Ik heb net gegoogled op 'troela met rood jurkje', maar dat leverde weinig op. Persoonlijk zie ik liever de real deal zoals Anna van der Breggen. Misschien geen super schoonheid, maar in ieder geval wel echt.NicoNB schreef:Nou ja dom, je weet toch wel hoe google werkt?mima schreef:Kom ik nu heel dom over als ik niet eens weet wie het is....:oops:
Ik had ook geen idee om wie het ging, dus gaan googlen, kwam ik een of andere youtube tegen met Joop en dit geval.
Schone dames!
Real men wear blûk!!! Marcel
Hé, ik zie 3 jopen in de screenshot van het door spook geplaatste filmpje!
En wat kan mij het schelen of de dame op het plaatje hard kan fietsen of niet.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
maar één joop is waarschijnlijk (maar) (de) echt (e)53x11 schreef:Hé, ik zie 3 jopen in de screenshot van het door spook geplaatste filmpje!
Ik zie helaas maar een Joop in het filmpje? Kun je iets specifieker zijn over het tijdstip waarop die twee dubbelgangers voorbij komen?53x11 schreef:Hé, ik zie 3 jopen in de screenshot van het door spook geplaatste filmpje!
Real men wear blûk!!! Marcel
- boswielrenner
- Forum-lid
Laatst gewijzigd door boswielrenner op 13 aug 2015 23:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Dit topic is ook niet meer wat het is geweest...
Dus maar even een plaatje van Alison Tetrick...
Dus maar even een plaatje van Alison Tetrick...
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Zonde van dat mooie gezichtje...
- Supergrover
- Forum-lid HC
Die moest ik dan weer even googelen: geen onaardig meisje, maar van haar vond ik helaas alleen foto's in koerstenue... Doe mij dan toch maar liever een strak rood jurkje!marcelb schreef:Persoonlijk zie ik liever de real deal zoals Anna van der Breggen. Misschien geen super schoonheid, maar in ieder geval wel echt.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
- SevenofNine
- Forum-lid
Dat begrijp ik niet; een koerspakje zit toch ook strak? Of wacht...dat prikkelt de fantasie zeker niet genoeg ! Het is net als bij de apen...Ben als dame blij dat ik geen chimp ben...als je ziet hoe die eruit zien tijdens hun vruchtbare periode...nee bedankt... Maar bij mensenmannen werkt dat blijkbaar toch anders