Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
Ik heb vandaag wat fotootjes uit China mogen ontvangen. Het frame voor mijn woon-werker/bosfiets is klaar om naar Holland te komen. In het daglicht zal de blauwe kleur lichter zijn en de branding zilver.
Nu aan de slag om de ontbrekende onderdelen aan te schaffen en dan hoop ik over een weekje of 2 voor het eerste met hydraulische remleidingen aan de slag te mogen gaan.
Nu aan de slag om de ontbrekende onderdelen aan te schaffen en dan hoop ik over een weekje of 2 voor het eerste met hydraulische remleidingen aan de slag te mogen gaan.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Ha, jij herkent er zeker wat in?peter1981 schreef:Gaaf frame
Maare mat wit ?
Nee, niet mat, maar high gloss wit. Foto's zijn, denk ik, genomen in de fabriek met weinig licht.
insta #gravelgremmen
Ik heb hem via Velobuild (niet meer op hun website), maar Workswell heeft hem ook WCB-R-125.Dude schreef:Mooi frame zeg, ik zit ook aan zoiets te denken. Welk frame is dit?
Het is een gravelframe waar zowel 28inch wegvelgen als 27.5inch MTB velgen in kunnen.
insta #gravelgremmen
Bedankt, gevonden. Maar die van jou heeft oogjes voor een bagagerek en is die van jou ook met vierkante zadelpen?JoostG schreef:Ik heb hem via Velobuild (niet meer op hun website), maar Workswell heeft hem ook WCB-R-125.Dude schreef:Mooi frame zeg, ik zit ook aan zoiets te denken. Welk frame is dit?
Het is een gravelframe waar zowel 28inch wegvelgen als 27.5inch MTB velgen in kunnen.
Abide.
JoostG schreef:Ha, jij herkent er zeker wat in?peter1981 schreef:Gaaf frame
Maare mat wit ?
Nee, niet mat, maar high gloss wit. Foto's zijn, denk ik, genomen in de fabriek met weinig licht.
Als hij thuis is, maar eens op het gemakje gaan bekijken, bij een glaasje vine(-r)
Carbon from the planet X
'I don't care' said Lapierre, ' I'm from France'.
'I don't care' said Lapierre, ' I'm from France'.
Heb 2 van deze frames, waarvan er 1 in maat XL door omstandigheden verkocht gaat worden, maar de zadelpen zou ik niet vierhoekig willen noemen. Hij is plat aan de achterkant en loopt rond aan de voorkant.JoostG schreef:Yep, de mijne komt ook met een vierhoekige zadelpen.