Bora Ultra 50
- de zwarten
- Forum-lid HC
gebroken spaak uit nippel draaien. Nippel vasthouden/fixeren. Nieuwe spaak erin. Met zelfde nippel aandraaien.
Indien nippel vervangen, dan nippel via ventielgat in laten vallen, met magneet naar het goede spaakgat brengen.
zoiets?
Indien nippel vervangen, dan nippel via ventielgat in laten vallen, met magneet naar het goede spaakgat brengen.
zoiets?
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
-
- Forum-lid HC
Waarom zou je een spaak willen vervangen??havana schreef:In de categorie domme vragen... de Bora clinchers hebben geen velglint nodig, er zijn dan ook geen spaakgaten. Hoe moet je dan een spaak vervangen?
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- Wolfhound32
- Forum-lid
Nippels losdraaien?
Ik vraag mij dan wel weer af hoe je een nippel vervangt.
Edit... Zie dat er al gereageerd was. Sorry
Ik vraag mij dan wel weer af hoe je een nippel vervangt.
Edit... Zie dat er al gereageerd was. Sorry
Iemand nog een sterk argument om het wel dan wel niet te kopen?
Of moet ik de aankoop niet rationeel benaderen???
Weet iemand ook of Campagnolo de wielsets in 2016 zal gaan aanpassen en kan ik beter wachten?
Ik rijd nu nog 'gewoon' op alu-velgen.
Iemand nog een sterk argument om het wel dan wel niet te kopen?
Of moet ik de aankoop niet rationeel benaderen???
Weet iemand ook of Campagnolo de wielsets in 2016 zal gaan aanpassen en kan ik beter wachten?
Ik rijd nu nog 'gewoon' op alu-velgen.
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Niet twijfelen, gewoon doen. Echt een goed setje wielen! Daarnaast wil het oog ook wat en zijn de wielen zo nieuw dat ze de komende jaren niet zullen veranderen. Je rijdt dus nog een behoorlijke tijd met iets nieuws.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
fietsgerelateerde aankopen zijn zelden rationeel
Ik schat inderdaad de kans dat er op korte termijn een nieuwe set komt heel laag in (en zeker niet in 2016, zou best kunnen dat er nu nog mensen op hun 2015 wielen wachten )
Ik schat inderdaad de kans dat er op korte termijn een nieuwe set komt heel laag in (en zeker niet in 2016, zou best kunnen dat er nu nog mensen op hun 2015 wielen wachten )
- boswielrenner
- Forum-lid
Zeker doen. Ze bollen heerlijk. Daarnaast zijn ze mooi, kwalitatief erg goed, sterk en voorzien van erg goede naven.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Hebben de "gewone" Bora's ook degelijke lagers?boswielrenner schreef:Zeker doen. Ze bollen heerlijk. Daarnaast zijn ze mooi, kwalitatief erg goed, sterk en voorzien van erg goede naven.
Welke Campa wielen hebben dezelfde lagers, kwestie van een beetje te kunnen vergelijken.
(even te lui om het zelf op te zoeken )
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Zul je geen spijt van krijgen, zijn heerlijke wielen. Ik gebruik ze onder vele omstandigheden, ook in de bergen, en ze hebben me nog niet teleurgesteld...