Mio Cyclo
@ridley orion: dat klinkt bemoedigend. Hoe heb je dat dan precies gedaan? Ik zie die mogelijkheid niet..... (de Wifi is toch enkel voor het uploaden van gereden ritten en het eventueel doorzetten van tracks die je wilt gaan rijden?)
CycloAgent start enkel op als de Mio via USB verbonden is. Het zal mooi zijn als het via de Mac en Wifi lukt.
CycloAgent start enkel op als de Mio via USB verbonden is. Het zal mooi zijn als het via de Mac en Wifi lukt.
Misschien stomme vraag, maar gebruik je de meest recente cycloagent?nvde schreef:@ridley orion: dat klinkt bemoedigend. Hoe heb je dat dan precies gedaan? Ik zie die mogelijkheid niet..... (de Wifi is toch enkel voor het uploaden van gereden ritten en het eventueel doorzetten van tracks die je wilt gaan rijden?)
Mijn ega gebruikt sinds een week de mio en ik heb voor haar de agent op een MacBook geïnstalleerd. Moest via een linkje een nieuwere versie downloaden. Het werkt probleemloos...
Allard
Vandaag met het eerste ritje van 2015 ook meteen een weigerachtige mio....Hij starte in eerste instantie wel gewoon op, maar kon de rit niet starten. Daarna reageerde touchscreen niet meer. Uitgezet, en daarna starte hij helemaal niet meer op. Straks even aan de pc hangen en kijken of ik hem weer aan de praat krijg.
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
Hoi, ik heb op mijn Mac ook versie 1.0.56.2 geïnstalleerd staan.
Vandaag einde van de dag nog contact gehad met de Mio helpdesk (ik was net op tijd thuis). Het probleem kwam bekend voor en ik heb per mail instructies toegestuurd gekregen. Deze waren enkel voor Windows beschikbaar, maar dat is geen probleem. Ik heb thuis ook nog een Win7 machine staan.
De instructies kwamen er op neer dat eerst alles gedeinstalleerd diende te worden, daarna opnieuw opstarten en de laatste versie van CycloAgent installeren (in de mail zat een link naar een v1.0.56.1 versie voor Windows). Daarnaast moest ik van de Mio de schijf 'MIO_SYSTEM' formatteren.
Na dat allemaal gedaan te hebben verscheen na het koppelen van de Mio aan de Win7 computer de mogelijkheid 'Herstellen'. Het was de bedoeling dat dan de laatste versie (op)nieuw geinstalleerd zal worden. Helaas niet ...... na het drukken op de knop 'herstellen' krijg ik als nog de melding 'Update mislukt. Controleer of uw Mio Cyclo 505 nog steeds verbonden is met de computer ...... '
Ik heb het ook nog een keer op de Mac geprobeerd (en op een oude Vista machine), maar daar krijg ik helaas hetzelfde resultaat.
Omdat de Mio nu geformatteerd is, werkt die echter ook niet meer. Balen ...... de helpdeskmedewerker klonk vrij zelfverzekerd. Morgen maar weer bellen. Wordt vervolgd.
Vandaag einde van de dag nog contact gehad met de Mio helpdesk (ik was net op tijd thuis). Het probleem kwam bekend voor en ik heb per mail instructies toegestuurd gekregen. Deze waren enkel voor Windows beschikbaar, maar dat is geen probleem. Ik heb thuis ook nog een Win7 machine staan.
De instructies kwamen er op neer dat eerst alles gedeinstalleerd diende te worden, daarna opnieuw opstarten en de laatste versie van CycloAgent installeren (in de mail zat een link naar een v1.0.56.1 versie voor Windows). Daarnaast moest ik van de Mio de schijf 'MIO_SYSTEM' formatteren.
Na dat allemaal gedaan te hebben verscheen na het koppelen van de Mio aan de Win7 computer de mogelijkheid 'Herstellen'. Het was de bedoeling dat dan de laatste versie (op)nieuw geinstalleerd zal worden. Helaas niet ...... na het drukken op de knop 'herstellen' krijg ik als nog de melding 'Update mislukt. Controleer of uw Mio Cyclo 505 nog steeds verbonden is met de computer ...... '
Ik heb het ook nog een keer op de Mac geprobeerd (en op een oude Vista machine), maar daar krijg ik helaas hetzelfde resultaat.
Omdat de Mio nu geformatteerd is, werkt die echter ook niet meer. Balen ...... de helpdeskmedewerker klonk vrij zelfverzekerd. Morgen maar weer bellen. Wordt vervolgd.
