
Het grote OAKLEY topic
-
- Forum-lid
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 06 okt 2011 21:17
Bekijk de volgende site even en geef jullie mening of dit kan, of het allemaal namaak is:
http://www.popoakleysunglassess.com
Site ziet er naar mijn mening best goed uit, maar als het imitatie is zijn de brillen nog te duur!
http://www.popoakleysunglassess.com
Site ziet er naar mijn mening best goed uit, maar als het imitatie is zijn de brillen nog te duur!
Ze gebruiken afbeeldingen van echte oakleys, maar deze prijzen kunnen gewoon niet.. helemaal onderaan staat ook een hotmail contactadres.. ik zou het gokje niet durven nemen.
Ik heb thuis veel oakleys en af en toe ook wel eens voor deze prijzen, maar daar zijn heel veel speururen nodig... Dit is veel te mooi om waar te zijn denk ik..
Als het te mooi lijkt om waar te zijn, is het dat vaak ook
Ik heb thuis veel oakleys en af en toe ook wel eens voor deze prijzen, maar daar zijn heel veel speururen nodig... Dit is veel te mooi om waar te zijn denk ik..
Als het te mooi lijkt om waar te zijn, is het dat vaak ook
-
- Forum-lid
- Berichten: 319
- Lid geworden op: 17 nov 2006 23:21
Nep, nepper, nepst. Je moet maar eens 1 item aanklikken : bv een jawbone grijs : 8890 stuks hebben ze ervan op voorraad ..... zou Oakley er zelf
er zoveel van op voorraad hebben ....
er zoveel van op voorraad hebben ....

- harmderksen
- Forum-lid
- Berichten: 57
- Lid geworden op: 11 okt 2010 21:14
Ik wil een oakley bestellen en dat ga ik doen via amerika. Een zaken partner uit amerika komt eind deze maand over vlieggen van uit de vs naar Nederland.
Nu wou ik dus een bril in dollars bestellen en daar laten bezorgen. Heeft iemand daar ervaring mee?
Het scheelt gewoon minimaal 50 euro bij een Custom brill.
En nog een vraagje In Amerika kun je de ear socks van de radar niet in het blau krijgen, alleen in het navy blue. Zal dit erg opvallend zijn tegen over normale blauwe icons en een ice iridium?
Nu wou ik dus een bril in dollars bestellen en daar laten bezorgen. Heeft iemand daar ervaring mee?
Het scheelt gewoon minimaal 50 euro bij een Custom brill.
En nog een vraagje In Amerika kun je de ear socks van de radar niet in het blau krijgen, alleen in het navy blue. Zal dit erg opvallend zijn tegen over normale blauwe icons en een ice iridium?
wedstrijd: Giant tcr advanced sl rabobank di2
TT: Apex Infinity 2011 ultegra
Training: Colnago clx 2.0 2010 ultegra
TT: Apex Infinity 2011 ultegra
Training: Colnago clx 2.0 2010 ultegra
ik heb er wel ervaring mee..
dit is idd de manier om geld te besparen op een bril.. Opsturen vanuit amerika is niet lucratief, want dan krijg je bijna altijd invoerheffing op je bril. Die heffing is vaan rond de 40 euro.
Bij http://www.sportbrillenshop.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kan je wel gewoon blauwe earsocks krijgen. 13 euro voor een set earsocks is niet echt heel veel.. In amerika kan je earsocks kopen voor 13 tot 15 dollar. Dat is bijna net zoveel.
dit is idd de manier om geld te besparen op een bril.. Opsturen vanuit amerika is niet lucratief, want dan krijg je bijna altijd invoerheffing op je bril. Die heffing is vaan rond de 40 euro.
Bij http://www.sportbrillenshop.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kan je wel gewoon blauwe earsocks krijgen. 13 euro voor een set earsocks is niet echt heel veel.. In amerika kan je earsocks kopen voor 13 tot 15 dollar. Dat is bijna net zoveel.
Let wel op dat je op de Amerikaanse site alleen Oakleys kunt bestellen met een creditcard die op een amerikaans adres geregistreerd staat.harmderksen schreef:Ik wil een oakley bestellen en dat ga ik doen via amerika. Een zaken partner uit amerika komt eind deze maand over vlieggen van uit de vs naar Nederland.
Nu wou ik dus een bril in dollars bestellen en daar laten bezorgen. Heeft iemand daar ervaring mee?
Het scheelt gewoon minimaal 50 euro bij een Custom brill.
En nog een vraagje In Amerika kun je de ear socks van de radar niet in het blau krijgen, alleen in het navy blue. Zal dit erg opvallend zijn tegen over normale blauwe icons en een ice iridium?
Dik? Ja. Gek? Ja. Stroopwafel? Ja.
