BMC
Als ik de juiste Bagshot op Google heb gevonden, woon je in de buurt van London? Toevallig ook ervaring met fietsen in Yorkshire? Wil graag nog eens de ferry Europoort - Hull combineren met een weekend fietsen daar.jpvv schreef:De fiets geeft enorm veel vertrouwen in de afdaling en hier in Engeland met het gare wegdek plus regen vlieg je werkelijk iedereen voorbij op een beetje afdaling. Bochten nemen is ook een genot en met de nieuwe wielen wordt klimmen ook een stuk leuker.
-
- Forum-lid
Mantel ?
Ik woon inderdaad in de buurt van London.mrcl schreef:Als ik de juiste Bagshot op Google heb gevonden, woon je in de buurt van London? Toevallig ook ervaring met fietsen in Yorkshire? Wil graag nog eens de ferry Europoort - Hull combineren met een weekend fietsen daar.jpvv schreef:De fiets geeft enorm veel vertrouwen in de afdaling en hier in Engeland met het gare wegdek plus regen vlieg je werkelijk iedereen voorbij op een beetje afdaling. Bochten nemen is ook een genot en met de nieuwe wielen wordt klimmen ook een stuk leuker.
Afgelopen zomer heb ik een coast 2 coast gereden, van Whitehaven naar Whitby. Hierbij zijn we ook door de Yorkshire Dales & Yorkshire Moors gekomen. Geweldig gebied om te fietsen, met redelijke heuvels and open landschappen. Het mooiste stuk van de tocht was door de Dales. Mocht je de gpx tracks willen hebben, Dag 2 was een combinatie van Lake District & Yorkshire Dales, stuur mij dan even een privé-berichtje met jouw email adres. Je zal je in ieder geval niet vervelen daar!
-
- Forum-lid
Die word/is erg mooi
Maak joe woar
- fietser1972
- Forum-lid
Dit wellicht interessant: http://shop.edelrad.de/de/timemachine-t ... -cmky.htmlJorisee schreef:Ik ben al een tijdje aan het kijken naar een BMC timemachine TMR01. Hebben jullie nog tips waar ik het frame misschien online goedkoop kan vinden?
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral
Dankje!fietser1972 schreef:Dit wellicht interessant: http://shop.edelrad.de/de/timemachine-t ... -cmky.htmlJorisee schreef:Ik ben al een tijdje aan het kijken naar een BMC timemachine TMR01. Hebben jullie nog tips waar ik het frame misschien online goedkoop kan vinden?