Het grote OAKLEY topic
Ik heb een vraagje aan de ervarings-deskundigen onder jullie......
Ik ben aan het kijken naar Oakley zonnebrillen, en dan met name de Jawbone met vented glazen (ook hier bij aanbieders op het forum...).
Nu zweet ik behoorlijk veel, tegen het extreme aan. Dit leidt bij mijn huidige bril vaak tot beslagen glazen als ik even stil sta, of even wat langzaam moet fietsen, maar ook regelmatig tot slecht zicht door zweetdruppels op de binnenzijde van de glazen.
Zou ik hier bij zo'n jawbone, door het systeem van vented glazen én de speciale coating van de glazen, minder last van hebben?
Ik ben aan het kijken naar Oakley zonnebrillen, en dan met name de Jawbone met vented glazen (ook hier bij aanbieders op het forum...).
Nu zweet ik behoorlijk veel, tegen het extreme aan. Dit leidt bij mijn huidige bril vaak tot beslagen glazen als ik even stil sta, of even wat langzaam moet fietsen, maar ook regelmatig tot slecht zicht door zweetdruppels op de binnenzijde van de glazen.
Zou ik hier bij zo'n jawbone, door het systeem van vented glazen én de speciale coating van de glazen, minder last van hebben?
Zou daar niet op rekenen.hanz1963 schreef:Ik heb een vraagje aan de ervarings-deskundigen onder jullie......
-
- Forum-lid
Ook nog maar zeer kort een Oakley, maar heb wel het idee dat hij als hij al beslaat weer heel snel niet meer beslagen is, het zou dus zo maar kunnen. Proberen maar zou ik zeggen.
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
-
- Forum-lid
Ik denk dat je dan beter voor een Radar Vented kunt gaan kijken, aangezien de Jawbone heel er afgesloten is waardoor warme lucht slechter wordt afgevoerd.
Redbull Pro Team 4000, Dura-Ace, Reynolds, PRO, Selle Italia
Zowel de jawbone als de radar beslaat bij mij, maar niet tijdens het fietsen.. (wel bij veel regen)
Als ik stil ga staan, beslaat hij meestal snel, maar als ik dan weer 50 meter op de fiets zit zijn de glazen alweer schoon.
Overigens beslaan de vented glazen idd minder snel dan de non vented glazen. Ik rijd daarom altijd met vented glazen.
Als ik stil ga staan, beslaat hij meestal snel, maar als ik dan weer 50 meter op de fiets zit zijn de glazen alweer schoon.
Overigens beslaan de vented glazen idd minder snel dan de non vented glazen. Ik rijd daarom altijd met vented glazen.
Bedankt voor de reacties. Zo te lezen zal de Jawbone niet al m'n "bril-problemen" helemaal zal kunnen oplossen. Maar ik was vanochtend even bij Rose in Bocholt, en heb er eens één opgezet. Wel een erg gave bril......
Misschien toch maar het advies van @thomwittendorp gaan opvolgen
Misschien toch maar het advies van @thomwittendorp gaan opvolgen
- harmderksen
- Forum-lid
Zeker doen!
Ik heb 3 weken geleden samen met mijn vader ook een Oakley Jawbone gekocht! Hij bevalt echt super.
Na hem een keer op te hebben gehad was ik helemaal verkocht! De radar zat wel fijn op je neus maar de Jawbone zit helemaal geweldig.
Na 2 dagen mokken maar besloten om maar gelijk een Custom te kopen als je tog zoveel geld uitgeeft waarom niet dan de bril precies naar je wensen laten maken voor paar tientjes meer?
Hellaas had de brillenwinkel een probleem met oakley met bestellen het duurde een week voordat ik bericht kreeg dat het gelukt wat en door een spoedje was hij er 3 dagen later al
Voor het wachten en omdat we 2 brillen kochten kreeg ik ook nog een mooie korting!
Foto's volgen
Ik heb 3 weken geleden samen met mijn vader ook een Oakley Jawbone gekocht! Hij bevalt echt super.
Na hem een keer op te hebben gehad was ik helemaal verkocht! De radar zat wel fijn op je neus maar de Jawbone zit helemaal geweldig.
Na 2 dagen mokken maar besloten om maar gelijk een Custom te kopen als je tog zoveel geld uitgeeft waarom niet dan de bril precies naar je wensen laten maken voor paar tientjes meer?
Hellaas had de brillenwinkel een probleem met oakley met bestellen het duurde een week voordat ik bericht kreeg dat het gelukt wat en door een spoedje was hij er 3 dagen later al
Voor het wachten en omdat we 2 brillen kochten kreeg ik ook nog een mooie korting!
Foto's volgen
wedstrijd: Giant tcr advanced sl rabobank di2
TT: Apex Infinity 2011 ultegra
Training: Colnago clx 2.0 2010 ultegra
- harmderksen
- Forum-lid
hierbij mijn custom Jawbone:
frame: Team bleu.
jaws: red
glas: Positive red iridium polorised en yellow vented
earsocks en de rest wit
Bril bevalt echt super de glazen zijn ook fijn ben blij dat ik de vented yellow heb genomen erg fijn voor donkere dagen en regen.
Hellaas krijg ik de andere Jawbone niet op de foto aangezien die nu in het buiteland zit... Ja ik weet dat het niet kan maar mijn vader gebruikt zijn jawbone voor auto bril -_-
maar vind het niet erg daardoor kreeg ik wel lkkr korting
andere foto volgt ook nog ooit.
frame: Team bleu.
jaws: red
glas: Positive red iridium polorised en yellow vented
earsocks en de rest wit
Bril bevalt echt super de glazen zijn ook fijn ben blij dat ik de vented yellow heb genomen erg fijn voor donkere dagen en regen.
Hellaas krijg ik de andere Jawbone niet op de foto aangezien die nu in het buiteland zit... Ja ik weet dat het niet kan maar mijn vader gebruikt zijn jawbone voor auto bril -_-
maar vind het niet erg daardoor kreeg ik wel lkkr korting
andere foto volgt ook nog ooit.
wedstrijd: Giant tcr advanced sl rabobank di2
-
- Forum-lid
Nieuw snowboard masker gekocht!
Nulla tenaci invia est via!