Mountainbike Show Your Stuff
Na een jaartje of 2 op een Giant Terrago gespeeld te hebben, een paar maanden geleden een tweedehands Scott Scale 20 gekocht van een paar jaar oud. Alles eraf gesloopt (behalve vork, wielen, zadelpen), nieuwe onderdelen gekocht en met hulp van Japie Carbon opnieuw opgebouwd. Gisteren mee wezen knallen in Drunen en het rijdt geweldig!!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Fraaie black beauty geworden!!!
Waarom geen Elixir CR genomen? Dat had nog mooier gestaan (en nog fijner af te stellen).
Waarom geen Elixir CR genomen? Dat had nog mooier gestaan (en nog fijner af te stellen).
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
RLC is wel een heel fijn ding!
En wat BC betreft; die mogen eerst nog een beetje professionaliseren vind ik persoonlijk. Winkel heeft potentie maar ik vind het nu niet fijn om te komen.
En wat BC betreft; die mogen eerst nog een beetje professionaliseren vind ik persoonlijk. Winkel heeft potentie maar ik vind het nu niet fijn om te komen.
Less is bore
Een forumlid alhier gaat zijn vork vervangen en ik neem dan zijn RLC over! Is ook een zwarte, wordt het helemaal een black machine
Helemaal mee eens voor wat betreft BC. Heb er de remmen gehaald omdat ik ze nergens zo goedkoop zag (169 euro), maar ik vond het qua winkel ook niet zo prettig. Wel mooie spulletjes te koop!
Helemaal mee eens voor wat betreft BC. Heb er de remmen gehaald omdat ik ze nergens zo goedkoop zag (169 euro), maar ik vond het qua winkel ook niet zo prettig. Wel mooie spulletjes te koop!
- bontempi056
- Forum-lid
Aha mooi fietsie waarschijnlijk als die mooi gepoetst is.
Staat ook wat beter op de foto.
Staat ook wat beter op de foto.
Wie nimmer dwaalt wordt nooit verstandig!!!
Mijn nieuwe Scalpel, gisteren opgehaald!
[img=http://www.fiets-info.nl/images/fotoalb ... Afb051.jpg]
[img=http://www.fiets-info.nl/images/fotoalb ... Afb051.jpg]
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gefeli met je aankoop!
Technisch een absolute topfiets, maar niet mijn smaak.
Veel plezier ermee.
Technisch een absolute topfiets, maar niet mijn smaak.
Veel plezier ermee.
Less is bore