Specialized
Link naar het grote plaatje:
http://www.robmeeuwessen.nl/afbeeldinge ... cgroot.jpg
Idd zelf gemaakt. Dat verklaart ook meteen alle puntjes van Optico. Ik heb het blauw veel lichter en feller gemaakt. Ook is er wat extra striping toegevoegd. Over de zadelpen kan ik simpel zijn. er is geen zadelpen, kijk goed en zie de ritchey bevestiging voor de eerste ISP van specialized. Vandaar dat er ook nog een keer extra specialized op kon om het geheel nog drukker te maken (Het was met die extra striping toch al een kermis bak) Wieltjes hebben ook een lichte verandering gehad. Die hebben namelijk andere naven. Voornaaf Flensloos, en twee blauwe spaken.
Het tune concorde zadel zit er - net als de goude cassete - op om het geheel een wat lichter en "getunder" uiterlijk te geven. Vandaar dat de Spider van de cranks ook zwart zijn gemaakt en een carbon buitenblad maakt het compleet. De syntace cockpit heeft geen verdere uitleg nodig net als de AX remmetjes.
Alles weer helder:D.
HopHopHop, op naar de volgende photoshop.
Iemand nog iedeeen voor een leuk frame??
http://www.robmeeuwessen.nl/afbeeldinge ... cgroot.jpg
Idd zelf gemaakt. Dat verklaart ook meteen alle puntjes van Optico. Ik heb het blauw veel lichter en feller gemaakt. Ook is er wat extra striping toegevoegd. Over de zadelpen kan ik simpel zijn. er is geen zadelpen, kijk goed en zie de ritchey bevestiging voor de eerste ISP van specialized. Vandaar dat er ook nog een keer extra specialized op kon om het geheel nog drukker te maken (Het was met die extra striping toch al een kermis bak) Wieltjes hebben ook een lichte verandering gehad. Die hebben namelijk andere naven. Voornaaf Flensloos, en twee blauwe spaken.
Het tune concorde zadel zit er - net als de goude cassete - op om het geheel een wat lichter en "getunder" uiterlijk te geven. Vandaar dat de Spider van de cranks ook zwart zijn gemaakt en een carbon buitenblad maakt het compleet. De syntace cockpit heeft geen verdere uitleg nodig net als de AX remmetjes.
Alles weer helder:D.
HopHopHop, op naar de volgende photoshop.
Iemand nog iedeeen voor een leuk frame??
Die hoek van de stuurpen klopt wel. Het zit toch vast:D.
Tuurlijk klopt het niet. Het is dan ook photoshop. En op deze manier kun je mooi het zadel-stuurhoogte verschil wat vergroten. Dit icm een horizontale stuurpen creeer je een echte racelook.
Zadel staat ook erg hoog.
Tuurlijk klopt het niet. Het is dan ook photoshop. En op deze manier kun je mooi het zadel-stuurhoogte verschil wat vergroten. Dit icm een horizontale stuurpen creeer je een echte racelook.
Zadel staat ook erg hoog.
TiesT schreef: Iemand nog iedeeen voor een leuk frame??
Ja! Een Duell Passion of Voque stalen frame (sloping), afgemonteerd met Sram Red, Easton SLX vork, Foncolan zadel, Look keo pedalen en Fulcrum 3 wielen.
Kan je er wat mee Rob?
Niets is wat het lijkt..
maurice schreef:TiesT schreef: Iemand nog iedeeen voor een leuk frame??
Ja! Een Duell Passion of Voque stalen frame (sloping), afgemonteerd met Sram Red, Easton SLX vork, Foncolan zadel, Look keo pedalen en Fulcrum 3 wielen.
Kan je er wat mee Rob?
Is dit meer jouw droomfiets:p?
Haha. Zal eens kijken als ik tijd over heb. Toevallig een goede grote foto van het frame.
TiesT,
Heb je de striping aangepast?? Het blauw rond de bracket is anders en er loopt een witte streep over de balhoofdsbuis... Ik moet zeggen dat ik het er erg mooi uit vind zien.
Welke foto van het frame heb je als voorbeeld gebruikt?
Goed werk,
Heb je de striping aangepast?? Het blauw rond de bracket is anders en er loopt een witte streep over de balhoofdsbuis... Ik moet zeggen dat ik het er erg mooi uit vind zien.
Welke foto van het frame heb je als voorbeeld gebruikt?
Goed werk,
Loeki Pro
TiesT schreef:maurice schreef:TiesT schreef: Iemand nog iedeeen voor een leuk frame??
Ja! Een Duell Passion of Voque stalen frame (sloping), afgemonteerd met Sram Force, Easton SLX vork, Fizik Arione Killer, Look keo pedalen en Fulcrum 3 wielen.
Kan je er wat mee Rob?
Is dit meer jouw droomfiets:p?
Haha. Zal eens kijken als ik tijd over heb. Toevallig een goede grote foto van het frame.
Een stalen Voque vind ik een mooi frame. Alleen zou het spuitwerk, het design, wat spectaculairder mogen.
Het is niet m'n droomframe. Kan moeilijk kiezen. Een Pegoretti Marcelo, een Colnago Extreme Power, Litespeed Icon of een Madone 6.5 behoren ook tot m'n favorieten.
(Op http://www.specialpaintwork staan wat voorbeelden van Duells)
Niets is wat het lijkt..
-
- Forum-lid
YEAHH!! vandaag specialized tarmac elite besteld.
-
- Forum-lid
ja uiterlijk 2 weekjes. dus mischien nog wel eerder!! WHOEHOE!