foto van je fiets
Ik vind 't met dat bruin ook wel chic. Het is toch bruin?
....en op de 2e foto met stuurlint!plantagenet schreef:Ik moest 3 keer kijken....maar nu zie ik het ook. Scherp gezien!supergrover1 schreef:Ander wielsetje dan op de eerdere foto??rob74 schreef:groter plaatje:
Ja, klopt als een bus. Op de 'kleine' foto C24 (1380) had ik de C35's nog niet. Die grote foto is dus later gemaakt.
Wel jammer, pas 1x buiten op durven fietsen. Gisteren hier nog hagel en sneeuw gehad. Dan pak ik dus mijn winterfiets.
Ad6 2010/2011/2012, Ven2-4Cancer 2011/2012/2013. In 2014 Ventoux3
Zal wel meevallen denk ik (Ronny?)!wvm-rv schreef:Mooi gede,gede schreef:Paar jaartjes gespaard om dan gek te kunnen doen . Hij rijdt echt fantastisch. Nu de vork nog korter zagen
Vanaf nu zie ik waarschijnlijk alleen nog de achterkant
Oeps, foute wielervriendgede schreef:Zal wel meevallen denk ik (Ronny?)!wvm-rv schreef:Mooi gede,gede schreef:Paar jaartjes gespaard om dan gek te kunnen doen . Hij rijdt echt fantastisch. Nu de vork nog korter zagen
Vanaf nu zie ik waarschijnlijk alleen nog de achterkant
Mijn oudste fiets, een Gazelle Champion Mondial AB. Vorig jaar begonnen met het opknappen van deze fiets. Is nog steeds niet helemaal klaar, maar het oogt al een stuk beter.
Tweede fiets is mijn crosser, een Focus Mares CX1.
Als laatste mijn racer, een Trek Madone.
Tweede fiets is mijn crosser, een Focus Mares CX1.
Als laatste mijn racer, een Trek Madone.
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012
Cube ams super hpc race 2012
- sjoerdvr
- Forum-lid
- Contact
Waauw! mooie fietsen allemaal! vooral die Trek is echt op hoog kwijlniveau!
over the hills and far away...
Stevens Stelvio 105
Stevens Stelvio 105
In 'n gekke bui 'n frame op de kop getikt op de Duitse tour magazine site. Low budget opgebouwd met een 2012 dark 105 groepje en met wat onderdelen die ik nog had liggen.
Prima reserve fietsje dacht ik zo, m'n vriendin verklaart me weer eens voor gek
Prima reserve fietsje dacht ik zo, m'n vriendin verklaart me weer eens voor gek
Do not CROSS the road!
Deftig reservefietsje hoor! De looks spreken me erg aan.
Zijn dat Reynolds Solitude wielen? Hoe bevallen die?
Zijn dat Reynolds Solitude wielen? Hoe bevallen die?