Vandaag gefietst in 2009?
Vandaag ook maar eens een rondje gedaan (110km), deze keer geen slingerende fietsende eikels op het fietspad (daar zijn we weer een maandje of 7 van verlost) maar echte eikels. (ook opassen dus in de bochten)
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
-
- Forum-lid
Vandaag m`n eerste MTB toer tocht met een nieuwe Granville
Helaas na 7km over een wortel gekomen waardoor m`n stuur is omgeklapt met een val als gevolg.
Resultaat een deuk in het frame en 2 wielen krom
Zo maar eens een stukje op de racefiets dat bevalt me toch beter :p
Helaas na 7km over een wortel gekomen waardoor m`n stuur is omgeklapt met een val als gevolg.
Zo maar eens een stukje op de racefiets dat bevalt me toch beter :p
[quote="Wielerhuis de Heij"]Vandaag m`n eerste MTB toer tocht met een nieuwe Granville
Zo maar eens een stukje op de racefiets dat bevalt me toch beter :p[/quote]
ai, dat is wel balen zeg. Verder zelf heel gebleven hoop ik?
Vandaag ben ik mijn derde rit met (ook pas gekochte mtb) gereden, samen met
een fietsmaat die ook de herfst/winter training op de mtb gestart is. Tevenerheide,
dan naar Schinveldse bossen en vandaar uit naar Brunnsummerheide. Het waren
weer nieuwe omstandigheden voor mij, omdat het deze keer nat en soms glad
was. Het was ook zwaarder door de vochtige zand stukken. Technisch best
moeilijk de Brunssummer heide, maar ging goed. afstand 47 km.
Vanmiddag maar weer de fiets gaan poetsen... zucht
Zo maar eens een stukje op de racefiets dat bevalt me toch beter :p[/quote]
ai, dat is wel balen zeg. Verder zelf heel gebleven hoop ik?
Vandaag ben ik mijn derde rit met (ook pas gekochte mtb) gereden, samen met
een fietsmaat die ook de herfst/winter training op de mtb gestart is. Tevenerheide,
dan naar Schinveldse bossen en vandaar uit naar Brunnsummerheide. Het waren
weer nieuwe omstandigheden voor mij, omdat het deze keer nat en soms glad
was. Het was ook zwaarder door de vochtige zand stukken. Technisch best
moeilijk de Brunssummer heide, maar ging goed. afstand 47 km.
Vanmiddag maar weer de fiets gaan poetsen... zucht
Vandaag een rondje 30km door de Bieschbos. Woon er vlakbij, maar nog nooit doorheen gefietst. Eigenlijk is dat ook niet aan te raden met windkracht 4-5 recht op kop.
Terug ging wel lekker (hard).
Terug ging wel lekker (hard).
http://downtheroad.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vandaag (4-10) de laatste toertocht van DTC gedaan, 110km vanaf Driebergen naar Zeist, Den Dolder, Eemdijk, Bunschoten Spakenburg, Nijkerk, Hoevelaken, Zwartebroek, Achterveld, De Glind, Zuid Leusden, Doorn en terug.
We hadden mazzel, veel open vlakken met wind mee en door de bossen terug met wind tegen
Vond het niet druk, ben om 8u50 gestart en weinig mensen tegen gekomen, slechts enkele groepjes ingehaald.
Lekker zonnetje, zeer afwisselende omgeving (goh wat staan er toch veel villa's), en mooie (vernieuwde) route. Kortom, weer een heerlijke ochtend. Detail: in Binschoten Spakenburg geen enkel bordje (iets tegen fietsen op zondag?). Slechts 2x verkeerd gereden, voor mijn doen niet slecht . Uiteindelijk toch nog lekker doorgetrapt, 117km tegen 3u47 bruto (=30.9 gem).
Toerseizoen is over, maar blijf gewoon doorgaan op de weg, wknd rondjes en veel woon - werk. volgende week ook het spinnen en kracht/cardio training maar eens oppakken.
