Wat moet je hier nu weer van denken dat die SMS teksten plots verdwenen zijn? Weer een grote verdwijn truck.pinarello schreef:Hebben er wel gestaan. Zeker verwijderd.daniel1975 schreef:Ik zie geen smsjes staan...elefantino schreef:SMS-verkeer met Verbruggen:
http://www.telegraaf.nl/telesport/wiele ... rug__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
NRC heeft nog wel wat staan en linkte naar de pagina waar de SMS teksten stonden en waar je nu een zooi aan HTML etc. codes krijgt te zien. Nu een 404 Page not found.
Bron NRC:
'Update 12.01: De Telegraaf publiceerd e zojuist het sms-verkeer dat Hein Verbruggen had met Telegraafjournalist Hans Ruggenberg.
Verbruggen zegt in een van zijn sms-berichten “gegeven de gekte en nonsens” geen interviews te geven of verklaringen af te leggen. Uiteindelijk gaat hij toch overstag, zo blijkt:
Hans Ruggenberg: Oké Hein begrijpelijk. Wilde inderdaad een reactie voor de krant. Off the record info is lastig in deze zaak, zoals je begrijpt. Laat maar weten als je een verklaring wilt geven…succes. Hans
Hein Verbruggen: Enige wat ik kan zeggen is dat er heel, heel veel verhalen en verdachtmakingen zijn, maar geen spoor van BEWIJS. Is er ook niet. LA werd nooit positief bevonden; ook niet door USADA. En wie de kontroleprocedures kent weet ook dat er niks te regelen valt, enz enz. Maar ik ben het “moe”stadium al beetje voorbij. Mooie nacht! Hein'
Volgens mij heeft Telegraaf nu alles weggehaald. Even checken. Nope ik zie ook dat artikel niet meer waarbij Verbruggen ageert