Lance Armstrong begint weer met fietsen
Ik vind het echt ongelooflijk hoe snel hij verbetert. Ik herinner me nog wel hoe Cavendish over hem sprak nadat LA in Milaan-San Remo op elk klimmetje moest lossen. Toen was hij het lachertje van het peleton. Als hij de Tour gaat winnen zou dat inderdaad ongelooflijk zijn, en de rest staat dan toch wel in het hemd. Het zou zomaar kunnen!
- daniel1975
- Forum-lid HC
perik schreef: Als hij de Tour gaat winnen zou dat inderdaad ongelooflijk zijn, en de rest staat dan toch wel in het hemd. Het zou zomaar kunnen!
Dan is voor mij echt de lol van de wielersport af en neem ik de boel niet meer serieus.
Less is bore
Daniel1975 schreef:
Dan is voor mij echt de lol van de wielersport af en neem ik de boel niet meer serieus.
De lol zou er bij mij niet af zijn, maar ik zal zeker ook achter mijn oren krabben.
Sterker, als hij op het podium komt zal ik dat al doen.
Maar goed, ik verwacht dat dan ook helemaal niet.
Vannaf de eerst dag dat ik hoorde dat Armstrong weer de tour ging rijden was ik er al overtuigd dat ie er zal staan.
De hoofdoorzaak omdat ie gestopt was , dat het gedoe/gezeik om niks met name in Frankrijk helemaal zat was. (zover ik er van weet)
Nu hij weer met frisse moed begonnen is en ook om zijn kanker fonds te promoten heeft ie er natuurlijk enorm veel zin in.
Hij zal waarschijnlijk ook voor ze eigen heel goed weten hoe de topvorm te bereiken, immers 7 keer eerder heeft ie de tour gewonnen en kent ze eigen lichaam als geen ander.
Zoals ik hem vanmiddag weer zag rijden dat soupele tredje begint weer te komen,gaat ie vast een hele goeie tour rijden of ie hem gaat winnen dat weet ik ook niet hij heeft in iedergeval enorm veel ervaring.
en natuurlijk hopen dat ie niet valt , zoals vanmiddag lag ie ook weer op de grond. Zonder erg dat wel maar dat zal hem mischien in de leeftijd zitten.
Morgen ga ik zijn boek halen , Lance Armstrong - Door de pijngrens (is mij ook nie vreemd overigens) en natuurlijk lezen.
De hoofdoorzaak omdat ie gestopt was , dat het gedoe/gezeik om niks met name in Frankrijk helemaal zat was. (zover ik er van weet)
Nu hij weer met frisse moed begonnen is en ook om zijn kanker fonds te promoten heeft ie er natuurlijk enorm veel zin in.
Hij zal waarschijnlijk ook voor ze eigen heel goed weten hoe de topvorm te bereiken, immers 7 keer eerder heeft ie de tour gewonnen en kent ze eigen lichaam als geen ander.
Zoals ik hem vanmiddag weer zag rijden dat soupele tredje begint weer te komen,gaat ie vast een hele goeie tour rijden of ie hem gaat winnen dat weet ik ook niet hij heeft in iedergeval enorm veel ervaring.
en natuurlijk hopen dat ie niet valt , zoals vanmiddag lag ie ook weer op de grond. Zonder erg dat wel maar dat zal hem mischien in de leeftijd zitten.
Morgen ga ik zijn boek halen , Lance Armstrong - Door de pijngrens (is mij ook nie vreemd overigens) en natuurlijk lezen.
dat is in iedergeval een heel indrukwekkend boek.
het is alleen nog de vraag of armstrong een ploeg heeft voor de tour.
vooplopig lijkt het er op dat astana niet kan betalen.
ben erg benieuwd.
en anders wil armstrong met bruyneel de ploeg overnemen,indien mogelijk.
contador wil in iedergeval uit de ploeg.
spannend!!!
het is alleen nog de vraag of armstrong een ploeg heeft voor de tour.
vooplopig lijkt het er op dat astana niet kan betalen.
ben erg benieuwd.
en anders wil armstrong met bruyneel de ploeg overnemen,indien mogelijk.
spannend!!!
duotone schreef: en anders wil armstrong met bruyneel de ploeg overnemen,indien mogelijk.
spannend!!!
