Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Het grote OAKLEY topic

Gianni
Forum-lid
Berichten: 115
Lid geworden op: 05 aug 2011 00:52
Locatie: België

Gianni 02 okt 2011 18:29

Kan niet wachten tot mijn Anti-freeze aankomt :D

Gianni
Forum-lid
Berichten: 115
Lid geworden op: 05 aug 2011 00:52
Locatie: België

Gianni 05 okt 2011 20:17

Afbeelding

Maandag mijn collectie uitgebreid met een prachtige Radar Anti-freeze.
Volgende zomer zou ik er nog graag een hollbrook bij doen.

Farmerboy Ruud
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 okt 2011 21:17

Farmerboy Ruud 06 okt 2011 21:26

Bekijk de volgende site even en geef jullie mening of dit kan, of het allemaal namaak is:
http://www.popoakleysunglassess.com
Site ziet er naar mijn mening best goed uit, maar als het imitatie is zijn de brillen nog te duur!

stokie
Forum-lid
Berichten: 1526
Lid geworden op: 27 jul 2008 15:48

stokie 06 okt 2011 21:39

Ze gebruiken afbeeldingen van echte oakleys, maar deze prijzen kunnen gewoon niet.. helemaal onderaan staat ook een hotmail contactadres.. ik zou het gokje niet durven nemen.
Ik heb thuis veel oakleys en af en toe ook wel eens voor deze prijzen, maar daar zijn heel veel speururen nodig... Dit is veel te mooi om waar te zijn denk ik..

Als het te mooi lijkt om waar te zijn, is het dat vaak ook

marcopantani
Forum-lid
Berichten: 291
Lid geworden op: 17 nov 2006 23:21

marcopantani 06 okt 2011 21:45

Nep, nepper, nepst. Je moet maar eens 1 item aanklikken : bv een jawbone grijs : 8890 stuks hebben ze ervan op voorraad ..... zou Oakley er zelf
er zoveel van op voorraad hebben .... :roll:

Gebruikersavatar
flores
Forum-lid
Berichten: 1500
Lid geworden op: 21 jun 2009 01:44

Gebruikersavatar flores 06 okt 2011 22:12

Onder FAQ; Location> Hong Kong...
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

Gebruikersavatar
harmderksen
Forum-lid
Berichten: 57
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:14

Gebruikersavatar harmderksen 07 okt 2011 11:50

Ik wil een oakley bestellen en dat ga ik doen via amerika. Een zaken partner uit amerika komt eind deze maand over vlieggen van uit de vs naar Nederland.
Nu wou ik dus een bril in dollars bestellen en daar laten bezorgen. Heeft iemand daar ervaring mee?

Het scheelt gewoon minimaal 50 euro bij een Custom brill.

En nog een vraagje In Amerika kun je de ear socks van de radar niet in het blau krijgen, alleen in het navy blue. Zal dit erg opvallend zijn tegen over normale blauwe icons en een ice iridium?
wedstrijd: Giant tcr advanced sl rabobank di2
TT: Apex Infinity 2011 ultegra
Training: Colnago clx 2.0 2010 ultegra

stokie
Forum-lid
Berichten: 1526
Lid geworden op: 27 jul 2008 15:48

stokie 07 okt 2011 12:03

ik heb er wel ervaring mee..
dit is idd de manier om geld te besparen op een bril.. Opsturen vanuit amerika is niet lucratief, want dan krijg je bijna altijd invoerheffing op je bril. Die heffing is vaan rond de 40 euro.

Bij http://www.sportbrillenshop.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kan je wel gewoon blauwe earsocks krijgen. 13 euro voor een set earsocks is niet echt heel veel.. In amerika kan je earsocks kopen voor 13 tot 15 dollar. Dat is bijna net zoveel.

jummeltje
Forum-lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 29 jan 2009 16:21

jummeltje 07 okt 2011 12:23

harmderksen schreef:Ik wil een oakley bestellen en dat ga ik doen via amerika. Een zaken partner uit amerika komt eind deze maand over vlieggen van uit de vs naar Nederland.
Nu wou ik dus een bril in dollars bestellen en daar laten bezorgen. Heeft iemand daar ervaring mee?

