Iets minder zeldzaam dan een aangelijnde hond, mijns inziens..
Welke (bijzondere) dieren gespot tijdens je ritje
- plantagenet
- Forum-lid
Een groen specht. Hij vloog weg uit een houtwal langs de weg en maakte ook nog zijn kenmerkende geluid. Bij het wegvliegen, schuin voor mij langs, mooi zicht op zijn groene vleugels en geelgroene stuit.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
- daniel1975
- Forum-lid HC
Je werd soort van uitgelachen dus ![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Gisteren tijdens Circuit des cimes ardennaises een vos die uit het weiland de weg opkwam en vervolgens niet wist waar hij zo snel heen moest, en vervolgens zeker 500 meter vlak voor mij uitrende voor er weer een gat in de haag zat waar hij doorheen kon.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- plantagenet
- Forum-lid
Mmm....zo slim zijn vossen dus blijkbaar niet ![😅](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f605.svg)
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Vandaag op een gravelpad van Elspeet naar Gortel een vos. Stonden meerdere mensen stil en de vos stond op een paar meter afstand te wachten op eten denk ik. Al vaker gelezen dat er mensen het bos ingaan om zwijnen en vossen te voeren. Niet verstandig want de beesten verliezen zo hun vrees voor mensen en dan worden ze tot plaag.
-
- Forum-lid
Twee rode wouwen die in de lucht cirkelden in de omgeving van de Lutte. Ik had begrepen dat er inmiddels een broedpaar ieder jaar in die omgeving zit.
Dan stop je wel ff ja.
Is dit geen ontsnapt geval??
Apex Aerodyne Ultegra Di2 - Scope R5 disc
Canyon Grizl 7 Suspension - Quasar QS45 disc
Canyon Grizl 7 Suspension - Quasar QS45 disc
Een Noord-Amerikaanse stierslang. Hij hoort niet thuis in Nederland maar heeft zich blijkbaar met succes gevestigd in de duinen bij Den Haag in de buurt.
https://www.omroepwest.nl/nieuws/344274 ... -Wassenaar
https://www.omroepwest.nl/nieuws/344274 ... -Wassenaar
Campagnolo Ultra Dork