Netjes hoor! Veel fietsplezier ermee. Zal vast goed komen.
Giant
-
- Forum-lid HC
Heel mooi, Campa ziet er ook gaaf uit.
Over de instelschroeven heb ik me bij elektronisch sowieso verbaasd waarom die erop zitten.
Ik zorg er altijd voor dat ze zeker niet blokkeren en dan een halve slag losser, weet ik zeker dat de derrie nooit daardoor kapot gaat.
Andere kant in de polder rijd je nooit op de uiterste.
Over de instelschroeven heb ik me bij elektronisch sowieso verbaasd waarom die erop zitten.
Ik zorg er altijd voor dat ze zeker niet blokkeren en dan een halve slag losser, weet ik zeker dat de derrie nooit daardoor kapot gaat.
Andere kant in de polder rijd je nooit op de uiterste.
Dank je! Ja, ik moet zeggen dat ik vergeten ben om er nog een keer naar te kijken
maar zoals je zegt, in de polder rijd ik nooit op de 29. Ondertussen bijna 200km erop zitten en dat bevalt prima. Ja, het is geen DA met schakelen maar het scheelt ook niet veel. Wat wel veel fijner is dat zijn de remmen. Campagnolo alom geprezen voor zijn remmen en dat kan ik zeker bevestigen. En die TCR blijft toch een heerlijke gooi en smijtfiets. Gisteren met mijn zoon op stap. Vanuit Rotterdam naar Hoek van Holland. Ik ken de route dan wel, hij niet, maar hij zegt, ik moet na elke bocht even 5 meter goedmaken. 

Ride bikes, not tanks!