Orbea
Ik ben de Terra ook aan het bekijken als leasefiets. Dat customizen is ook best fijn.
Met eigen wielen komt deze Terra M30 Team op 3199. In leasing valt dat dus best mee.
Laat nog optie om wielen te upgraden naar DT Swiss of zo.
Keuzestress
Met eigen wielen komt deze Terra M30 Team op 3199. In leasing valt dat dus best mee.
Laat nog optie om wielen te upgraden naar DT Swiss of zo.
Keuzestress
Laatst gewijzigd door hayes op 26 okt 2022 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb zelf net mijn Focus Atlas 6.8 in de 'uitverkoop' gedaan en een Orbea Terra M30 gekocht in Infinity Green. Kan niet wachten totdat deze over een paar weken op de stoep staat.
Een neef heeft de alu versie en is alleszins ook heel tevreden.
Ik wacht nog even offerte voor een Atom6 fiets af, en ga dan de knoop doorhakken.
Ik wacht nog even offerte voor een Atom6 fiets af, en ga dan de knoop doorhakken.
Niks dan lof over Orbea, mijn fiets kostte 'slechts' 2000 euro maar rijdt en stuurt echt super. Net ook DT Swiss wielen aangeschaft.
Iemand ervaring met gebruik van de Terra op de weg (met wegbanden dan wel)? Ik zie dat de wielbasis iets langer is maar voor de rest kan ik weinig verschillen vinden (qua geometrie) met een wegframe.
Ik overweeg nl. een Terra met een extra wielsetje met wegbanden aan te schaffen.
Ik overweeg nl. een Terra met een extra wielsetje met wegbanden aan te schaffen.
Dit is dan de M30i?
Heel knappe verschijningen die Orbea's, toen ik vorige maand op zoek geweest maar geen enkele Orbea (zocht toen een M31eLTD) gezien in real life, dat is de reden dat ik een Cervelo heb gekocht. Anders had ik een Orbea besteld, levering was toen +-april 2023.
Toch stiekem beetje jaloers want die lakkleuren zijn wel hemels
Heel knappe verschijningen die Orbea's, toen ik vorige maand op zoek geweest maar geen enkele Orbea (zocht toen een M31eLTD) gezien in real life, dat is de reden dat ik een Cervelo heb gekocht. Anders had ik een Orbea besteld, levering was toen +-april 2023.
Toch stiekem beetje jaloers want die lakkleuren zijn wel hemels
MY23 ORBEA Orca M31e LTD - road
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
Ja, dat wordt hem, in de kleur Red Wine / Carbon.
https://www.orbea.com/nl-nl/fietsen/ra ... 30iltd-pwr
De versie met eTap was idd pas april of mei zelfs.
Ik ben naar Maxibikes in Nunspeet geweest. Die hebben alleen maar Orbea staan, helaas niet in alle kleuren…
Ik heb een tweede wielset van DT Swiss voor op de weg met tubeless bandjes van 28mm. Rijdt super, merk geen verschil met mijn vorige wegfiets... Aanrader hoor. One bike to do it all.wivo_6 schreef: ↑28 okt 2022 13:38 Iemand ervaring met gebruik van de Terra op de weg (met wegbanden dan wel)? Ik zie dat de wielbasis iets langer is maar voor de rest kan ik weinig verschillen vinden (qua geometrie) met een wegframe.
Ik ben daarnet ook even bij een andere Orbea dealer binnengesprongen. Daar spreken ze idd van een levertijd van een maand of twee.