Vandaag gefietst in 2007?
-
- Forum-lid HC
He, He, eindelijk weer eens droog en de weg droog, tochtje gereden vanuit Ridderkerk 125 km, richting Zaltbommel, de brug over en weer terug langs de Waaldijk.
Waaide nog wel flink, 30,5 km/uur gemiddeld.
Waaide nog wel flink, 30,5 km/uur gemiddeld.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Ik heb een fixieweekendje gehad; vrijdag op de fixie door de storm (woei lekker spinnen met wind mee), gisteren ff rustig gereden (ook op de fixie), en vandaag wat leuke klimmetjes.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
-
- Forum-lid
Vandaag geluncht in Antwerpen met het Rotterdamse Peloton. 236km, grotendeels D1, 30.4 gemiddeld.
Gisteren in mooie omstandigheden een eigen Toertocht gereden met 4 man , Limburgs Ergste genaamd ( voor ons clubje ) , 171 km met 2840 Hm en 35 klimmen met een naam en diverse zonder naam.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Eindelijk weer eens even droog dus na 4 dagen van erge spierpijn ( nog van het hardlopen) 60km .
Heijen-Gennep-Milsbeek-Mook-Malden-Heumen-overasselt-Nederasselt-Grave-Velp-Langeboom-mill-Haps-Oeffelt-Gennep-Nat en wel thuis.
Lang leve buienradar 2:12 min:D
Heijen-Gennep-Milsbeek-Mook-Malden-Heumen-overasselt-Nederasselt-Grave-Velp-Langeboom-mill-Haps-Oeffelt-Gennep-Nat en wel thuis.
Lang leve buienradar 2:12 min:D
cornelli racing cycles Uden
Vanmiddag weer eens de duinen ingetrokken. Op vrijdagmiddag is het daar nog relatief rustig, dat zal van het weekend wel veranderen.
Route: Voorburg, Den Haag, Scheveningen, Katwijk, Noordwijk, Zandvoort, Heemstede, Bennebroek, Zwaanshoek, Lisserbroek, Sassenheim, Warmond, Oegstgeest, Leiden, Voorschoten, Leidschendam, Voorburg.
97,5 km totaal. Een beetje tegen m'n gewoonte in de 100 niet volgemaakt (wilde nog de finish van de tour zien, maar dat was geen probleem met de gem. snelheid vandaag).
Route: Voorburg, Den Haag, Scheveningen, Katwijk, Noordwijk, Zandvoort, Heemstede, Bennebroek, Zwaanshoek, Lisserbroek, Sassenheim, Warmond, Oegstgeest, Leiden, Voorschoten, Leidschendam, Voorburg.
97,5 km totaal. Een beetje tegen m'n gewoonte in de 100 niet volgemaakt (wilde nog de finish van de tour zien, maar dat was geen probleem met de gem. snelheid vandaag).
Vandaag meteen na het werk op de fiets.
80 km van Venray naar Wanssum/Well/Afferden/Gennep/Siebengewald/Weeze/Well en weer terug naar Venray. Strak tempo met 30 gemiddeld. Licht windje mee en natuurlijk licht windje tegen.
Morgen misschien maar zondag zeker weer.
80 km van Venray naar Wanssum/Well/Afferden/Gennep/Siebengewald/Weeze/Well en weer terug naar Venray. Strak tempo met 30 gemiddeld. Licht windje mee en natuurlijk licht windje tegen.
Morgen misschien maar zondag zeker weer.
race: S-Works Tarmac \'06
mtb : Specialized Epic comp \'04
Vandaag Nijmegen-Millingen-Kleve-Kranenburg-Nijmegen 54km. Na alle drukte op het werk de afgelopen 10 dagen eindelijk weer lekker tijd om te fietsen. Veel fietsers onderweg door de Millingerwaard, o.a. drie Lokomotivs in gezelschap van een Veltec rijder.
Vandaag voor het eerst mijn eigen tenue 'live' onderweh tegengekomen. In de afdaling van Kranenbarg naar de rijksweg naar Nijmegen kwam mij een renner tegemoet die eveneens in een Assos Mumu outfit was gekleed.
Vandaag voor het eerst mijn eigen tenue 'live' onderweh tegengekomen. In de afdaling van Kranenbarg naar de rijksweg naar Nijmegen kwam mij een renner tegemoet die eveneens in een Assos Mumu outfit was gekleed.
Rather live one day like a tiger than a hundred like a sheep!
[quote="ottie"] In de afdaling van Kranenburg naar de rijksweg naar Nijmegen kwam mij een renner tegemoet die eveneens in een Assos Mumu outfit was gekleed.[/quote]
Was ik toch zomaar, ik dacht:Verrek nog een in zo'n koeienpak!! Was te laat met reageren. Bij deze alsnog. Wel een manier om een mede-forummer te herkennen. Heb vandaag 130 km gereden en het ging heerlijk. Venray-Well-Weeze-Goch-richting Kranenburg-Kartenspielerweg (prachtige weg)-Kranenburg-Wyler-Berg en Dal-Malden-Overasselt-Grave-Mill-Wanroy-St Anthonis-Overloon-Venray. Met recht genoten.
Was ik toch zomaar, ik dacht:Verrek nog een in zo'n koeienpak!! Was te laat met reageren. Bij deze alsnog. Wel een manier om een mede-forummer te herkennen. Heb vandaag 130 km gereden en het ging heerlijk. Venray-Well-Weeze-Goch-richting Kranenburg-Kartenspielerweg (prachtige weg)-Kranenburg-Wyler-Berg en Dal-Malden-Overasselt-Grave-Mill-Wanroy-St Anthonis-Overloon-Venray. Met recht genoten.
race: S-Works Tarmac \'06
Tja als alle forummer zo'n koeienpak aantrekken wordt het ook een beetje saai Was gister wel erg lekker fietsweer, tikje warm, maar da mocht wel weer een keer.
Deze week dagelijks op de racert onderweg naar mijn werk. Met de 4-daagse feesten is er met de auto toch geen doorkomen aan.
Deze week dagelijks op de racert onderweg naar mijn werk. Met de 4-daagse feesten is er met de auto toch geen doorkomen aan.
Rather live one day like a tiger than a hundred like a sheep!