Havana's nieuwe frame
-
- Forum-lid HC
Mooi! Wielen staan er mooi bij, met de standaard decals had het niet mooi geweest,
Bidonhouders ga ik nog upgraden naar Edelhelfers. Wel de Alibaba variant vrees ik...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Echte EH's passen ook niet bij deze fiets
Less is bore
Ik sta open voor andere suggesties..
Tip: ik zou de Edelhelfers laten liggen. Al 2x garantiegeval gehad, waarbij het onderste lipje wat de bidon moet tegenhouden afbreekt. De 3e begint inmiddels ook te scheuren. Ben er klaar mee en heb ze in de kliko gegooid.
Mensma, dank voor de tip. Ben eigenwijs en heb er toch maar twee besteld. Wel op Ali uiteraard, ga geen 60 euro uitgeven voor een bidonhouder... Wellicht dat de Chinese variant hier minder last van heeft (Chinese Arundels zijn ook beter dan 't origineel...).
-
- Forum-lid
Ik weet niet of het al ergens staat, maar wat heeft het project in totaal nu gekost?
Even terugbladeren. Vrij veel maar dat heeft deels te maken met de idioot dure wielen en de powermeter. Haal je die eraf dan zit je dik onder de 3K.
Het frame zat inclusief spuitwerk en zadelpen net onder de 1000, kom daar maar eens bij aan bij een A-merk...
Het frame zat inclusief spuitwerk en zadelpen net onder de 1000, kom daar maar eens bij aan bij een A-merk...
- plantagenet
- Forum-lid
Mooie fiets. Daar ga je wel mee opvallen! Veel plezier ermee.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd