Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

verdient dit forum geen eigen kleding

l.a.n.c.e.
Forum-lid

l.a.n.c.e. 01 nov 2005 17:19

Quoten: Origineel geplaatst door Cas* op 01 November 2005

Ben benieuwd wat voor reacties jij zult krijgen als je met die naam op je shirtje door Frankrijk fietst........

Ik mag hopen dat ik dan al hhhhheeeeeeelllll snel kan fietsen
En om de kilometer wordt ik weer aan een dopingcontrole onderworpen!

rolandt
Forum-lid

rolandt 01 nov 2005 17:23

Quoten: Origineel geplaatst door L.A.N.C.E. op 01 November 2005

Het geeft geen hele diepe betekenis, maar de naam kwam als volgt.
Vroeger fietse ik met nog vier anderen, en hadden we allemaal in de loop van de tijd een bijnaam gekregen..L (lucky) die was altijd degene namelijk ALTIJD geluk had, die viel nooit enz. A (Arieeee) ..echte westlander!!gewoon zijn naam N (noodgang) Als we op vakantie en berg beklommen was hij als laatste boven, alleen met afdalen ging hij het snelst...We reden hem altijd wel weer voorbij(als hij weer is langs de kant van de weg lag omdat hij toch iets te snel was gegaan in een bocht) C (coachie) Die stilpelde altijde de routes uit, als we net klaar waren had hij alweer de route bedacht enzo..Vandaar hij al snel onze "coach/commandant" werd (wilde altijd in het leger)
En als laatste staat de E voor Eddie..weinig uitleg over:):)
We wilde een naam voor ons groepje en dachten om van alle beginletters en woord te maken..en dat werd L.A.N.C.E. ...Misschien niet de meest originele naam, maar ach het was wel een gave tijd!!
Ik moest een naam verzinnen, nadat ik niet een merk in mijn naam wilde hebben..En toen moest ik hieraan denken... En ach..tis maar een naam...

Ah ok, nou dan weten we dat ook weer. Misschien kom ik je nog wel eens tegen op een tochtje door het Westland. En dan herkenbaar aan ons forumshirt natuurlijk...

l.a.n.c.e.
Forum-lid

l.a.n.c.e. 01 nov 2005 17:49

Rij je vaak als je gaat fietsen richting het westland?? Nou tot snel dan!

trudie
Forum-lid

trudie 01 nov 2005 18:54

Afgelopen weekend nog een rondje Westland gedaan, koffie gedronken bij de Krabbeplas. Ik ben jullie misschien wel tegen gekomen.
Enne...nog ergens Bioracer gepast, L.A.N.C.E.?

l.a.n.c.e.
Forum-lid

l.a.n.c.e. 01 nov 2005 18:57

Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 01 November 2005

Afgelopen weekend nog een rondje Westland gedaan, koffie gedronken bij de Krabbeplas. Ik ben jullie misschien wel tegen gekomen.
Enne...nog ergens Bioracer gepast, L.A.N.C.E.?

Kijk..ut wordt nog druk in het Westland gezellig zeg!! Vanaf volgend jaar kunnen we elkaar beter herkennen!!
Nee helaas nog niet...ik ben woensdag vrij dan ga dan even langs!

chub
Forum-lid

chub 01 nov 2005 21:04

49 gegadigden voor een mooi setje, slechts 9 stemmen op een ontwerp. Het is moeilijk kiezen, maar ....... het stemmen loopt zo'n vaart niet (een aantal uitgezonderd)!!!
Waarom maken jullie je voorkeur niet bekend?

l.a.n.c.e.
Forum-lid

l.a.n.c.e. 01 nov 2005 21:14

Die stemming is gesloten. We hebben ervoor gekozen om het anders te doen. TS heeft met anderen vele ontwerpen gemaakt. Vrijdag komen zij met drie ontwerpen waaruit we allemaal kunnen kiezen.
Het shirt met de meeste stemmen wordt dan ons nieuwe shirt!

l.a.n.c.e.
Forum-lid

l.a.n.c.e. 01 nov 2005 21:33

Ja helaas nog ff een paar dagen wachten!!
@TS: Ik heb zojuist de betaling geregeld, dus ik hoop dat je het snel op de rekening heb staan...zodat ik een mooi (*) achter mijn naam zie staan.....

beginnertje
Forum-lid

beginnertje 01 nov 2005 21:37

@ Antoni, hoe staan de zaken ervoor betreft die mogelijke sponsoring?

@ iedereen, allemaal even geduld houden he!! Er wordt hard aan gewerkt achter de schermen!!
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt

l.a.n.c.e.
Forum-lid

l.a.n.c.e. 01 nov 2005 21:52

Nou okey ik zal me proberen in te houden!

antoni
Forum-lid

Gebruikersavatar antoni 01 nov 2005 22:42

Quoten: Origineel geplaatst door Beginnertje op 01 November 2005

@ Antoni, hoe staan de zaken ervoor betreft die mogelijke sponsoring?@ iedereen, allemaal even geduld houden he!! Er wordt hard aan gewerkt achter de schermen!!

We zijn druk bezig, het ziet er goed uit
Specialized Tarmac SL6 Disc
Jan Janssen Vector

Plaats reactie