tour 2023
Mathieu blokkeert de spurt van wout door rakelings langs hem vorrbij te gaan en dan nog iets naar rechts te gaan. Fout? Wschlk niet maar het is toch allemaal op het randje ...
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
En Pedersen rechts. Niks op het randje. Hij werd opgesloten en kon daardoor geen kant op.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Enzzo
- Forum-lid HC
Waarom zou hij niet mee mogen sprinten ?! En waarom hem er uit pikken terwijl er nog vele andere zijn die meedoen voor de sprint?!!!El Pistolero schreef: ↑08 jul 2023 22:45 Wat moet die Girmay daar elke keer tussen de sprinters, rijdt alleen maar in de weg. Vandaag ook weer stopt al ruim 100 m voor de finish met trappen. Logisch dat sommige renners zoals MvdP hem een duwtje opzij geven. Mike Teunissen kan beter een keer voor eigen succes gaan.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid
Valt me gewoon op. Rijdt vaak de ‘treintjes’ in de weg en verliest zijn leadout Teunissen uit het oog. De rest van de sprinters blijven nog wel doorsprinten.Enzzo schreef: ↑09 jul 2023 00:01Waarom zou hij niet mee mogen sprinten ?! En waarom hem er uit pikken terwijl er nog vele andere zijn die meedoen voor de sprint?!!!El Pistolero schreef: ↑08 jul 2023 22:45 Wat moet die Girmay daar elke keer tussen de sprinters, rijdt alleen maar in de weg. Vandaag ook weer stopt al ruim 100 m voor de finish met trappen. Logisch dat sommige renners zoals MvdP hem een duwtje opzij geven. Mike Teunissen kan beter een keer voor eigen succes gaan.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
- daniel1975
- Forum-lid HC
En vandaag: Pogi?
Less is bore
Het parcours ligt ogenschijnlijk meer in het straatje van Pogi. In zoverre zou Jumbo er goed aan doen de ritzege aan de vluchters te laten. Maar wie weet welke verrassingen we vandaag krijgen.
Gazelle Team TVM \'99
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik verwacht dat MvdP vandaag zijn opa gaat eren. Winnen zal heel lastig worden maar mee in de ontsnapping zal hij zeker willen.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ciccone verwacht ik
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
Puy de Dome:390m 1415m 1025hm 13,3km 7,71%.
Minimale klimtijd t(65kg PP) = 1920 seconden P(1920) = 6,7w/kg V = 24,94 kph.
Minimale klimtijd t(65kg PP) = 1920 seconden P(1920) = 6,7w/kg V = 24,94 kph.
Aan welke natuurlijke verhoudingen denk je?