-
- Forum-lid
- Berichten: 753
- Lid geworden op: 11 mar 2008 12:47
Uit ervaring kan ik zeggen dat dat klopt. Ik was op zoek naar een paar nieuwe glazen voor mijn Spike, maar kon deze niet meer vanuit NL bestellen. Geregistreerd met USA adres en ook daar laten bezorgen. Daags na bestelling een email dat transactie niet door kon gaan omdat het adres van de creditcard in NL geregistreerd was. Uiteindelijk heeft mijn contact in USA het voorgeschoten en heb hem via PayPal betaald. Is ook een oplossingjummeltje schreef:Let wel op dat je op de Amerikaanse site alleen Oakleys kunt bestellen met een creditcard die op een amerikaans adres geregistreerd staat.harmderksen schreef:Ik wil een oakley bestellen en dat ga ik doen via amerika. Een zaken partner uit amerika komt eind deze maand over vlieggen van uit de vs naar Nederland.
Nu wou ik dus een bril in dollars bestellen en daar laten bezorgen. Heeft iemand daar ervaring mee?
Het scheelt gewoon minimaal 50 euro bij een Custom brill.
En nog een vraagje In Amerika kun je de ear socks van de radar niet in het blau krijgen, alleen in het navy blue. Zal dit erg opvallend zijn tegen over normale blauwe icons en een ice iridium?

"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"
Heeft iemand eigenlijk al eens een negatieve ervaring met de Oakley customer service gehad?
Vandaag had ik mn eerste negatieve ervaring:
Onlangs een Custom Jawbone aangeschaft. Omdat ik meerdere Jawbones heb en dus Jaws kan wisselen, wilde ik mijn Thru bolt losschroeven.
Echter, deze bleek vast te zitten en met geen mogelijkheid los te krijgen zonder de bolt te beschadigen.
Dus ik contact opgenomen met Oakley Europe en zij adviseerde mij om mn oakley terug te sturen.
Zo gezegd zo gedaan...
Vandaag kreeg ik een telefoontje van Oakley Europe, dat zij niks gingen doen aan mn Jawbone. Hij functioneerde namelijk nog zoals het hoort.
Volgens Oakley is een jawbone niet gemaakt om de onderkantje te wisselen, maar enkel om de lensen makkelijk te kunnen wisselen.
Dat de Thru bolt vast zat was niet meer dan lullig voor mij, maar ze konden er niets aan doen, want de jawbone functioneerde zoals het hoort.
Ik vroeg hen dan maar om de tang erop te zetten, de bolt te beschadigen en los te draaien en er een nieuwe bolt in te zetten en mij de kosten door te berekenen.
Het antwoord van de dame was: Sorry, maar wij verkopen geen losse bolt en dus kan ik dit niet voor je doen.
Er was geen oplossing mogelijk en zij sturen mn jawbone dan onverrichter zake weer terug.
Ik heb ze nog verteld dat ik zeer teleurgesteld ben in ze, en dat ik nog wel een keer nadenk voor ik 220 euro uitgeef aan een custombril
Heeft iemand vaker zoiets meegemaakt?
Vandaag had ik mn eerste negatieve ervaring:
Onlangs een Custom Jawbone aangeschaft. Omdat ik meerdere Jawbones heb en dus Jaws kan wisselen, wilde ik mijn Thru bolt losschroeven.
Echter, deze bleek vast te zitten en met geen mogelijkheid los te krijgen zonder de bolt te beschadigen.
Dus ik contact opgenomen met Oakley Europe en zij adviseerde mij om mn oakley terug te sturen.
Zo gezegd zo gedaan...
Vandaag kreeg ik een telefoontje van Oakley Europe, dat zij niks gingen doen aan mn Jawbone. Hij functioneerde namelijk nog zoals het hoort.
Volgens Oakley is een jawbone niet gemaakt om de onderkantje te wisselen, maar enkel om de lensen makkelijk te kunnen wisselen.
Dat de Thru bolt vast zat was niet meer dan lullig voor mij, maar ze konden er niets aan doen, want de jawbone functioneerde zoals het hoort.
Ik vroeg hen dan maar om de tang erop te zetten, de bolt te beschadigen en los te draaien en er een nieuwe bolt in te zetten en mij de kosten door te berekenen.
Het antwoord van de dame was: Sorry, maar wij verkopen geen losse bolt en dus kan ik dit niet voor je doen.
Er was geen oplossing mogelijk en zij sturen mn jawbone dan onverrichter zake weer terug.
Ik heb ze nog verteld dat ik zeer teleurgesteld ben in ze, en dat ik nog wel een keer nadenk voor ik 220 euro uitgeef aan een custombril
Heeft iemand vaker zoiets meegemaakt?