Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

foto van je fiets

thomwittendorp
Forum-lid
Berichten: 1160
Lid geworden op: 16 jan 2010 20:28

thomwittendorp 12 apr 2012 21:08

juulh schreef:
bigm schreef:
juulh schreef:M'n Tarmac omgebouwd van shimano 105 naar SRAM force/red.
Ben er erg blij mee, schakelt fantastisch en ziet er ook een stuk beter uit!

Nu weer opnieuw sparen voor 80mm wielen :-)


[i
mooie fiets hoor ,maar 80 mm wielen ??

hopen dat het niet gaat waaien :D
Yep dat klopt. Maar 80mm wielen is gewoon mooier dan 50mm. En wanneer het of zodanig slecht weer is dat je niet met carbon rijd, pak ik m'n fulcrum's en hoe vaak waait het nou zo hard dat je niet met hoog carbon kan rijden? dat valt denk ik ook nog wel mee :lol:
Ik weet niet of jij de afgelopen weken de junioren koersen hebt gevolgd. Dan ben je echt niet blij met hoog carbon. Dat was minimaal windkracht 4, dus het waait best wel vaak zo hard. Op 50 mm moet het dan nog wel kunnen, maar 80mm zou ik niet aan beginnen.
CANNONDALE SuperSix EVO sram red

Gebruikersavatar
juulh
Forum-lid
Berichten: 640
Lid geworden op: 12 jan 2010 11:14
Locatie: Doetinchem

Gebruikersavatar juulh 12 apr 2012 21:25

Ik weet niet of jij de afgelopen weken de junioren koersen hebt gevolgd. Dan ben je echt niet blij met hoog carbon. Dat was minimaal windkracht 4, dus het waait best wel vaak zo hard. Op 50 mm moet het dan nog wel kunnen, maar 80mm zou ik niet aan beginnen.
Nee, heb ik niet gevolgd. Ik wil echter niet met deze wielen mijn wedstrijden gaan rijden. Daar zal ik mijn (goedkopere ;-)) Fulcrum racing 5 voor gaan gebruiken, sterk stijf en lichter dan de meeste betaalbare 80mm carbon wielen. Ik zal die hoge wielen voornamelijk met heerlijk zomers weer gaan insteken.
Specialized Tarmac Elite Compact

bert01
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 25 jun 2010 23:31

bert01 12 apr 2012 22:11

Rij zelf ook met hoge wielen, eerst 50mm en nu 60mm als ik het vergelijk dan is 60mm echt wel genoeg. Als je een setje van max 60 neemt kun je er ook heerlijk op koersen.....

Gebruikersavatar
juulh
Forum-lid
Berichten: 640
Lid geworden op: 12 jan 2010 11:14
Locatie: Doetinchem

Gebruikersavatar juulh 13 apr 2012 08:01

Jammer dat Kuiper Trading geen 60mm wielen heeft. Ik hou m'n poot stijf, ik vind 80mm vele malen mooier en ben niet van plan daar wedstrijden mee te gaan rijden.
Specialized Tarmac Elite Compact

Suntoro
Forum-lid
Berichten: 1311
Lid geworden op: 06 apr 2012 13:35

Suntoro 13 apr 2012 15:12

caca schreef:
Suntoro schreef:Foto´s en wat blabla...
Heb niet zoveel met mountainbikes maar zie ik daar het bordje van de Haussire?
Inderdaad, dat klopt.... Weet ook niet wat ik daar met mijn mountainbike deed... :) Liever ga ik offroad met de MTB, maar dat kwam daarna ruimschoots weer goed... Deze klim zat ik een gedownloade route van Garmin Connect i.c.m. wat vaste MTB-routes. We hadden goed weer 3 weken geleden, dus het barstte van de wielrenners van een of andere vereniging. Die waren aan het trainen voor de Alpe d'Huez. Dan is het toch leuk om van die zwoegende (sommige met te zwaar verzet lopende) wielrenners met je MTB in te halen... :) Maar het is inderdaad een pittige klim en kon mijn bikemaatje echt niet bijhouden. Was er nog nooit geweest, dus ik vond hem best lang... Liever heb ik dat het steiler en korter is... Het lijkt me een goede klim om je kuiten te trainen... Heb hem overigens maar 1x op de MTB gedaan nu, omdat ik liever offroad ga. Misschien kom ik er nog weleens met de racefiets, maar ik vind inderdaad mountainbiken leuker wanneer er bergen zijn...