Het scheelt gewoon minimaal 50 euro bij een Custom brill.

En nog een vraagje In Amerika kun je de ear socks van de radar niet in het blau krijgen, alleen in het navy blue. Zal dit erg opvallend zijn tegen over normale blauwe icons en een ice iridium?
Let wel op dat je op de Amerikaanse site alleen Oakleys kunt bestellen met een creditcard die op een amerikaans adres geregistreerd staat.
Dik? Ja. Gek? Ja. Stroopwafel? Ja.

G_Heylen
Forum-lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 15 aug 2011 20:44

G_Heylen 10 okt 2011 12:56

binnekort een radar Retina Burn erbij !

watikjebrom
Forum-lid
Berichten: 753
Lid geworden op: 11 mar 2008 12:47

watikjebrom 10 okt 2011 13:07

jummeltje schreef:
harmderksen schreef:Ik wil een oakley bestellen en dat ga ik doen via amerika. Een zaken partner uit amerika komt eind deze maand over vlieggen van uit de vs naar Nederland.
Nu wou ik dus een bril in dollars bestellen en daar laten bezorgen. Heeft iemand daar ervaring mee?

Het scheelt gewoon minimaal 50 euro bij een Custom brill.

En nog een vraagje In Amerika kun je de ear socks van de radar niet in het blau krijgen, alleen in het navy blue. Zal dit erg opvallend zijn tegen over normale blauwe icons en een ice iridium?
Let wel op dat je op de Amerikaanse site alleen Oakleys kunt bestellen met een creditcard die op een amerikaans adres geregistreerd staat.
Uit ervaring kan ik zeggen dat dat klopt. Ik was op zoek naar een paar nieuwe glazen voor mijn Spike, maar kon deze niet meer vanuit NL bestellen. Geregistreerd met USA adres en ook daar laten bezorgen. Daags na bestelling een email dat transactie niet door kon gaan omdat het adres van de creditcard in NL geregistreerd was. Uiteindelijk heeft mijn contact in USA het voorgeschoten en heb hem via PayPal betaald. Is ook een oplossing :)
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"

stokie
Forum-lid
Berichten: 1526
Lid geworden op: 27 jul 2008 15:48

stokie 10 okt 2011 17:58

Heeft iemand eigenlijk al eens een negatieve ervaring met de Oakley customer service gehad?

Vandaag had ik mn eerste negatieve ervaring:

Onlangs een Custom Jawbone aangeschaft. Omdat ik meerdere Jawbones heb en dus Jaws kan wisselen, wilde ik mijn Thru bolt losschroeven.
Echter, deze bleek vast te zitten en met geen mogelijkheid los te krijgen zonder de bolt te beschadigen.
Dus ik contact opgenomen met Oakley Europe en zij adviseerde mij om mn oakley terug te sturen.
Zo gezegd zo gedaan...
Vandaag kreeg ik een telefoontje van Oakley Europe, dat zij niks gingen doen aan mn Jawbone. Hij functioneerde namelijk nog zoals het hoort.
Volgens Oakley is een jawbone niet gemaakt om de onderkantje te wisselen, maar enkel om de lensen makkelijk te kunnen wisselen.
Dat de Thru bolt vast zat was niet meer dan lullig voor mij, maar ze konden er niets aan doen, want de jawbone functioneerde zoals het hoort.
Ik vroeg hen dan maar om de tang erop te zetten, de bolt te beschadigen en los te draaien en er een nieuwe bolt in te zetten en mij de kosten door te berekenen.
Het antwoord van de dame was: Sorry, maar wij verkopen geen losse bolt en dus kan ik dit niet voor je doen.

Er was geen oplossing mogelijk en zij sturen mn jawbone dan onverrichter zake weer terug.
Ik heb ze nog verteld dat ik zeer teleurgesteld ben in ze, en dat ik nog wel een keer nadenk voor ik 220 euro uitgeef aan een custombril

Heeft iemand vaker zoiets meegemaakt?

Plaats reactie