Cannondale
Uhm hoe bedoel, of we aan de advertentie kunnen zien of het een goede koop is?
Technisch
Er staat dat de ketting aan vervanging toe is.
Dat kan betekenen dat ook cassette en eventueel voorbladen versleten zijn maar hoeft niet.
Dit betekent natuurlijk wel dat het begrip zo goed als nieuw wat opgerekt is.
OF het echt een goeie deal is kom je alleen te weten als je de fiets voor een proefritje meeneemt.
Vraag in ieder geval of de garantiekaart nog bij de fiets zit.
Zonder kaart en of factuur van de fietsenmaker wordt het verkrijgen van garantie mocht er iets met het frame zijn zo goed als onmogelijk.
Technisch
Er staat dat de ketting aan vervanging toe is.
Dat kan betekenen dat ook cassette en eventueel voorbladen versleten zijn maar hoeft niet.
Dit betekent natuurlijk wel dat het begrip zo goed als nieuw wat opgerekt is.
OF het echt een goeie deal is kom je alleen te weten als je de fiets voor een proefritje meeneemt.
Vraag in ieder geval of de garantiekaart nog bij de fiets zit.
Zonder kaart en of factuur van de fietsenmaker wordt het verkrijgen van garantie mocht er iets met het frame zijn zo goed als onmogelijk.
Ah, bedankt voor je antwoord. Dat is idd wat ik wilde weten. Weet je toevallig ook of 1200 euro een gangbare prijs is voor een supersix uit 2012?
Ik heb meer foto's gevraagd aan de verkoper en dan met name van de cassette en de crank.
Ik heb meer foto's gevraagd aan de verkoper en dan met name van de cassette en de crank.
Als het alleen de ketting is dan vind ik 1200 euro geen gekke prijs als je er vanuit gaat dat een SS Ultegra nieuw gewoon 2700 euro kost.
Waar haal je trouwens die 1200 euro vandaan, is dat de prijs die je zelf voor ogen hebt of is dat wat de eigenaar ervoor wil hebben?
Waar haal je trouwens die 1200 euro vandaan, is dat de prijs die je zelf voor ogen hebt of is dat wat de eigenaar ervoor wil hebben?
-
- Forum-lid
Ik vind het wel veel. Vooral omdat er nog een oude ultegra groep op zit. De afmontage is in ieder geval zeker niet uit 2012.
Goed opgemerkt, ben ik nu wel benieuwd naar de historie van deze fiets.
Dit is idd een oudere Ultegra, waarschijnlijk zijn meer onderdelen dan ouder dan het frame zelf.
Zou wel eens een garantieframe kunnen zijn waarop de onderdelen van de vorige fiets zijn overgezet.
Dit is idd een oudere Ultegra, waarschijnlijk zijn meer onderdelen dan ouder dan het frame zelf.
Zou wel eens een garantieframe kunnen zijn waarop de onderdelen van de vorige fiets zijn overgezet.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ultegra heeft al de kabels binnendoor van juni 2009.jupu1973 schreef:Ah, bedankt voor je antwoord. Dat is idd wat ik wilde weten. Weet je toevallig ook of 1200 euro een gangbare prijs is voor een supersix uit 2012?
bron: fiets.nl
En als zelfs het jaartal al niet klopt wat zal de rest dan zijn.
Deze fiets is objectief ook geen 1000 Euro waard.
Als ik jou was liet ik deze gewoon staan.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid HC
beetje bijeengeraapt zooitje. Het betreft hier wel een 63 cm frame en die zijn bij cannondale redelijk schaars dus zal een prijs tussen de 850-950 euro niet eens echt onrealistisch zijn.
Wat mij betreft is dit de mooiste kleurstelling voor de Caad10! Op weightweenies heeft iemand ook ditzelfde kader en kleurstelling en dat ziet er zeer gelikt uit!renec schreef:
Na 8 jaar op mijn 10 jaar oude Bianchi te hebben gereden, zaterdag een nieuwe Caad10 aangeschaft.
Helaas nog geen meter kunnen rijden door het slechte weer en in de Sinterklaasintocht, maar zeer content ermee.
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3