Schone dames!
Nou daar kom je wel terug als je Koblenko b.v. bij '24 uur met' van Theo Maassen hebt gezien. Wat een gedrocht qua karakter is dat mens zeg.
Ze niet onaardig uit (persoonlijk vind ik het middelmaat) en denkt zo ook over zichzelf. Net een klein kind als mensen dus tegen haar in gaan.
Ze niet onaardig uit (persoonlijk vind ik het middelmaat) en denkt zo ook over zichzelf. Net een klein kind als mensen dus tegen haar in gaan.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Sterker nog: een koerspakje doodt iedere fantasie. Althans bij mensenvrouwen. Wat chimpanseevrouwtjes betreft: kan best zijn dat die er, qua prikkelgehalte, wèl mee wegkomen, maar dat weet ik eerlijk gezegd niet...SevenofNine schreef:Dat begrijp ik niet; een koerspakje zit toch ook strak? Of wacht...dat prikkelt de fantasie zeker niet genoeg ! Het is net als bij de apen...Ben als dame blij dat ik geen chimp ben...als je ziet hoe die eruit zien tijdens hun vruchtbare periode...nee bedankt... Maar bij mensenmannen werkt dat blijkbaar toch anders
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Bij mij hangt het er toch sterk vanaf wie het koerspakje aan heeft .......dario schreef:Sterker nog: een koerspakje doodt iedere fantasie. Althans bij mensenvrouwen. Wat chimpanseevrouwtjes betreft: kan best zijn dat die er, qua prikkelgehalte, wèl mee wegkomen, maar dat weet ik eerlijk gezegd niet...SevenofNine schreef:Dat begrijp ik niet; een koerspakje zit toch ook strak? Of wacht...dat prikkelt de fantasie zeker niet genoeg ! Het is net als bij de apen...Ben als dame blij dat ik geen chimp ben...als je ziet hoe die eruit zien tijdens hun vruchtbare periode...nee bedankt... Maar bij mensenmannen werkt dat blijkbaar toch anders
Real men wear blûk!!! Marcel
-
- Forum-lid
- Supergrover
- Forum-lid HC
nog steeds, Dario?
Deze foto toont toch net aan dat het pas leuk wordt op het moment dat ze uit het keurslijf van het koerspakje breken!
Maar die juffrouw zou er toch beter aan doen haar aandacht wat op de weg te houden.
Maar die juffrouw zou er toch beter aan doen haar aandacht wat op de weg te houden.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
-
- Forum-lid HC
Als ze het ritsje helemaal dicht had gehouden had ik haar ook leuk gevonden denk ik.
Kan inderdaad, maar dan is het toch eerder ondanks dat koerspakje...
Maar genoeg praatjes: tijd voor plaatjes!
Eentje uit het pre-lycra-tijdperk
Maar genoeg praatjes: tijd voor plaatjes!
Eentje uit het pre-lycra-tijdperk
Ze staat met haar lieftallige rechterbeen op de grond aan de rechterzijde van de rijweg. Niets aan de hand toch.dario schreef:Deze foto toont toch net aan dat het pas leuk wordt op het moment dat ze uit het keurslijf van het koerspakje breken!
De fotograaf heeft zicht op het achteropkomende verkeer. Volgens mij is deze verkeerssituatie volkomen veilig
Wat was dat toch een GE-WEL-DIGE periodedario schreef:Eentje uit het pre-lycra-tijdperk