Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Garmin Edge 1000

Gebruikersavatar
Hanz Bé
Forum-lid HC
Berichten: 4318
Lid geworden op: 14 jan 2011 18:17
Locatie: Veenendaal

Gebruikersavatar Hanz Bé 26 mar 2015 08:25

scheurneus schreef:Ik zou de Edge toch opsturen, kost je niet eens verzendkosten.
Dat volgens mij dan wel. Ik heb 2x een Edge 800 opgestuurd, en als ik het me goed herinner word je gevraagd om het pakket aangetekend te verzenden. Op eigen kosten.

Gebruikersavatar
mao
Forum-lid HC
Berichten: 4930
Lid geworden op: 22 jul 2007 02:47

Gebruikersavatar mao 26 mar 2015 08:51

Ze zijn bij Garmin helemaal Gek, ik kreeg het volgende verzoek na een klacht / vraag..
Het zo jammer dat ze de software en de service (af en toe) zo slecht in de hand hebben want als het werkt is er geen betere.


Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Garmin Europe.

Het spijt ons te horen dat u problemen ondervindt met Garmin Connect Mobile. Ik help u graag verder.

Wij zullen dit probleem voor u moeten onderzoeken en rapporteren om u een oplossing voor dit probleem te bieden. Heeft u hiervoor de onderstaande gegevens voor ons?

1. Informatie over uw telefoon (De meeste informatie kunt u vinden in Instellingen > Algemeen > Over)

1. Model:

2. iOS versie:

3. Apple ID:

4. UDID van iOS toestel:

5. Aanbieder:

6. Netwerk:

7. Beschikbaar geheugen:

2. Situatie

1. Gedetailleerde omschrijving van de foutmelding:

2. Genomen stappen voor oplossen probleem:

3. Software versie Garmin Connect Mobile:

4. Scherm aan of uit tijdens fout:

5. Applicatie draaide op voorgrond of in achtergrond:

6. WiFi aan of uitgeschakeld:

7. LiveTrack actief of inactief:

8. Connect account aangemeld of afgemeld:

9. Weersfuntie in- of uitgeschakeld:

10. Automatisch uploaden in- of uitgeschakeld:

3. Waren uw telefoon en Garmin toestel gekoppeld ten tijde van de foutmelding? Indien dit het geval is, hebben wij de onderstaande informatie nodig:

1. Welk Garmin toestel gebruikt u:

2. Software versie toestel:

3. Aantal opgeslagen activiteiten toestel:

4. Duur van standaard activiteit (uu:mm)

4. Screenshot van de foutmelding of het probleem op de telefoon. Druk hiervoor tegelijkertijd op de Home knop en de aan/uit knop. Het screenshot wordt opgeslagen op uw telefoon.

5. Applicatie diagnostiek / Crash logs en reports (Doe dit voordat u de applicatie verwijderd)

1. Open de applicatie en selecteer Instellingen > Over > App diagnostics

2. Klik op het Share icoon rechtsboven

3. Email ons de diagnostics

6. Verzamel additionele logbestanden

1. Open de applicatie en selecteer Instellingen > Over > Development (Indien u dit niet ziet, kunt u 5 keer op Build version klikken om dit te vinden)

2. Zet de Log to File instelling op Aan

3. Herhaal de handeling die tot de foutmelding leidde

4. Sluit het toestel aan op een computer met iTunes

5. Open iTunes

6. Selecteer uw aangesloten toestel

7. Klik op het tabblad Applicaties

8. Ga naar Bestanden delen (File sharing) en klik op de Garmin Connect app

9. Selecteer het desbetreffende console.log bestand

10. Sla dit bestand op en email dit naar ons

11. Wanneer dit voltooid is, kunt u de log verzameling op de applicatie weer uit zetten

Met behulp van deze informatie kunnen wij uw probleem onderzoeken en rapporteren. Wij komen hier zo snel mogelijk bij u op terug.

Hartelijk dank voor uw medewerking in geduld.

Help ons om de service die we u bieden te verbeteren door deel te nemen aan ons klanttevredenheidsonderzoek.

Klik hiervoor op de volgende link - https://www.surveymonkey.com/s/DutchCus ... portSurvey

ooglenz
Forum-lid
Berichten: 149
Lid geworden op: 01 aug 2014 12:25

ooglenz 26 mar 2015 10:40

Is niet vreemd natuurlijk. Om een probleem te onderzoeken heb je nou eenmaal dat soort informatie nodig. Ze kunnen niets met een statement :"hij doet het niet"

Volgens mij is uiteindelijk opsturen altijd het meest simpele. Dan ben je hem echter wel een tijd kwijt en wie wil dat nou.......

scheurneus
Forum-lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 29 sep 2012 10:48
Locatie: Amsterdam, Leusden en Internet
Contact

scheurneus 26 mar 2015 10:51

Hanz Bé schreef:
scheurneus schreef:Ik zou de Edge toch opsturen, kost je niet eens verzendkosten.
Dat volgens mij dan wel. Ik heb 2x een Edge 800 opgestuurd, en als ik het me goed herinner word je gevraagd om het pakket aangetekend te verzenden. Op eigen kosten.

