Het grote OAKLEY topic
Nog maar weer eens wat foto's ipv tekst.
Oakley Holbrooks:
Oakley holbrook polished black/ 24k iridium lens (shaun white signature)
Oakley Holbrook clear / 24k iridium lens (shaun white signature)
Oakley Holbrook fmj gold / 24k iridium polarized lens (shaun white signature)
Oakley Holbrook matte white / ruby iridium (sunglass hut exclusive edition)
Oakley Holbrooks:
Oakley holbrook polished black/ 24k iridium lens (shaun white signature)
Oakley Holbrook clear / 24k iridium lens (shaun white signature)
Oakley Holbrook fmj gold / 24k iridium polarized lens (shaun white signature)
Oakley Holbrook matte white / ruby iridium (sunglass hut exclusive edition)
Dik? Ja. Gek? Ja. Stroopwafel? Ja.
Whauw..... heb je een goed adresje om deze te bestellen? Ben nl op zoek naar dit model!jummeltje schreef:Nog maar weer eens wat foto's ipv tekst.
@Timsen: , maar als we het hebben over baas boven baas, dan moet ik je toch echt doorwijzen naar de volgende link: http://www.o-review.com/collectors.asp?ID=26" onclick="window.open(this.href);return false;
Dik? Ja. Gek? Ja. Stroopwafel? Ja.
jummeltje schreef:@Timsen: , maar als we het hebben over baas boven baas, dan moet ik je toch echt doorwijzen naar de volgende link: http://www.o-review.com/collectors.asp?ID=26" onclick="window.open(this.href);return false;
zoals ik al zei: er is altijd Baas boven Baasjummeltje schreef:@Timsen: , maar als we het hebben over baas boven baas, dan moet ik je toch echt doorwijzen naar de volgende link: http://www.o-review.com/collectors.asp?ID=26" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar Jummetje is volgens mij alsnog de Baas van het Oakley topic
ik doe helemaal niet stiekem.. maar moet ff een goed fototoestel fixen om een paar nieuwe brillen weer goed vast te leggen:p
Wie weet er hier meer over de Oakley radar text? Ik kan namelijk een groene kopen, maar vind hier niets van terug op het net.
Enkel de rode is terug te vinden?
Is dit een originele of een zeldzaam model?
Enkel de rode is terug te vinden?
Is dit een originele of een zeldzaam model?
Wat bedoel je met groen en rood? De logo's en de earsocks?
Je hebt in groen wel de STPL maar dat is geen 'Text' zoals Oakley dat noemt. Dat zijn allemaal kleine golfballetjes.
De Text Radar met groen die ik zojuist op 2dehands vond is wel een echte maar met een beetje knutselwerk. Logo's en earsocks waren eerst rood en de lens was origineel een G40 Photochromic. Vraag de verkoper maar eens naar het type nummer wat aan de binnenkant van het frame staat.
Je hebt in groen wel de STPL maar dat is geen 'Text' zoals Oakley dat noemt. Dat zijn allemaal kleine golfballetjes.
De Text Radar met groen die ik zojuist op 2dehands vond is wel een echte maar met een beetje knutselwerk. Logo's en earsocks waren eerst rood en de lens was origineel een G40 Photochromic. Vraag de verkoper maar eens naar het type nummer wat aan de binnenkant van het frame staat.
Bedankt Stefan, daar kan ik al mee verder. Net contact gehad met de verkoper. De "groene" text radar wordt de mijne