Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2016

Jelt
Forum-lid
Berichten: 70
Lid geworden op: 06 jul 2013 17:30
Locatie: 010

Jelt 10 apr 2016 18:18

Vandaag voor vrienden fourage post tijdens de Rotterdam marathon gespeeld, de hoop was dat ze bij elkaar in de buurt konden blijven. Dat bleek ijdele hoop, er waren wat sanitaire problemen. Ze liepen uiteindelijk 20 minuten uit elkaar wat een hoop pielen door de drukte en rammen voor het vaderland opleverde om weer bij de eerste terecht te komen. Blij dat dat lukte, diep respect voor alle lopers, ik doe het ze niet na.

En op tijd terug voor de finale van P-R.

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5884
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 10 apr 2016 20:06

Vanochtend wat vroeger dan gepland begonnen aan een ritje door Noord-Holland.
Helaas was de weg nog nat en was het nog frisjes dus overschoenen en beenstukken aan.
Weinig wind en een heerlijk zonnetje maakte er een mooie rit van.
En halverwege de beenstukken en overschoenen uit gedaan.
Moe en voldaan om twaalf uur thuis, ruim op tijd om naar de koers te kijken.
http://www.strava.com/activities/540938721
Afbeelding

Gebruikersavatar
Sha Kokken
Forum-lid
Berichten: 519
Lid geworden op: 28 mei 2015 23:38
Locatie: Hooglanderveen

Gebruikersavatar Sha Kokken 10 apr 2016 20:15

Vandaag met een paar man naar Rhenen voor appelgebak en koffie (van beiden was ik oveigens niet onder de indruk). Bij Wijk bij Duurstede het pontje genomen en daarna over de dijk.

Heerlijk fietsweertje al schommelde de temperatuur nogal afhankelijk van de bewolking, ik had toch maar mijn Passo Giau jasje aangetrokken (Kees Koukleum is de naam) met een dun ondershirtje en de lange nanoflex broek. Was eigenlijk prima, uiteindelijk was ik de enige die niet steeds met zijn kleding aan het rommelen was.

Inclusief koffie en een lekke band zo'n 4,5 uur op pad geweest, net de 100km niet gehaald. Heerlijk ritje.
https://www.strava.com/activities/541106000

robbiey
Forum-lid
Berichten: 702
Lid geworden op: 28 aug 2011 18:33

robbiey 10 apr 2016 20:43

Gisteren en vandaag vanuit Dordrecht richting Breda gefietst. Zaterdag kwam ik al snel een fietser tegen met zelfde ideeen en hebben tot aan prinsenbeek kop over kop gereden met redelijk wat wind tegen. Vanuit Breda naar Terheijden, Lage Zwaluwe en weer terug via moerdijkbrug en heerlijk wind mee op de terugweg.
Vandaag met vrouw en kind in breda geweest fiets mee en teruggefietst in uurtje naar Dordrecht, recht toe recht aan, dus voornamelijk langs de A16, wind van schuin opzij en aan het eind wanneer de benen goed zijn altijd even de kiltunnel meepakken voor een goede lange intervalsessie. Heerlijk weer en heb het gevoel wat meer macht te kweken.

Helen
Forum-lid
Berichten: 323
Lid geworden op: 11 sep 2011 18:28
Locatie: Amsterdam

Helen 10 apr 2016 20:56

Vandaag vanuit Arnhem 110 km Door de Gelderse Poort gefietst. Goede organisatie en met (naar wat ik heb gehoord) een deelnemerslimiet van 5000 niet te druk op de smalle paden op de Veluwe. Beter te doen dan bijv. Jan Janssen Classic. https://www.strava.com/activities/541258174

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 11 apr 2016 09:50

Gisteren met een maatje een rondje van 78 kilometer over de Posbank gefietst. Niet bepaald goede benen, maar wel lekker om na een drukke week even het hoofd leeg te maken. Weinig last gehad van de door Mantel georganiseerde tocht. Op de Rozenbosklim nog op de foto gezet.