Bij laatste toestel wat ik moest opsturen (montana) kreeg ik een rma bon van Garmin Nederland met daarbij een verzendlabel waarop het juiste adres stond en de porto van was betaald (denk ik me te herinneren).
Marco :)

remco204
Forum-lid
Berichten: 73
Lid geworden op: 06 sep 2011 18:16
Locatie: Eindhoven

remco204 26 mar 2015 13:42

scheurneus schreef:Je verwachting is op dat vlak te hoog van Garmin. Maar daarom bestaan er ook allemaal forums met ervaren gebruikers, die leveren je de kennis (of jezelf met delen ervaring).

Echter het verschil tussen wat op de website staat en wat je zelf met de accuzuur ervaart duid toch enigszins op een li-ion accu niet mogelijk niet helemaal lekker is, toestel functioneert, maar haalt minder dan de helft van de gespecificeerde gebruiksduur. Ik zou de Edge toch opsturen, kost je niet eens verzendkosten.
Ja ik heb begrepen dat mijn verwachtingen te hoog zijn, maar iets meer know how in je eigen bedrijf is ook niet weg. Als een probleem gelijk op te lossen zou zijn is het onzin om alles maar op te laten sturen.

Mijn Edge opsturen ga ik zeker niet doen, want ik heb hem veel te hard nodig vanaf dit weekend. Ik heb ondertussen een powerbank gekocht die niet te groot is en die dan maar gaan gebruiken om hem tijdens de lange tochten in leven te laten. Als hun niet met een oplossing komen dan verzin ik er zelf wel één.

POC
Forum-lid
Berichten: 56
Lid geworden op: 30 mar 2015 13:17
Locatie: Amerongen

POC 03 apr 2015 09:53

Op dit moment heb ik een Garmin edge 500 waar ik zeer tevreden over ben, maar ik wil graag navigatie.

Ik wil heel graag de Garmin edge 1000, maar de batterijduur houd mij tegen. Mijn vraag is, wanneer denken jullie dat een opvolger komt van de Garmin edge 1000?

De Garmin edge 810 had al een opvolger na 1 jaar.

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 16417
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 03 apr 2015 10:46

POC schreef:.... Mijn vraag is, wanneer denken jullie dat een opvolger komt van de Garmin edge 1000?

...
Open alvast even een nieuw topic "De Edge 1010". :)
Graptjen hé.

Er zal ongetwijfeld een opvolger aankomen maar wanneer dat is?
Geen idee en ook nog nergens iets over gelezen.
I know myself like no one else
Nothing to defend

ted038
Forum-lid
Berichten: 1497
Lid geworden op: 10 dec 2004 16:13
Locatie: Zwolle

ted038 03 apr 2015 12:26

POC schreef:De Garmin edge 810 had al een opvolger na 1 jaar.
Wat is dan de opvolger van de edge 810 ?

( de edge1000 is hoger gepositioneerd toestel, de edge810 is ook nog steeds te koop toch ? )

scheurneus
Forum-lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 29 sep 2012 10:48
Locatie: Amsterdam, Leusden en Internet
Contact

scheurneus 03 apr 2015 17:50

De opvolger bestaat wel/niet. Bij wel is het de 1000. Maar omdat 500/800 en 510/810 synchroon liepen, zou het ook zomaar een extra model kunnen zijn. Je zou de originele Garmin persberichten er eens op kunnen nalezen, hoe zij zelf het toestel positioneren.
Marco :)

wasbeer2006
Forum-lid HC
Berichten: 13443
Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47

wasbeer2006 07 apr 2015 13:39

Ik heb een edge 1000 in bestelling staan.

Maar mijn vraag is werkt dat met een windows Phone, niet dat ik hem voor de telefoon connectie heb gekocht.
is het puur een bluetooth connectie of een app.

psycho71
Forum-lid
Berichten: 354
Lid geworden op: 20 feb 2011 19:30
Locatie: Haarlem

psycho71 07 apr 2015 14:03

Op iphone en android is er een app, weet niet of er een garmin connect app is voor windows

wasbeer2006
Forum-lid HC
Berichten: 13443
Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47

wasbeer2006 07 apr 2015 14:59

Hoe heet de app, ik heb wel een aantal apps in de store staan van garmin

Virb, Hud,

Plaats reactie