Andere sporten gedaan vandaag?
-
- Forum-lid
Dubbele uitzending van Holland Sport gedaan met Andromeda, Bottecchia en Danny1407. Eerste uitzending was gisteren, de 2e is 'live' op 20 december. Was erg leuk, bitterballen in de pauze en Wilfried de Jong op de bas:
-
- Forum-lid
[quote="ferry1982"]4 kleine kleutertjes samen op de tribune bovenin waren aantal keer goed in zicht[/quote]
Van de after-party zijn gelukkig geen foto's... Ben net weer thuis :)
Van de after-party zijn gelukkig geen foto's... Ben net weer thuis :)
-
- Forum-lid
Erg leuk om eens mee te maken idd. Ik heb ook wel eens een kampioenenkwis 'live' gezien.
Nog op de fietsen van het wielerspel gezeten?
Nog op de fietsen van het wielerspel gezeten?
-
- Forum-lid
Lekker 45 min. baantjes getrokken in het zwembad vanavond, baan of 50/60 denk ik..
[quote="BianchiSL3"]Dubbele uitzending van Holland Sport gedaan met Andromeda, Bottecchia en Danny1407. Eerste uitzending was gisteren, de 2e is 'live' op 20 december. Was erg leuk, bitterballen in de pauze en Wilfried de Jong op de bas:
[/quote]
en Wilfried heeft smaak, want hij heeft een Pegoretti...
[/quote]
en Wilfried heeft smaak, want hij heeft een Pegoretti...
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
-
- Forum-lid
Vandaag 100 kilometer geskaatst op de baan in Biddinghuizen met de mannen van de politie en de Brandweer.
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
[quote="BLU V107"][quote="BianchiSL3"]Dubbele uitzending van Holland Sport gedaan met Andromeda, Bottecchia en Danny1407. Eerste uitzending was gisteren, de 2e is 'live' op 20 december. Was erg leuk, bitterballen in de pauze en Wilfried de Jong op de bas:
[/quote]
en Wilfried heeft smaak, want hij heeft een Pegoretti...[/quote]
Dat zeker (smaak)! Hij houdt van wielrennen, jazz, Feyenoord, Italie, literatuur.. Me dunkt! Maar een Pego? Hoe weet jij dat?
[/quote]
en Wilfried heeft smaak, want hij heeft een Pegoretti...[/quote]
Dat zeker (smaak)! Hij houdt van wielrennen, jazz, Feyenoord, Italie, literatuur.. Me dunkt! Maar een Pego? Hoe weet jij dat?
-
- Forum-lid
Gelanglaufd over straat!!!
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)