Forumlid gespot
-
- Forum-lid
Sorry, dacht dat het een Cube was.
De "Noorderrondrit op de fiets" werd vandaag gereden, een toertocht vanuit Loppersum (75 en 150 km.)
Ik ben ook aardig wat groepjes tegemoet gereden op de terugweg. Kon bij Ruischerbrug nog mooi aanhaken bij een groepje dat weer terug reed richting Onnen en Zuidlaren.
De "Noorderrondrit op de fiets" werd vandaag gereden, een toertocht vanuit Loppersum (75 en 150 km.)
Ik ben ook aardig wat groepjes tegemoet gereden op de terugweg. Kon bij Ruischerbrug nog mooi aanhaken bij een groepje dat weer terug reed richting Onnen en Zuidlaren.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik spotte jou ook, maar het kwartje viel wel erg laat
Nou, weten we eindelijk wat voor gezicht er om dat oog zit.
Nou, weten we eindelijk wat voor gezicht er om dat oog zit.
Vandaag ben ik Jeroenr tegen gekomen op de gang bij mijn kantoor.
Ik wist wel dat we dezelfde baas hebben maar we werken op verschillende plekken en hebben verschillend werk.
En als je elkaar dan toch tegenkomt moet er natuurlijk even over fietsen gepraat worden.
Ik wist wel dat we dezelfde baas hebben maar we werken op verschillende plekken en hebben verschillend werk.
En als je elkaar dan toch tegenkomt moet er natuurlijk even over fietsen gepraat worden.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Vanmiddag tijdens mijn werk-woon rit Body tegengekomen iets na (in zijn geval) of voor (in mijn geval) Benthuizen.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Vandaag tijdens mijn trainingsrondje kwam ik depoldertoerist tegen. Het was wel in een flits maar een titanium fiets valt altijd op
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
- Forum-lid
Zo had ik dit topic nog niet bekeken. Dan heb ik Ever vandaag gespot (achter haar bureau, bezig met ingewikkelde juridische stukken )theov schreef:Vandaag ben ik Jeroenr tegen gekomen op de gang bij mijn kantoor.
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"
Nou, dit kun je er wel een paar keer per week opzetten dan! Heb je vandaag nog niet gespot trouwens...watikjebrom schreef:Zo had ik dit topic nog niet bekeken. Dan heb ik Ever vandaag gespot (achter haar bureau, bezig met ingewikkelde juridische stukken )theov schreef:Vandaag ben ik Jeroenr tegen gekomen op de gang bij mijn kantoor.