Cervélo
-Robin- schreef:Ik vraag mij dan weer af waarom de R3's nog niet tevoorschijn zijn gekomen in de koersen bij ons. Of gaan ze de ronde en PR ineens ook op een S2 rijden.
Als ik mij goed herinner reed Cancellare (en de rest van CSC) koersen zoals de omloop het vol met een R3, waar ik die nu nog nergens in het peleton heb zien verschijnen
Dan maar even mijn eigen vraag beantwoorden:
linkje
-Robin- schreef:-Robin- schreef:Ik vraag mij dan weer af waarom de R3's nog niet tevoorschijn zijn gekomen in de koersen bij ons. Of gaan ze de ronde en PR ineens ook op een S2 rijden.
Als ik mij goed herinner reed Cancellare (en de rest van CSC) koersen zoals de omloop het vol met een R3, waar ik die nu nog nergens in het peleton heb zien verschijnen
Dan maar even mijn eigen vraag beantwoorden:
linkje
Je gaat dan toch moeten wachten tot Parijs-Roubaix. Gisteren in de Ronde reed de hele ploeg op S2, Hushovd op S3, met uitzondering van 1 renner die op de R-reeks reed (wel ander kleurenschema)... Ik probeer vanavond een foto online te gooien.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Even een vraagje tussendoor. Iemand enig idee waar ik zo voordelig mogelijk aan een Cervelo Soloist Team ('07 of '08 versie in het grijs) kan komen in ieniemienie-maatje 48???
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Wel vreemd. Tijdens de RVV toerversie de zaterdag kwam ik 5 teamleden tegen van Cervélo. Allemaal op een S3, zelfs met hun startnummertje al op de fiets(vanachter) Maar toch reed er maar één renner de wedstrijd zelf op een S3
http://www.triathlonranking.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Ironpete schreef:Wel vreemd. Tijdens de RVV toerversie de zaterdag kwam ik 5 teamleden tegen van Cervélo. Allemaal op een S3, zelfs met hun startnummertje al op de fiets(vanachter) Maar toch reed er maar één renner de wedstrijd zelf op een S3
Ja, ik heb ze ook zien rijden tijdens de RVV toerversie. Wie waren dat?
Op de website van Cyclingnews kun je lezen dat Hammond op een gemodificeerde RS reed met de oude Dura Ace 7800. De aanpassingen betreffen het creeëren van meer ruimte tbv bredere banden (25mm) en de daarbij behorende remmen met langere remarmen.
Klik!
Klik!
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Foxx schreef:Ironpete schreef:Wel vreemd. Tijdens de RVV toerversie de zaterdag kwam ik 5 teamleden tegen van Cervélo. Allemaal op een S3, zelfs met hun startnummertje al op de fiets(vanachter) Maar toch reed er maar één renner de wedstrijd zelf op een S3
Ja, ik heb ze ook zien rijden tijdens de RVV toerversie. Wie waren dat?
Afgaande op hun startnummer, Haussler en Hushovd al zeker.
http://www.triathlonranking.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik had gisteren (dankzij een VIP-uitnodiging) toegang tot het rennersdorp bij de start in Brugge en kon mooi foto's schieten. Wat me opviel is dat heel veel pro's van het Cervélo Test Team enorm veel setback hebben op hun S2, gecombineerd met zeer lange stuurpennen en nul spacers; vooral bij Haussler was dit extreem.
Foto's te zien op mijn site: http://www.pieterdeneve.com/index.php?p ... lbumBox=59
Foto's te zien op mijn site: http://www.pieterdeneve.com/index.php?p ... lbumBox=59
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ben ik benieuwd waarmee ze zondag gaan rijden. Als het verhaal van Cyclingnews klopt dan rijden ze in PR allemaal als toerfietsers rond op een RS. Ik kan me niet voorstellen dat een renner er blij van wordt als z'n stuur zo op eens 2 cm ophoog gezet wordt.
Valt ook op dat er helemaal niemand meer met Rotor cranks rijdt. 1e was het verhaal dat alleen de sterkste rijders tijdelijk met andere cranks zouden rijden.
Valt ook op dat er helemaal niemand meer met Rotor cranks rijdt. 1e was het verhaal dat alleen de sterkste rijders tijdelijk met andere cranks zouden rijden.