Pagina 47 van 71

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 31 jan 2020 21:54
door Lcsmet
Ik, ging gewoon zoals het hoort.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 31 jan 2020 22:24
door walters
AllezVin schreef: 31 jan 2020 21:22 Iemand al ervaring met bestellen bij hibike.nl?
https://www.hibike.nl/
Wat ik besteld heb is keurig en op tijd geleverd, geen klachten.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 01 feb 2020 09:36
door TL@
Idem hier

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 01 feb 2020 11:20
door hagi
Bij salden geweest voor pirelli zero banden uitverkocht,
Werden me gratis thuis bezorgd via webshop.
Dat noem ik nog eens service.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 04 feb 2020 16:54
door kopjethee
Iemand ervaring met ibkbike.com?

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 22 feb 2020 09:28
door ccc
bij mijn zoektocht naar een paar road winterschoenen in solden terecht gekomen bij de webshop : deporvillage.fr
Ik twijfel evenwel of deze shop wel betrouwbaar is .
heeft iemand al ervaring met deze webshop ?

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 22 feb 2020 10:13
door ddetaey
ccc schreef: 22 feb 2020 09:28 bij mijn zoektocht naar een paar road winterschoenen in solden terecht gekomen bij de webshop : deporvillage.fr
Ik twijfel evenwel of deze shop wel betrouwbaar is .
heeft iemand al ervaring met deze webshop ?
Vorig jaar iets gekocht en geen problemen ondervonden. Communicatie zou wat beter kunnen
Dirk

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 23 feb 2020 20:12
door hayes
Ook nog wel iets gekocht. En ik kan me geen problemen herinneren.
Indien mogelijk met Paypal betalen, Geeft toch wat extra bescherming.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 24 feb 2020 08:43
door ccc
ok , zal het ook maar riskeren !

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 22 mei 2020 15:20
door erwin20vt
Voor het eerst wat besteld bij Rosebike`s. Op 27-4 bestelling geplaatst en alles leverbaar binnen 2-3 werkdagen.
Alles besteld o.a wielset want achter wiel van mijn fiets zat een breuk in bij een spaak.
Na bestellen direct al een mail dat ivm Corona het enkele dagen langer kon duren want bezorging was druk.
29-4 bericht in de mailbox,bestelling is onderweg. Kijk even op de site of alles erbij zo zitten, maar nog niks verzonden en enkele delen 29-5 pas binnen die geannuleerd maar wielset zou op 22-5 binnen komen.
Maar is een mail gestuurd, er was idd niks verzonden en zou in 1x verstuurd worden. Beetje balen, wielset is juist het gene wat het fietsen is makkelijker maakt. gelukkig had ik op de gravelbike al wegbandjes gezet en kan ik door fietsen.
Vandaag bericht, bestelling is onderweg, maar je raad het al wielset staat nog op backorder. verwachtte datum 22-5..........
tevens bericht in de mail dat het tot 5 dagen kan duren voor je een track en trace ontvangt gelieve eerder ook geen contact op te nemen met rosebike`s.
Ook het geld van de geannuleerde delen is nog niet terug gestort en ontvangt nul bericht over vertragingen of voortgang van zaken.
Mijn ervaring is nog niet zo geweldig met deze webshop, en ik heb met veel dingen het idee dat men zich nogal makkelijk achter de Corona crisis verschuilt.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 23 mei 2020 00:08
door Swedish Chef
Gewoon even bellen? Ze hebben een gratis nummer en doorgaans lukt het prima in het Nederlands.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 23 mei 2020 10:45
door erwin20vt
Gelieve eerste 5 dagen geen contact opnemen met vragen mbt de verzonden items. Leverdatum wielset staat nog op 22-5 in de bestelstatus. Maar de delen die wel klaar staan voor verzending is de status ook nog niet van aangepast. Email staat ook bij dat ze normaal binnen 4 a 5 werkdagen reageren.........Ik wacht rustig af, maar het is in elk geval geen bedrijf waar ik snel een fiets zou kopen.