Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Cervélo

tiest
Forum-lid HC

tiest 03 apr 2009 19:08

Sorry maar ik vind deze fiets echt mooi:)

Een andere bionhouder ma wel. Dat rood vind ik lelijk. Speedplay bijv.

maurice
Forum-lid

Gebruikersavatar maurice 03 apr 2009 19:16

In Sram Red zit ook ..... red, dus ik heb er geen problemen mee.
Niets is wat het lijkt..

-robin-
Forum-lid

-robin- 05 apr 2009 10:57

-Robin- schreef:Ik vraag mij dan weer af waarom de R3's nog niet tevoorschijn zijn gekomen in de koersen bij ons. Of gaan ze de ronde en PR ineens ook op een S2 rijden.
Als ik mij goed herinner reed Cancellare (en de rest van CSC) koersen zoals de omloop het vol met een R3, waar ik die nu nog nergens in het peleton heb zien verschijnen

Dan maar even mijn eigen vraag beantwoorden:
linkje

fizik
Forum-lid

fizik 05 apr 2009 13:45

Lekker fris, zo'n wit lintje. Beter dan grijs of zwart in mijn ogen. Al moet de kleur wit dan wel terugkomen in het frame, wat het bij deze fiets doet overigens.

casran
Forum-lid HC

casran 06 apr 2009 11:16

-Robin- schreef:
-Robin- schreef:Ik vraag mij dan weer af waarom de R3's nog niet tevoorschijn zijn gekomen in de koersen bij ons. Of gaan ze de ronde en PR ineens ook op een S2 rijden.
Als ik mij goed herinner reed Cancellare (en de rest van CSC) koersen zoals de omloop het vol met een R3, waar ik die nu nog nergens in het peleton heb zien verschijnen

Dan maar even mijn eigen vraag beantwoorden:
linkje

Je gaat dan toch moeten wachten tot Parijs-Roubaix. Gisteren in de Ronde reed de hele ploeg op S2, Hushovd op S3, met uitzondering van 1 renner die op de R-reeks reed (wel ander kleurenschema)... Ik probeer vanavond een foto online te gooien.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

53x11
Forum-lid HC

Gebruikersavatar 53x11 06 apr 2009 13:03

Even een vraagje tussendoor. Iemand enig idee waar ik zo voordelig mogelijk aan een Cervelo Soloist Team ('07 of '08 versie in het grijs) kan komen in ieniemienie-maatje 48???
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

ironpete
Forum-lid

ironpete 06 apr 2009 13:30

Wel vreemd. Tijdens de RVV toerversie de zaterdag kwam ik 5 teamleden tegen van Cervélo. Allemaal op een S3, zelfs met hun startnummertje al op de fiets(vanachter) Maar toch reed er maar één renner de wedstrijd zelf op een S3
http://www.triathlonranking.com" onclick="window.open(this.href);return false;

foxx
Forum-lid

foxx 06 apr 2009 14:03

Ironpete schreef:Wel vreemd. Tijdens de RVV toerversie de zaterdag kwam ik 5 teamleden tegen van Cervélo. Allemaal op een S3, zelfs met hun startnummertje al op de fiets(vanachter) Maar toch reed er maar één renner de wedstrijd zelf op een S3

Ja, ik heb ze ook zien rijden tijdens de RVV toerversie. Wie waren dat?

mrcoffee
Forum-lid

Gebruikersavatar mrcoffee 06 apr 2009 16:06

Op de website van Cyclingnews kun je lezen dat Hammond op een gemodificeerde RS reed met de oude Dura Ace 7800. De aanpassingen betreffen het creeëren van meer ruimte tbv bredere banden (25mm) en de daarbij behorende remmen met langere remarmen.

Klik!
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

ironpete
Forum-lid

ironpete 06 apr 2009 16:18

Foxx schreef:
Ironpete schreef:Wel vreemd. Tijdens de RVV toerversie de zaterdag kwam ik 5 teamleden tegen van Cervélo. Allemaal op een S3, zelfs met hun startnummertje al op de fiets(vanachter) Maar toch reed er maar één renner de wedstrijd zelf op een S3

Ja, ik heb ze ook zien rijden tijdens de RVV toerversie. Wie waren dat?

Afgaande op hun startnummer, Haussler en Hushovd al zeker.
http://www.triathlonranking.com" onclick="window.open(this.href);return false;

casran
Forum-lid HC

casran 06 apr 2009 21:07

Ik had gisteren (dankzij een VIP-uitnodiging) toegang tot het rennersdorp bij de start in Brugge en kon mooi foto's schieten. Wat me opviel is dat heel veel pro's van het Cervélo Test Team enorm veel setback hebben op hun S2, gecombineerd met zeer lange stuurpennen en nul spacers; vooral bij Haussler was dit extreem.

Foto's te zien op mijn site: http://www.pieterdeneve.com/index.php?p ... lbumBox=59
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 06 apr 2009 21:20

Ben ik benieuwd waarmee ze zondag gaan rijden. Als het verhaal van Cyclingnews klopt dan rijden ze in PR allemaal als toerfietsers rond op een RS. Ik kan me niet voorstellen dat een renner er blij van wordt als z'n stuur zo op eens 2 cm ophoog gezet wordt.

Valt ook op dat er helemaal niemand meer met Rotor cranks rijdt. 1e was het verhaal dat alleen de sterkste rijders tijdelijk met andere cranks zouden rijden.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie