Ervaring webshops
Wat ik besteld heb is keurig en op tijd geleverd, geen klachten.AllezVin schreef: ↑31 jan 2020 21:22 Iemand al ervaring met bestellen bij hibike.nl?
https://www.hibike.nl/
Vorig jaar iets gekocht en geen problemen ondervonden. Communicatie zou wat beter kunnen
Dirk
Ook nog wel iets gekocht. En ik kan me geen problemen herinneren.
Indien mogelijk met Paypal betalen, Geeft toch wat extra bescherming.
Indien mogelijk met Paypal betalen, Geeft toch wat extra bescherming.
Voor het eerst wat besteld bij Rosebike`s. Op 27-4 bestelling geplaatst en alles leverbaar binnen 2-3 werkdagen.
Alles besteld o.a wielset want achter wiel van mijn fiets zat een breuk in bij een spaak.
Na bestellen direct al een mail dat ivm Corona het enkele dagen langer kon duren want bezorging was druk.
29-4 bericht in de mailbox,bestelling is onderweg. Kijk even op de site of alles erbij zo zitten, maar nog niks verzonden en enkele delen 29-5 pas binnen die geannuleerd maar wielset zou op 22-5 binnen komen.
Maar is een mail gestuurd, er was idd niks verzonden en zou in 1x verstuurd worden. Beetje balen, wielset is juist het gene wat het fietsen is makkelijker maakt. gelukkig had ik op de gravelbike al wegbandjes gezet en kan ik door fietsen.
Vandaag bericht, bestelling is onderweg, maar je raad het al wielset staat nog op backorder. verwachtte datum 22-5..........
tevens bericht in de mail dat het tot 5 dagen kan duren voor je een track en trace ontvangt gelieve eerder ook geen contact op te nemen met rosebike`s.
Ook het geld van de geannuleerde delen is nog niet terug gestort en ontvangt nul bericht over vertragingen of voortgang van zaken.
Mijn ervaring is nog niet zo geweldig met deze webshop, en ik heb met veel dingen het idee dat men zich nogal makkelijk achter de Corona crisis verschuilt.
Alles besteld o.a wielset want achter wiel van mijn fiets zat een breuk in bij een spaak.
Na bestellen direct al een mail dat ivm Corona het enkele dagen langer kon duren want bezorging was druk.
29-4 bericht in de mailbox,bestelling is onderweg. Kijk even op de site of alles erbij zo zitten, maar nog niks verzonden en enkele delen 29-5 pas binnen die geannuleerd maar wielset zou op 22-5 binnen komen.
Maar is een mail gestuurd, er was idd niks verzonden en zou in 1x verstuurd worden. Beetje balen, wielset is juist het gene wat het fietsen is makkelijker maakt. gelukkig had ik op de gravelbike al wegbandjes gezet en kan ik door fietsen.
Vandaag bericht, bestelling is onderweg, maar je raad het al wielset staat nog op backorder. verwachtte datum 22-5..........
tevens bericht in de mail dat het tot 5 dagen kan duren voor je een track en trace ontvangt gelieve eerder ook geen contact op te nemen met rosebike`s.
Ook het geld van de geannuleerde delen is nog niet terug gestort en ontvangt nul bericht over vertragingen of voortgang van zaken.
Mijn ervaring is nog niet zo geweldig met deze webshop, en ik heb met veel dingen het idee dat men zich nogal makkelijk achter de Corona crisis verschuilt.
-
- Forum-lid
- Berichten: 1278
- Lid geworden op: 05 apr 2012 20:16
- Locatie: Enschede
Gewoon even bellen? Ze hebben een gratis nummer en doorgaans lukt het prima in het Nederlands.
Gelieve eerste 5 dagen geen contact opnemen met vragen mbt de verzonden items. Leverdatum wielset staat nog op 22-5 in de bestelstatus. Maar de delen die wel klaar staan voor verzending is de status ook nog niet van aangepast. Email staat ook bij dat ze normaal binnen 4 a 5 werkdagen reageren.........Ik wacht rustig af, maar het is in elk geval geen bedrijf waar ik snel een fiets zou kopen.