Wielerseizoen 2022
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Een Nederlandse die zich volledig leeg rijdt voor haar Vlaamse ploeggenote.
Een overwinning door de sterkte van de ploeg.
In het flash interview direct na de aankomst geeft Kopecky dit ook direct aan.
Een overwinning door de sterkte van de ploeg.
In het flash interview direct na de aankomst geeft Kopecky dit ook direct aan.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gewoon een slimme, goede overwinning. Punt!
Als SDW het anders had gespeeld zouden ze wellicht hebben verloren. Heeft niks met laf koersen te maken, maar alles met goede ploegentactiek. Leuk om te kijken? Neuh…. Wel rete effectief en verdient.
Als SDW het anders had gespeeld zouden ze wellicht hebben verloren. Heeft niks met laf koersen te maken, maar alles met goede ploegentactiek. Leuk om te kijken? Neuh…. Wel rete effectief en verdient.
Less is bore
Ben blij met Mathieu als winnaar maar dacht toch enkele keren dat hij zou kraken in het wiel van Poggi.
Maar wat reed hij weer een bijzonder slimme sprint net als twee jaar terug tegen Wout (ik ben er nog altijd niet goed van). Iedere wielerliefhebber wist toch dat Wout zich niet mocht laten verleiden tot een korte sprint (tenminste ik toch).
Maar wat reed hij weer een bijzonder slimme sprint net als twee jaar terug tegen Wout (ik ben er nog altijd niet goed van). Iedere wielerliefhebber wist toch dat Wout zich niet mocht laten verleiden tot een korte sprint (tenminste ik toch).
Van Vleuten heeft wel enorm veel krachten verspeeld toen zij ellendig lang moest achtervolgen en het gat maar heel moeizaam dicht kreeg naar een Blaak die heel veel voordeel had van de cameramotor. Ze had de sprint alsnog verloren van Kopecky maar als Van Vleuten het niet dicht had gekregen en Blaak had gewonnen had het de geur van koersvervalsing.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Na de samenvattingen te hebben gezien, moet ik concluderen dat de beste (lees ook de slimste) gewonnen heeft. Wel mooi van Mathieu dat hij in het interview aangeeft, dat Pogi wellicht de sterkste in koers was.
Als Kopecky meteen was weggesprongen toen Blaak was ingehaald, was het mooier geweest maar wel met dezelfde uitslag. Lotte zal een beetje gek zijn om voor de show kilometers de longen uit haar lijf te fietsen terwijl een paar honderd meter volstaat.daniel1975 schreef: ↑03 apr 2022 22:03 Gewoon een slimme, goede overwinning. Punt!
Van Vleuten wist ook wel dat ze kansloos was toen ze na de laatste helling nog 2 rensters van SD in haar wiel had. De spanning van deze koers was totdat moment.
De overmacht van SD is wel heel groot heb ik het idee maar dat komt vooral omdat vooralsnog niemand Lotte kan lossen op de klimmen. Dan heb je nog weinig tactiek over om daar wat tegenin te brengen.
Campagnolo Ultra Dork
En een Nederlandse die een andere Nederlandse terughaalt met de wetenschap dat er daardoor een Belgische van de andere ploeg wint .
Campagnolo Ultra Dork
De Nederlanders gedragen zich blijkbaar meer en meer als Belgen!
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Nu rijden ze nog in verschillende ploegen. Gewoonlijk doen ze dit op EK, WK en OS.
Als Lotte aanvalt op het moment dat Blaak het gat dichtrijdt op VanVleuten. Dat had haar een glorierijke zege opgeleverd in plaats van een sprintzege.
Ik vond het als Belg wat beschamend gedrag. Hopelijk heeft het te maken met geloof in eigen kunnen en neemt ze in de toekomst wat meer zelf het initiatief.