https://www.strava.com/activities/540945606

Afbeelding

hans905
Forum-lid
Berichten: 257
Lid geworden op: 24 nov 2010 21:39

hans905 11 apr 2016 10:25

Gisterochtend een rondje Klundert - Fijnaart - Heijningen - Dinteloord - Stampersgat - Zevenbergen - Prinsenbeek - Langeweg - Zevenbergen - Klundert gedaan. Was aan het begin (9:30) nog best fris dus had moeite om op gang te komen, maar naarmate ik opwarmde ging het beter. Weinig wind voor de verandering, dat hielp ook wel. Op het einde nog even langs de kasseien van de Zevenbergseweg (Secteur Pavee de Route des Sept Montagnes?) gefietst en op tijd thuis voor P-R.

Afbeelding

Gebruikersavatar
rielplayer
Forum-lid
Berichten: 426
Lid geworden op: 21 aug 2009 20:48

Gebruikersavatar rielplayer 11 apr 2016 10:26

Helen schreef:Vandaag vanuit Arnhem 110 km Door de Gelderse Poort gefietst. Goede organisatie en met (naar wat ik heb gehoord) een deelnemerslimiet van 5000 niet te druk op de smalle paden op de Veluwe. Beter te doen dan bijv. Jan Janssen Classic. https://www.strava.com/activities/541258174
Was goed georganiseerd. Zelf ook de 110 km gedaan. Overigens was het aantal deelnemers 2250

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27923
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 11 apr 2016 12:51

Absoluut topweer, zowel gisteren als vandaag. Gisteren stond er wel een vreemde wind. In de stad zo zacht dat je nauwelijks kon bepalen waar ie vandaan kwam. Echter, eenmaal op pad bleek het een NO-wind te zijn, die gaandeweg steeds harder werd. Rondje gemaakt met Noordpolderzijl als keerpunt. 82 km.

Ook vandaag op pad, dat moest echt met dit mooie weer. Kon helaas alleen 's ochtends gaan, dus moest me goed inpakken want de O-wind was koud en hard. Halverwege konden de handschoenen en de helmmuts uit. Fijn rondje met Wagenborgen als keerpunt. Goed voor 80 km.

Gebruikersavatar
J.Edge87
Forum-lid
Berichten: 940
Lid geworden op: 21 jul 2015 12:57

Gebruikersavatar J.Edge87 11 apr 2016 12:55

Jeetje, als ik dit topic doorneem denk ik wel eens... waar halen jullie de tijd vandaan. Of hebben jullie zo'n ideale baan?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y550-L01 met Tapatalk
is het fietsen aan het her-ontdekken

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27923
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 11 apr 2016 12:59

Ik ben zelf docent op een HBO-instelling, dus ik heb ook nog wel eens overdag tijd ;) Momenteel is het tentamenperiode, dus er zijn geen lessen. De ideale baan? Afgezien van de zeer matige beloning wel, althans voor mij dan ;)

Gebruikersavatar
Kilowatt
Forum-lid
Berichten: 951
Lid geworden op: 23 apr 2013 12:39
Locatie: Hoge Noorden

Gebruikersavatar Kilowatt 11 apr 2016 15:04

Zondag 120 km rondje Drenthe gefietst. Na 3 maanden en 2000km fietsen (1/2 jaar stilstand ivm blessure) begint de keditie weer wat terug te komen. Een voor mijn doen acceptabele 26.5 kmh met HF130 gemiddeld.
Als eerder aangehaald hierboven en in ander topic door Sloeren: Heel vreemde wind onderweg. Op een of andere manier constant tegen . Nergens te zien dat het waait, totdat je een vlag ziet wapperen. En de laatste km's werd het windkracht 4 tegen
Desondanks een van de fijnere ritten dit jaar, met fluitende vogeltjes, groen in de bomen en veel zon. En een hoop bejaarden op de terrasjes :mrgreen:
older Budweiser

Plaats reactie