We hadden mazzel, veel open vlakken met wind mee en door de bossen terug met wind tegen
Vond het niet druk, ben om 8u50 gestart en weinig mensen tegen gekomen, slechts enkele groepjes ingehaald.
Lekker zonnetje, zeer afwisselende omgeving (goh wat staan er toch veel villa's), en mooie (vernieuwde) route. Kortom, weer een heerlijke ochtend. Detail: in Binschoten Spakenburg geen enkel bordje (iets tegen fietsen op zondag?). Slechts 2x verkeerd gereden, voor mijn doen niet slecht . Uiteindelijk toch nog lekker doorgetrapt, 117km tegen 3u47 bruto (=30.9 gem).
Toerseizoen is over, maar blijf gewoon doorgaan op de weg, wknd rondjes en veel woon - werk. volgende week ook het spinnen en kracht/cardio training maar eens oppakken.
Vandaag mijn tweede rondje op de nieuwe MTB gedaan in het Bergsche bos. Begrijp nu ineens het belang van goede techniek. En...het is nog leuker dan ik vooraf dacht. Ik weet wat ik de komende winter ga doen op zondag.
Litespeed Obed 29er
Cube Agree 2009
Cube Agree 2009
- plantagenet
- Forum-lid
Vanmiddag om half 4 vertrokken om een rondje te rijden van ca. 40 km (Purmerend, Oosthuizen, Beets, Schermerhorn, Beemster ringvaart, Purmerend). Lekker met een zonnetje en veel wind (WNW 5-6?), en heerlijk rustig op de wegen. Ik ben 3 rijders tegengekomen en op het laatst een bromfietser die ik met 50 km/uur voorbij kon komen (met stevige rugwind . Thuis gekomen, het bleken 43 km's te zijn, even lekker gedouched en een heerlijke koude Dommelsch genomen.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
[quote="Timo 2.0"]Amsterdam-Halfweg-Spaarndam-Santpoort-Bloemendaal-Overveen-Zandvoort-Bentveld-Aerdenhout-Bennebroek-Zwaanshoek-Cruquius-Vijfhuizen-Haarlem-Halfweg-Amsterdam[/quote]
Dat is bekend terrein! Ik reed afgelopen zondag het volgende rondje, waarbij ik langs een flink deel van de plekken op je foto's ben gekomen:
Amsterdam-Halfweg-Vijfhuizen-Cruquius-Zwaanshoek-Hillegom-Lisserbroek-Kaag-Weteringbrug-Burgerveen-Rijsenhout-Aalsmeerderbrug-Oude meer-Badhoevedorp-Zwanenburg-Haarlemmerliede-Spaarndam-Haarlem. En na een familiebezoekje aldaar, terug over Spaarndam-Haarlemmerliede-Halfweg naar Amsterdam.
Dat is bekend terrein! Ik reed afgelopen zondag het volgende rondje, waarbij ik langs een flink deel van de plekken op je foto's ben gekomen:
Amsterdam-Halfweg-Vijfhuizen-Cruquius-Zwaanshoek-Hillegom-Lisserbroek-Kaag-Weteringbrug-Burgerveen-Rijsenhout-Aalsmeerderbrug-Oude meer-Badhoevedorp-Zwanenburg-Haarlemmerliede-Spaarndam-Haarlem. En na een familiebezoekje aldaar, terug over Spaarndam-Haarlemmerliede-Halfweg naar Amsterdam.
Maar ik heb meer verstand van gitaren...
-
- Forum-lid
[quote="EM"]Geweldige fiets, geweldige omgeving en een geweldige outfit..!![/quote]
It's a cyclist, Jim, but not as we know it
Mooie reportage weer Timo. Blijf me altijd verbazen over de hoge fietsbaarheid van de omgeving daar bij jullie!
It's a cyclist, Jim, but not as we know it
Mooie reportage weer Timo. Blijf me altijd verbazen over de hoge fietsbaarheid van de omgeving daar bij jullie!