Bianchi
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vreselijk, die Boras met G3 in het voorwiel. En 100gr zwaarder geworden.
Less is bore
-
- Forum-lid
Juist prachtig G3 in het voorwiel.
Maak joe woar
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kunnen we beter in campa topic doen.
Less is bore
-
- Forum-lid
Ja wat heeft dit met Bianchi te makendaniel1975 schreef:Kunnen we beter in campa topic doen.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
-
- Forum-lid
Slaap zachtVangalo74 schreef:Nou vooruit een klein beetje dan voor je infinito cv disk, maar dan wel in Celeste anders is het niks
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Deze fiets wordt ms mijn volgende, maar van het wielmerk "Reparto Corse" heb ik nog nooit gehoord! Is dat om de prijs te dimmen, of zijn dat echt wel best OK wielen?
https://www.bianchi.com/nl/bikes/bikes_ ... ter=349779
https://www.bianchi.com/nl/bikes/bikes_ ... ter=349779
- Jaap Telder
- Forum-lid
Zijn van het Franse merk Mach1.
Zijn aan de zware kant.
Zijn aan de zware kant.
-
- Forum-lid
Kwam gister dit berichtje tegen op Facebook van mijn fm Roel de Haan in blauw Jack uit Ouderkerk A/d Amstel,leuk.
Ga volgende week een stukje fietsen op de Oltre XR3 dan heeft hij hem binnen.
Afgelopen zondag de Gran Fondo Felice Gimondi gefietst. Samen met 3 gewaardeerde Bianchi dealers stonden wij aan de start. Het tempo in de groep lag erg hoog en daarom besloot ik tijdens de beklimming, om iets gas terug te nemen. Het gevolg was wel dat ik bergop aan alle kanten voorbij werd gereden.
Gelukkig bleek mijn nieuwe Bianchi Oltre XR3 een geweldige fiets om mee af te dalen. Dit maakte veel verloren tijd goed. Ondanks dat kwam ik na (de erg koude) afdaling niet lekker in mijn ritme. Gelukkig gaf een nieuwe energie gel van Qwin mij een enorme boost. Want ik wist weer aan te pikken bij een van de snelle Gran Fondo team's, waardoor ik het laatste stuk met een "gangetje" van meer dan 40km per wist af te leggen.
Al met al was de Gran Fondo een geweldige ervaring! Bianchi Benelux bedankt!
Ga volgende week een stukje fietsen op de Oltre XR3 dan heeft hij hem binnen.
Afgelopen zondag de Gran Fondo Felice Gimondi gefietst. Samen met 3 gewaardeerde Bianchi dealers stonden wij aan de start. Het tempo in de groep lag erg hoog en daarom besloot ik tijdens de beklimming, om iets gas terug te nemen. Het gevolg was wel dat ik bergop aan alle kanten voorbij werd gereden.
Gelukkig bleek mijn nieuwe Bianchi Oltre XR3 een geweldige fiets om mee af te dalen. Dit maakte veel verloren tijd goed. Ondanks dat kwam ik na (de erg koude) afdaling niet lekker in mijn ritme. Gelukkig gaf een nieuwe energie gel van Qwin mij een enorme boost. Want ik wist weer aan te pikken bij een van de snelle Gran Fondo team's, waardoor ik het laatste stuk met een "gangetje" van meer dan 40km per wist af te leggen.
Al met al was de Gran Fondo een geweldige ervaring! Bianchi Benelux bedankt!
Laatst gewijzigd door Heppiebianchi op 11 mei 2017 11:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
- daniel1975
- Forum-lid HC
Jammer dat het balhoofd van de Oltre's zo laag is, je zit behoorlijk diep. Want anders wist ik het wel!!
Less is bore
- Jaap Telder
- Forum-lid
Reparto Corse is geen merk maar een aanduiding. Is marketing taal. Staat ook op mijn Bianchi carbon frame. Komt van hun vroegere raceafdeling/team en heeft niets met een (huis)merk te maken.Keezx schreef:Reparto Corse is het huismerk van Bianchi, kan echt alles zijn van echte knurft tot goet spul.
De wielen zijn niet van "Reparto Corse" maar van Maddux/Jalco of Mach1.