Fietstochten van "Le Grimpeur"
Thanks. Het ligt er natuurlijk ook aan wat er precies aan de hand was maar je ligt niet zomaar op IC en nu 3 weken verder is het hopelijk wat beter.freerider schreef:Goed plan. Ik zal even voorzichtig proberen de contactgegevens op te vragen.
Eigenlijk leek me onderstaande foto van Grimpeur zelf wel mooi aangezien het zijn historische 60ste Ventoux beklimming was, er een mooie lijn in zit en de top binnen handbereik is. Zoals gezegd is de afmeting echter te klein om mooi groot uit te printen.
Laten we even wachten op freerider zijn volgende post als hij hopelijk van madame Le Grimpeur reactie heeft ontvangen.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Paar dagen niets gelezen en dit topic stond vanmiddag bovenaan 't lijstje toen ik het forum opende. Ik had al verwacht dat Grimpeur niet meer in Frankrijk zou zijn, maar in de hoop van een paar mooie foto's als afleiding van het druilige weer, het topic geopend. Op de laatste pagina las ik een beterschapsbericht, een pagina terug nog meer, weer een pagina terug, enz, vreesde al dat het niet best was en dat bleek toen ik het bericht van mevrouw Grimpeur las.
Hopelijk is volledig herstel nog mogelijk.
Hopelijk is volledig herstel nog mogelijk.
ai,ai, had het nog niet eerder gelezen. Krijg hier ook de koude rillingen van. Hopen dat het goed komt.
Ook zie ik nu pas de "sterkte" wensen. Mocht mevrouw Le Grimpeur meelezen, dan heel veel sterkte gewenst samen met haar man. Dat de klimmer maar snel uit dit dal komt en weer mooie verslagen van zijn beklimmingen mag schrijven.
Hopelijk horen we snel beter nieuws via freerider.
Hopelijk horen we snel beter nieuws via freerider.