Bianchi
Zelf ben ik ook geen fan van rood,wit, zwart maar bij de fiets van Jaap maakt het spuitschema veel goed. De vlakverdeling is gewoon zeer goed ontworpen waardoor ik het toch een erg fraaie fiets vind. Het is in ieder geval een stuk beter dan zo'n matzwarte Canyanchi met wat obligate celeste details met een Ultegra groep .
Campagnolo Ultra Dork
O, jawel hoor:Bredalp schreef:Ok... nou ga ik me af vragen zo langszamerhand, heeft Bianchi ooit wel eens een lelijke fiets verkocht? Haha
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Mijn Infinito CV kwam met vaste opdruk "Shimano" op het frame. Dus daar kon geen Campa op. Heb ik er van ellende maar de nieuwe Dura Ace Di2 groep op gezetDude schreef:Ook ik heb voor de keuze gestaan campa of Shimano op de Bianchi. En natuurlijk waren de rationele argumenten er, goedkoper, functioneert ook prima en zo. Uiteindelijk maar geredeneerd dat als ik dan toch een schijtlading geld aan een fiets zou uitgeven dan moest het ook perfect zijn. Dan speelt een beetje extra geld geen rol, wellicht decadent, maar anders had ik net zo goed een doorsnee stickerchinees kunnen kopen. Het kan ook zijn dat iemand de huidige ultegra veel mooier vindt dan bijv chorus, maar bestaan die mensen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Pardon??? Zetten ze echt Shimano op het frame?????
Less is bore
jammer voor je, want de nieuwe dura ace is echt spuuglelijk (imho)AuitD schreef:Mijn Infinito CV kwam met vaste opdruk "Shimano" op het frame. Dus daar kon geen Campa op. Heb ik er van ellende maar de nieuwe Dura Ace Di2 groep op gezetDude schreef:Ook ik heb voor de keuze gestaan campa of Shimano op de Bianchi. En natuurlijk waren de rationele argumenten er, goedkoper, functioneert ook prima en zo. Uiteindelijk maar geredeneerd dat als ik dan toch een schijtlading geld aan een fiets zou uitgeven dan moest het ook perfect zijn. Dan speelt een beetje extra geld geen rol, wellicht decadent, maar anders had ik net zo goed een doorsnee stickerchinees kunnen kopen. Het kan ook zijn dat iemand de huidige ultegra veel mooier vindt dan bijv chorus, maar bestaan die mensen?
- Infinito GB
- Forum-lid
Net nog even wat plaatjes gemaakt van mijn Bianchi:
De "massive" balhoofdbuis van 21,5 cm;
Het "sexy" achterkantje;
De "massive" balhoofdbuis van 21,5 cm;
Het "sexy" achterkantje;
- Supergrover
- Forum-lid HC
Jaja.... plaag ons maar....
-
- Forum-lid
Prachtig,je wil zeker niet ruilen
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
- Infinito GB
- Forum-lid
Eigenlijk wilde ik idd die zwarte, maar die was op dat moment niet leverbaar als frameset. Overigens hebben we niet echt dezelfde maat, en ik ben nu ook wel blij met de celeste variant.
-
- Forum-lid
maatje 54
Nee hoor,maar als ik de jouwe zie denk ik,tja maar hij was zo niet leverbaar met ultegra .
Ik ben ook super blij met mijn fiets,zit alleen aan een smaller stuur te denken,gelijk aan mijn andere fietsen 42 cm,nu een 44 cm en één spacers lager proberen,als mijn oude ruggetje dat houd.
Nee hoor,maar als ik de jouwe zie denk ik,tja maar hij was zo niet leverbaar met ultegra .
Ik ben ook super blij met mijn fiets,zit alleen aan een smaller stuur te denken,gelijk aan mijn andere fietsen 42 cm,nu een 44 cm en één spacers lager proberen,als mijn oude ruggetje dat houd.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020