Cannondale
Een ongelofelijk mooie klassefiets. Wat kunnen lage wielen toch ook mooi staan! Dat het een enorm klimrek is doe je verder niets aan, m'n Canyon is ook mooier in maat 56...
Héél erg fraai!! Absoluut een van m'n droomfietsen, die witte Supersix. De zwarte alu hollowgram is werkelijk een plaatje. Welke maat is het?
-
- Forum-lid HC
Als ik het me goed herinner is dit een 63, verder zou ik de blanke cranks protectors ( zie E-bay ) op doen. Een keer uithalen met je schoen en de zwart geanodiseerde SL cranks zijn meteen wat minder mooi.
Er zijn precies dan toch mensen die aan de witte SuperSix fietsen geraken zoals LD001. Het is een beauty!!
Heb vrijdag de mededeling, en na 3 maanden van wachten, dat ik de levering van m'n witte SuperSix frame mag vergeten. Productie zou stopgezet worden wegens onoplosbare problemen met de witte lak. ( Zelfs de zwarte is een probleem aan het worden. Mijn FM, een echte Cannondale dealer, kan zelfs niet meer aan de zwarte geraken dit jaar. Heeft er nog ééntje in de showroom staan and thats it voor dit jaar. Alleen aan de Liquigas uitvoeringen (zwart met groen-witte decals) kan hij nog wel geraken maar is echt niet mijn ding. Dus mag een kruis maken over mijn SuperSix avontuur.
Succes aan degene die er wel aan geraakt zijn. Hopelijk blijven problemen uit met de witte lak.
Heb vrijdag de mededeling, en na 3 maanden van wachten, dat ik de levering van m'n witte SuperSix frame mag vergeten. Productie zou stopgezet worden wegens onoplosbare problemen met de witte lak. ( Zelfs de zwarte is een probleem aan het worden. Mijn FM, een echte Cannondale dealer, kan zelfs niet meer aan de zwarte geraken dit jaar. Heeft er nog ééntje in de showroom staan and thats it voor dit jaar. Alleen aan de Liquigas uitvoeringen (zwart met groen-witte decals) kan hij nog wel geraken maar is echt niet mijn ding. Dus mag een kruis maken over mijn SuperSix avontuur.
Succes aan degene die er wel aan geraakt zijn. Hopelijk blijven problemen uit met de witte lak.
Nil volentibus arduum (Niets is moeilijk voor hen die willen)
Dat is wel heel erg zuur zeg, chaingang Kan me voorstellen dat je daar enorm van baalt! Van een merk als Cannondale zou je toch een andere oplossing verwachten..
LVGH schreef:Dat is wel heel erg zuur zeg, chaingang Kan me voorstellen dat je daar enorm van baalt! Van een merk als Cannondale zou je toch een andere oplossing verwachten..
Balen is nog zacht uitgedrukt. Cannondale heeft in mijn ogen afgedaan. Stellen ze een fiets voor in mooi en fraai wit maar leveren, owee. Zoals ik al aanhaalde hoop ik dat de mensen die toch een witte hebben kunnen bemachtigen geen problemen met de lak gaan krijgen. Hier in België weet ik er ééntje die met de Liquigasuitvoering problemen heeft gehad. Barsten in de lak! Is wel vervangen onder garantie maar de rompslomp die je hier allemaal mee hebt. Tja , moet me er maar bij neerleggen. Er zijn ergere dingen in het leven.
Nil volentibus arduum (Niets is moeilijk voor hen die willen)
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
wat voor problemen met de lak? Vind namelijk dat de lak van mijn nieuwe Taurine mtb (modeljaar 2007) ook erg slecht is, bij het minste of geringste raakt deze al beschadigd. Komen de carbon supersix en taurine uit dezelfde Taiwanese fabriek en zo ja; kan ik er wat aan laten doen?