelukkig geen lek!
[quote="Wesley"]Niet toevallig al ter hoogte van Almen lek gereden? Stond ook iemand z'n band te wisselen.
[/quote]
Nope, net na het viaductje tussen Laren en Markelo....
Overigens zal ik ook nog wel een keer in Almen een band moeten wisselen binnenkort, gezien hoe vaak ik daar doorheen fiets en mijn aantal lekke banden van dit jaar (5 stuks).
[/quote]
Nope, net na het viaductje tussen Laren en Markelo....
Overigens zal ik ook nog wel een keer in Almen een band moeten wisselen binnenkort, gezien hoe vaak ik daar doorheen fiets en mijn aantal lekke banden van dit jaar (5 stuks).
[quote="Wesley"]'k Zal m'n ogen open houden! Misschien is tijd voor betere banden a la Conti GP4000S?[/quote]
Dat ben ik inmiddels ook aan het overwegen . Alleen denk ik dat de doorn van vandaag was alleen tegengehouden door trekkerbanden of houten wielen
Dat ben ik inmiddels ook aan het overwegen . Alleen denk ik dat de doorn van vandaag was alleen tegengehouden door trekkerbanden of houten wielen