Overigens had ik wel meer foto´s verwacht in dit topic (en wat minder gelul.... :lol: )

Gebruikersavatar
Superstick
Forum-lid
Berichten: 263
Lid geworden op: 30 aug 2011 08:10

Gebruikersavatar Superstick 13 apr 2012 17:46

Afbeelding

Dit is niet mijn fiets, maar van de fietsenmaker. Ik heb een maand geleden een Van Nicholas Mistral besteld. Helaas is de fiets door een miscommunicatie nooit besteld bij de leverancier en duurt het nu nog een maand. Dat vonden ze vervelend voor me bij Rijwielpaleis Bilthoven, dus mag ik deze fiets (de oude fiets van Evert, ik denk de eigenaar) lenen.
Foutje kan altijd, dat vind ik helemaal niet erg. De vraag is, hoe los je het op? Dat heeft Evert bij deze dus echt fantastisch gedaan.
Overigens zitten er wel al wat nieuwe onderdelen op, die straks over gaan op mijn Van Nicholas: trappers, computer, pomp en zadeltas.

Gebruikersavatar
steven250
Forum-lid
Berichten: 1088
Lid geworden op: 06 mei 2006 16:42
Locatie: Deventer

Gebruikersavatar steven250 14 apr 2012 19:18

Afbeelding

Mijn WIlier Cento Uno 2011

Ik heb er vandaag voor het eerst serieus mee gereden, 135km, en dat ging super!
Ik ben vorig jaar met mijn Cube Agree GTC uit 2009 verongelukt en reed sinds die tijd op een oude stalen Batavus die ruim 5kg zwaarder is dan deze fiets, en dat voel je! Deze weegt nu iets van 7,8kg en voelt een stuk wendbaarder en comfortabeler
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog of via Strava

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5547
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 14 apr 2012 19:31

Cannondale CAAD9 Ultegra DI2, Power2Max crank met Stronglight bladen, 3T Black zadel- en stuurpen, Fulcrum Racing Zero Black wielen

Afbeelding
Afbeelding
What makes the boat go faster?

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27860
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 14 apr 2012 19:40

Fraai hoor, alleen de batterij nog even wegwerken in de zadelpen 8-)

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5547
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 14 apr 2012 19:50

havana schreef:Fraai hoor, alleen de batterij nog even wegwerken in de zadelpen 8-)
Inderdaad. Ik stoor me ook minder aan de voorderailleur dan aan de batterij. Maar binnen 2-3 jaar zal de batterij ook zijn weggewerkt resp. kleiner zijn. Ik zie op enkele fora's al andere oplossingen, dus wellicht. Mss eens overleggen met Mark.
What makes the boat go faster?

bert01
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 25 jun 2010 23:31

bert01 14 apr 2012 20:05

Mooie strakke fiets!

Zelf ook de power2max met stonglight bladen in de planning, de bladen heb ik al maar de crank duurt tijden. Hoe lang heb jij op je p2m moeten wachten?

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5547
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 14 apr 2012 20:09

bert01 schreef:Mooie strakke fiets!

Zelf ook de power2max met stonglight bladen in de planning, de bladen heb ik al maar de crank duurt tijden. Hoe lang heb jij op je p2m moeten wachten?
Via een relatie in Duitsland binnen 3 weken.
What makes the boat go faster?

Plaats reactie