Dat zou niet handig zijn voor zijn kankerfonds. Als contador er uit gaat, wie gaat er dan in het geel rijden? Leipheimer haalt misschien een 3de plek, Armstrong misschien een top 10.
Dan moeten ze het hebben van etappe overwinningen misschien, maar dat geeft lang niet zo veel publiciteit, omdat dat toch iets meer gericht is op het individu.
Van mij hoeft hij de Tour niet te winnen, ik beweer ook niet dat hij dit gaat doen en ik verwacht het ook niet.
Ik vind het buitengewoon bijzonder wat de man doet, op welke plek hij ook eindigt morgen en in de komende Tour. Podium, top 10 of top 20.
Het getuigt van grote klasse en daar kan menig wielrenner die nu de Giro rijdt of straks de Tour nog een puntje aan zuigen!
Ik vind het buitengewoon bijzonder wat de man doet, op welke plek hij ook eindigt morgen en in de komende Tour. Podium, top 10 of top 20.
Het getuigt van grote klasse en daar kan menig wielrenner die nu de Giro rijdt of straks de Tour nog een puntje aan zuigen!
Niets is wat het lijkt..
Nou denk ik dat z'n huidige vormpeil (en van de komende maanden) meer overeenkomt met die in 1998, z'n vorige comeback-jaar (na zijn ziekte). Destijds werd Lance 4e in zowel de Ronde van Spanje, als ook op het WK en de WK-tijdrit.
En ja, vermoedelijk komt hij dit jaar ook overal net iets te kort. Kan het me voorlopig niet voorstellen dat hij over dik 1,5 maand de Tour al wint. Maar als hij nog een wintertje stevig doortraint, zie ik hem in 2010 — op zijn 38e — de Giro of Tour nog wel 'n keertje winnen, en in 2011 idem dito. Als hij zin heeft, en het kan opbrengen.
En ja, vermoedelijk komt hij dit jaar ook overal net iets te kort. Kan het me voorlopig niet voorstellen dat hij over dik 1,5 maand de Tour al wint. Maar als hij nog een wintertje stevig doortraint, zie ik hem in 2010 — op zijn 38e — de Giro of Tour nog wel 'n keertje winnen, en in 2011 idem dito. Als hij zin heeft, en het kan opbrengen.
Buzz schreef:
En ja, vermoedelijk komt hij dit jaar ook overal net iets te kort. Kan het me voorlopig niet voorstellen dat hij over dik 1,5 maand de Tour al wint. Maar als hij nog een wintertje stevig doortraint, zie ik hem in 2010 op zijn 38e de Giro of Tour nog wel 'n keertje winnen, en in 2011 idem dito. Als hij zin heeft, en het kan opbrengen.
De wens is de vader van de gedachte.
Maar het is iig wel fijn voor Contador om een waterdrager bij zich te hebben die het wat langer volhoudt dan de gemiddelde waterdrager.
Als je z'n kop voor en na de giro ziet...
volgens mij is der weer 3 kilo vanaf!
De tour winnen, dat weet ik niet...maar hoe spannend gaat het worden!!!
Menchov
Armstrong
Contador (topfavoriet, maar jong en kan door het ijs zakken)
Sastre
A.Schleck (ik ben benieuwd..)
Evans
Wie steekt er bovenuit?
Maar ik verwacht ook wel wat van: Leipheimer, Vandevelde, SamSan, Valverde, F. Schleck, Nibali, Gesink, Dekker, Sivtsov,
En dan vergeet ik er nog een zooi!
Hopelijk een schone(re) tour dan vorig jaar, al zal het de pret niet drukken, als het gebeurt!
volgens mij is der weer 3 kilo vanaf!
De tour winnen, dat weet ik niet...maar hoe spannend gaat het worden!!!
Menchov
Armstrong
Contador (topfavoriet, maar jong en kan door het ijs zakken)
Sastre
A.Schleck (ik ben benieuwd..)
Evans
Wie steekt er bovenuit?
Maar ik verwacht ook wel wat van: Leipheimer, Vandevelde, SamSan, Valverde, F. Schleck, Nibali, Gesink, Dekker, Sivtsov,
En dan vergeet ik er nog een zooi!
Hopelijk een schone(re) tour dan vorig jaar, al zal het de pret niet drukken, als het gebeurt!
fietsen, da\'s mijn verzetje!