Misschien even googelen.....Dennis. schreef:Heb een CAAD10 uit 2011 met 105 groep. Is het een beter idee om die fiets te upgraden naar nieuwe Ultegra en/of wielen of kan ik dit geld beter besteden aan andere dingen en evt opzijzetten voor een andere fiets over 5 jaar?
Iemand een plaatje van een CAAD10 met hoge velgen?
Cannondale
Nu mijn Chinees projectje een beetje aan het mislopen is, ben ik aan het rondkijken naar een frame. Mijn oog is gevallen op de Caad10 disc Black Inc. Vind hem wel mooi (zwart en een beetje goud), prijs is doenbaar (1200€).
Alleen vraag ik me af of de stack die opgegeven is, de maat is met of zonder de conische spacer en hoe hoog is deze spacer?
Ik wil wel een race frame maar toch een beetje comfortabel zitten.
Als ik de frameset koop, zitten er dan een zadelpen en BB bij? Ik wil er een Ultegra crank op.
Alleen vraag ik me af of de stack die opgegeven is, de maat is met of zonder de conische spacer en hoe hoog is deze spacer?
Ik wil wel een race frame maar toch een beetje comfortabel zitten.
Als ik de frameset koop, zitten er dan een zadelpen en BB bij? Ik wil er een Ultegra crank op.
-
- Forum-lid
Caad10 disc black los bij de dealer verkrijgbaar? Kan het op google / websites niet terugvinden.
Ow gelukkig, ik ben dus niet de enige mafkees die een compleet nieuwe fiets heeft staan, die nog steeds aan het tweaken is, aantal gereden kilometers, nul.renec schreef:
Aantal gereden kilometers is nog steeds nul..
Nou ja, rondje om het blokje van uhm 300 meter.
-
- Forum-lid
Vraagje over balhoofdlagers van de Supersix uit 2011. Bovenste lager 1 1/8" en onder 1.5". Volgens boekje is dit onderdeel KP044. Ik wil alleen de lagers vervangen en hoef geen complete headset.
Zijn dit bijzondere lagers (voor wat betreft dikte en hoeken) of redelijk standaard verkrijgbare lagers (bij LBS)?
Zijn dit bijzondere lagers (voor wat betreft dikte en hoeken) of redelijk standaard verkrijgbare lagers (bij LBS)?
Mechanische doping? --> Sorin bicarbon slimline
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
-
- Forum-lid
De site van Dr. Cannondale ken ik. Ik wilde eigenlijk de locale middenstand steunen. Ik haal de lagers uit de fiets en ga naar de LBS, die heeft vast een hoop lagers liggen. Komen we er niet uit, dan mag Dr. Cannondale leveren.
Mechanische doping? --> Sorin bicarbon slimline