GAAAAFF Coole bike. Veel fietsplezier op je racemonster.jackflash schreef:Dit is de andere kant van het vehikel, dan is het rood van de zadelpen alweer wat passender. Had eerlijk gezegd ook een geheel zwarte verwacht, maar vind dit bij nader inzien ook niet lelijk....
Pinarello
Ik fiets niet. Ik ben.
http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... rosso.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Als een Pina liefhebber hem tegenkomt..... Onderdelen zijn ook niet alledaags dus wie weet.
Tekst bij advertentie
GESTOLEN een prachtige opzichtige Orginele Pinarello Dogma 50CC, Kleur 539 Pos Rosso,Wit met rode accenten. Frame nr. 1AA5000480407, afgemonteerd met Campagnolo Super Rekord Luxe, Rood MOST Talon stuur, opzichtige Campagnolo Bullet Ultra 80mm USB wielen, Pinarello Look Blade Carbon trappers en afgemonteerd met zwarte Nokon kabels. Linksachter is een zwarte Garmin GC10 cadan, snelheidssensor gemonteerd, op de stuurnok de zwarte Garmin adapter voor de computer, niet aanwezig. Politie is direct op de hoogte gebracht, gelieve in de regio mee rond te kijken naar deze Pinarello Dogma race-fiets aub. Het signalament van de persoon is een beetje standaard, iemand in een grijs trainings-, joggingpak! Persoon is het laatst gesignaleerd in de richting van Kruisland cq. Dinteloord!
Als een Pina liefhebber hem tegenkomt..... Onderdelen zijn ook niet alledaags dus wie weet.
Tekst bij advertentie
GESTOLEN een prachtige opzichtige Orginele Pinarello Dogma 50CC, Kleur 539 Pos Rosso,Wit met rode accenten. Frame nr. 1AA5000480407, afgemonteerd met Campagnolo Super Rekord Luxe, Rood MOST Talon stuur, opzichtige Campagnolo Bullet Ultra 80mm USB wielen, Pinarello Look Blade Carbon trappers en afgemonteerd met zwarte Nokon kabels. Linksachter is een zwarte Garmin GC10 cadan, snelheidssensor gemonteerd, op de stuurnok de zwarte Garmin adapter voor de computer, niet aanwezig. Politie is direct op de hoogte gebracht, gelieve in de regio mee rond te kijken naar deze Pinarello Dogma race-fiets aub. Het signalament van de persoon is een beetje standaard, iemand in een grijs trainings-, joggingpak! Persoon is het laatst gesignaleerd in de richting van Kruisland cq. Dinteloord!
Twitter: @rbruijns
- daniel1975
- Forum-lid HC
Prima reden om dit jaar geen nieuwe fiets te kopen. Pfft, qua kleuren zijn ze de weg de laatste jaar wel een beetje kwijt IMHO. Jammergalileo2 schreef:Sinds een week staan de 2013 modellen op de site.
?
Less is bore
Klote voor je..ik kom zelf uit de achterhoek maar zal voor je opletten wat ik hoor en zierbr schreef:http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... rosso.html
Tekst bij advertentie
-
- Forum-lid
Zoals de naam doet vermoeden mijn Pinarello FP Quattro, afgemonteerd met Athena en Campagnolo Bulletwielen.
It's all about the bike!
-
- Forum-lid HC
Ik vind die nieuwe kleuren op de site eigenlijk (Voorpagina Slideshow Dogma 65.1 Think2) bijna allemaal mooi, of bedoelde je die niet?daniel1975 schreef: Pfft, qua kleuren zijn ze de weg de laatste jaar wel een beetje kwijt IMHO. Jammer
Ik durf zelfs te stellen dat een van deze mijn volgende frame gaat worden bijvoorbeeld Zwart Oranje of Wit met rode accenten.
Het enige waar ik me zorgen om maak is dat ik de hele type naam moet gaan uitspreken als iemand vraagt, wat voor een fiets is dat?
(Dogma (R) 65.1 Think2 - Carbon Torayca(R) 65HM1K - 550 FP50 Nero Opaco slash Arancio Lucido)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik bedoel echt die kleuren
Mis ook een mooie obv blauw bijvoorbeeld.
Mis ook een mooie obv blauw bijvoorbeeld.
Less is bore
Mooie fiets maar waarom geen maat groter? Of ga je nog een stuk dieper zitten?MartijnPinarello schreef:Zoals de naam doet vermoeden mijn Pinarello FP Quattro, afgemonteerd met Athena en Campagnolo Bulletwielen.
http://i13.photobucket.com/albums/a260/ ... h/foto.jpg
-
- Forum-lid HC
Tja ik vind die oudere kleuren veelal ook mooi maar op dit moment vind ik het wel verfrissend dat ze eens een andere richting uitgaan, oogt wat moderner en minder bling bling.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Deels eens. Zitten wel paar strakke tussen, maar ook weer een aantal met dat rare blokje op de bovenbuis om maar een afknapper (voor mij dan) te noemen.
Less is bore