Even een follow-up zodat iemand anders er later wellicht zijn voordeel mee kan doen. Gisteren nog een tijdje met de Mio helpdesk gebeld. De helpdeskmedewerker wist het op een gegeven moment ook niet meer. Hij wilde even overleggen met een ontwikkelaar uit het oosten van de wereld en beloofde dit de volgende dag te doen en mij dan terug te bellen. Vanmiddag werd ik inderdaad teruggebeld. Hij had zijn collega gesproken en ze hadden nog eea na gekeken. De conclusie was helaas dat het moederbord stuk is. Het advies van Mio: omruilen voor een nieuwe bij de winkel.
Vanmiddag direct de hartslagmetershop.nl gebeld. De telefoon werd daar verrassend snel opgenomen. Na het verhaal verteld te hebben, werd verzocht even een korte mail te sturen. Dit deed ik rond 15.30. Tot mijn verrassing zag ik bij thuiskomst om 16.30 al 2 mails van de shop staan. Een verzendbevestiging van een nieuw exemplaar en een antwoord op mijn mail met het verzoek de kapotte Mio na ontvangst van de nieuwe retour te zenden. Super opgelost dus Morgen hopelijk een werkende Mio in mijn bezit.
Vanmiddag direct de hartslagmetershop.nl gebeld. De telefoon werd daar verrassend snel opgenomen. Na het verhaal verteld te hebben, werd verzocht even een korte mail te sturen. Dit deed ik rond 15.30. Tot mijn verrassing zag ik bij thuiskomst om 16.30 al 2 mails van de shop staan. Een verzendbevestiging van een nieuw exemplaar en een antwoord op mijn mail met het verzoek de kapotte Mio na ontvangst van de nieuwe retour te zenden. Super opgelost dus Morgen hopelijk een werkende Mio in mijn bezit.
Ik zal mijn Mio ook wel weer weg moeten brengen. Software update en reset leken gisteravond wel te helpen, en aan de computer hangend deed hij het ook. Maar vanmorgen had ik weer een frozen apparaat. Hij gaat wel aan, maar als hij op het dashbord staat reageert hij niet meer en start daarna ook niet meer op.....beetje teleurstellend. Voor de 2e keer in ongeveer een jaar dat ik hem weg breng.
Pijn is fijn, toch?
Vandaag de nieuwe, vervangende Cyclo 505 ontvangen ...... en hij doet het gelukkig
Het updaten ging nu in 1 keer goed (vanaf de Mac). Wat een opluchting na het gepruts van afgelopen week.
Het duurde allemaal nog wel wat langer dan vorige week verwacht. De hartslagmetershop had vorige week direct een nieuw exemplaar toegestuurd. PostNL was het pakketje echter kwijtgeraakt. Gisteren heeft men echter een derde exemplaar toegestuurd en deze kwam vandaag probleemloos aan. Morgen enkel nog de kapotte Cyclo retourzenden (retoursticker zat netjes in het pakketje van vandaag). Prima afgehandeld allemaal door shop, erg blij mee.
Het updaten ging nu in 1 keer goed (vanaf de Mac). Wat een opluchting na het gepruts van afgelopen week.
Het duurde allemaal nog wel wat langer dan vorige week verwacht. De hartslagmetershop had vorige week direct een nieuw exemplaar toegestuurd. PostNL was het pakketje echter kwijtgeraakt. Gisteren heeft men echter een derde exemplaar toegestuurd en deze kwam vandaag probleemloos aan. Morgen enkel nog de kapotte Cyclo retourzenden (retoursticker zat netjes in het pakketje van vandaag). Prima afgehandeld allemaal door shop, erg blij mee.
Thanks, dan ga ik even op zoek.
Vreemde is dat ik al een tijdje Google naar replace battery enzo maar ik zie geen winkels die ze verkopen.
Edit:
ik kan echt niets vinden.
Zou je mijn weg kunnen helpen? Of wordt deze accu ook gebruikt in de moov?
Vreemde is dat ik al een tijdje Google naar replace battery enzo maar ik zie geen winkels die ze verkopen.
Edit:
ik kan echt niets vinden.
Zou je mijn weg kunnen helpen? Of wordt deze accu ook gebruikt in de moov?
-
- Forum-lid
Vreemd , mio cyclo 300 geeft dit resultaat , maar ik weet niet of dat wel juist is ? !
http://www.subtel.nl/cgi-bin/cosmoshop/ ... AqIo8P8HAQ
http://www.subtel.nl/cgi-bin/cosmoshop/ ... AqIo8P8HAQ
Pinarello Paris .
Viper XTeam Mtb
Viper XTeam Mtb