Ze zijn bij Garmin helemaal Gek, ik kreeg het volgende verzoek na een klacht / vraag..
Het zo jammer dat ze de software en de service (af en toe) zo slecht in de hand hebben want als het werkt is er geen betere.
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Garmin Europe.
Het spijt ons te horen dat u problemen ondervindt met Garmin Connect Mobile. Ik help u graag verder.
Wij zullen dit probleem voor u moeten onderzoeken en rapporteren om u een oplossing voor dit probleem te bieden. Heeft u hiervoor de onderstaande gegevens voor ons?
1. Informatie over uw telefoon (De meeste informatie kunt u vinden in Instellingen > Algemeen > Over)
1. Model:
2. iOS versie:
3. Apple ID:
4. UDID van iOS toestel:
5. Aanbieder:
6. Netwerk:
7. Beschikbaar geheugen:
2. Situatie
1. Gedetailleerde omschrijving van de foutmelding:
2. Genomen stappen voor oplossen probleem:
3. Software versie Garmin Connect Mobile:
4. Scherm aan of uit tijdens fout:
5. Applicatie draaide op voorgrond of in achtergrond:
6. WiFi aan of uitgeschakeld:
7. LiveTrack actief of inactief:
8. Connect account aangemeld of afgemeld:
9. Weersfuntie in- of uitgeschakeld:
10. Automatisch uploaden in- of uitgeschakeld:
3. Waren uw telefoon en Garmin toestel gekoppeld ten tijde van de foutmelding? Indien dit het geval is, hebben wij de onderstaande informatie nodig:
1. Welk Garmin toestel gebruikt u:
2. Software versie toestel:
3. Aantal opgeslagen activiteiten toestel:
4. Duur van standaard activiteit (uu:mm)
4. Screenshot van de foutmelding of het probleem op de telefoon. Druk hiervoor tegelijkertijd op de Home knop en de aan/uit knop. Het screenshot wordt opgeslagen op uw telefoon.
5. Applicatie diagnostiek / Crash logs en reports (Doe dit voordat u de applicatie verwijderd)
1. Open de applicatie en selecteer Instellingen > Over > App diagnostics
2. Klik op het Share icoon rechtsboven
3. Email ons de diagnostics
6. Verzamel additionele logbestanden
1. Open de applicatie en selecteer Instellingen > Over > Development (Indien u dit niet ziet, kunt u 5 keer op Build version klikken om dit te vinden)
2. Zet de Log to File instelling op Aan
3. Herhaal de handeling die tot de foutmelding leidde
4. Sluit het toestel aan op een computer met iTunes
5. Open iTunes
6. Selecteer uw aangesloten toestel
7. Klik op het tabblad Applicaties
8. Ga naar Bestanden delen (File sharing) en klik op de Garmin Connect app
9. Selecteer het desbetreffende console.log bestand
10. Sla dit bestand op en email dit naar ons
11. Wanneer dit voltooid is, kunt u de log verzameling op de applicatie weer uit zetten
Met behulp van deze informatie kunnen wij uw probleem onderzoeken en rapporteren. Wij komen hier zo snel mogelijk bij u op terug.
Hartelijk dank voor uw medewerking in geduld.
Help ons om de service die we u bieden te verbeteren door deel te nemen aan ons klanttevredenheidsonderzoek.
Klik hiervoor op de volgende link -
https://www.surveymonkey.com/s/DutchCus ... portSurvey