Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Actiefoto's

trekhaak
Forum-lid

trekhaak 01 jul 2007 20:16

Phoe, nette fiets hoor cesar. Goede prestatie ook gister.

Maar als ik vragen mag; is die foto zelf gemaakt of komt ie van een site? Ben op zoek naar wat fotootjes van gisteren vandaar.

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 01 jul 2007 21:26

Kuiper schreef:Daniel, mis ik iets?
dacht dat je normaal nooit in WWV-kleding reedt.
wel mooie foto's ;)

Westrijden wel hoor, clubritjes niet. Die broek zit van geen meter!
Less is bore

casran
Forum-lid HC

casran 01 jul 2007 22:37

Cesar_ schreef:Toffe foto Casran, ik durf te wedden dat bijna het gehele deelnemersveld jaloers is geweest op jouw fiets!! En dat voor eenmalig gebruik. Hoe is de duathlon zelf gegaan?

Als we het dan toch over multisport hebben, gisteren op de fiets in Gastel;

Afbeelding

Cesar

Amai, dat is ook niet mis! Ziet er heel goed uit, Cesar.

Voor mij was het vandaag m'n eerste duatlon: 6-40-3. Ik vreesde een beetje de snelle start en er was me aangeraden zo lang mogelijk vooraan mee te gaan. Uiteindelijk vond ik de start best meevallen en na 3km liep ik nog steeds bij de eerste 5 à 10, maar toen begon toch wel het verval. Ik wisselde zowat 30e of 40e, maar ik wissel wel héél snel en ben direct aan 45km/u beginnen vlammen totdat ik een groepje rondom mij had. Telkens ze overnamen zakte het tempo naar 36-37km/u, waardoor ik maar ben beginnen demareren... maar toen sprongen ze op m'n wiel, en wilden niet meer overnemen. God ik haat dat stayeren! Dan heb ik ze gezegd dat ik niet meer zou wegspringen als we minstens 40km/u zouden rijden. Waarna er lichtjes samenwerking begon, maar ik uiteindelijk minstens 60% van de tijd het kopwerk deed. Zo raapten we enkele groepjes op, en bleek dat ik de snelste fietstijd van het deelnemersveld reed (anderhalve minuut dichter gekomen bij de eersten). In de laatste 10km ben ik er wel alleen vandoor gesneld en kreeg maar 1 metgezel meer mee. Na de finish zijn er een paar van die jongens me komen bedanken voor het harde fietslabeur. Minpunt was toen nog m'n laatste 3km lopen... de snelheid zat er echt niet meer in. Pfff... en nog minstens 10 man kwam over me. Ik finishte de 6-40-3 in 1u31'. En een leuke ervaring rijker...

Ik bespreek een dezer dagen met m'n trainer of ik dit seizoen nog iets doe in duatlon. Ik heb een mooie wedstrijd op het oog, maar weet niet of dat nog haalbaar is. Als je info of advies hebt, Cesar, mail me maar eens. ;)
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

ultima
Forum-lid

ultima 01 jul 2007 23:18

Vandaag cours in Jesseren,
geen foto's gemaakt door familie..

misschien waren fotograven daar? (Heb helaas geen site's van belgische fotograven)

Heb Bo Gevers wel gezien bij de start.. Herkende hem aan zijn time, en aan zijn
wielen met de rode spaken :P moet zeggen :

in het echt vind ik de fiets wel mooier als van de foto's ;) !!

maar nee,, niks zeggen hoor :D haha

cubebiker
Forum-lid

Gebruikersavatar cubebiker 02 jul 2007 02:24

Een andere foto gevonden van de ploegentijdrit vorige week in Eindhoven.
(ben degene met witte helm)

[img=http://www.protourfoto.nl/pics2007/2_Be ... _B0766.JPG]

ultima
Forum-lid

ultima 02 jul 2007 03:26

Wow, die achter je is echt een reus :D

sjezer
Forum-lid

sjezer 02 jul 2007 09:47

@ Casran: leuk dat je met fietsen zo boven de rest uitstak. Vanuit dat punt kun je andere wedstrijden aanpakken. Weet je ook waar je aan zult moeten werken... Succes

frankvanboven
Forum-lid

frankvanboven 02 jul 2007 11:22

@Cubebiker

Ik begrijp jullie tactiek in de ploegentijdrit. Ik zou ook hard fietsen als er zo'n reus achter me aan zat!

speric
Forum-lid HC

speric 02 jul 2007 12:03

Cesar_ schreef:Toffe foto Casran, ik durf te wedden dat bijna het gehele deelnemersveld jaloers is geweest op jouw fiets!! En dat voor eenmalig gebruik. Hoe is de duathlon zelf gegaan?

Als we het dan toch over multisport hebben, gisteren op de fiets in Gastel;

Afbeelding

Cesar

Hier nog 1tje door mij gemaakt.. :

Afbeelding

casran
Forum-lid HC

casran 02 jul 2007 20:00

sjezer schreef:@ Casran: leuk dat je met fietsen zo boven de rest uitstak. Vanuit dat punt kun je andere wedstrijden aanpakken. Weet je ook waar je aan zult moeten werken... Succes

Ja, m'n fietsen was zeker goed, al moet het nóg beter als ik tegen de echte toppers van het duatlon uitkom (in het deelnemersveld van gisteren waren er een paar, maar geen internationale top): als ik tegen hen in het lopen tijd verlies, moet ik nog harder fietsen. En geloof me, die top kan ook snoeihard fietsen.

Het lopen vergt uiteraard nog vééél vééél training, maar da's niet zo erg. Voor lopen kan ik meer tijd vrijmaken dan voor fietsen, en ik krijg de smaak te pakken.

We zien dus wel. Me gewoon goed amuseren is sowieso het belangrijkste!

Foto's van gisteren (ik ben degene met het witte looppetje, met nr.20):

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

trekhaak
Forum-lid

trekhaak 02 jul 2007 21:21

@Casran, leuk dat je je aan duathlon waagt. Wat je zelf al zegt, je zal aan het lopen moeten werken. Vooral de tweede run moet je veel op oefenen, dat fietsen zit voorlopig wel goed. :d

fotootje uit oud-gastel, net klaar met fietsen (oe wat een lelijke blik). Was lekkere wedstrijd en op podium overall.
Afbeelding

luukie
Forum-lid

luukie 02 jul 2007 22:22

@ Daniel1975
wat vond je van het parcour in bruinissen?
welke categorie rij je?
gr

Plaats reactie