Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Kuota

k.i.s.s.passe
Forum-lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 25 feb 2007 21:11

k.i.s.s.passe 08 mar 2007 23:27

carbon kleur he sepp die is lichter

intersantos
Forum-lid
Berichten: 1313
Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24

intersantos 08 mar 2007 23:30

Gefeliciteerd Youri. Fantastisch mooie fiets. Veel plezier, enneh.. voorzichtig ermee!

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 08 mar 2007 23:51

Ik wist ongeveer hoe je hem ging opbouwen, 't was enkel nog even wachten hoe alles er samen zou uit zien... en dat resultaat is schitterend!
Prachtige Kredo hoor. Voor mij is dit de mooiste Kuota in dit topic... tot nogtoe (laten we iedereen uitdagen hé). Het gewicht van de fiets is ook echt goed.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

youri
Forum-lid
Berichten: 192
Lid geworden op: 26 okt 2005 21:31

youri 08 mar 2007 23:57

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 08 Maart 2007


Ik wist ongeveer hoe je hem ging opbouwen, 't was enkel nog even wachten hoe alles er samen zou uit zien... en dat resultaat is schitterend!
Prachtige Kredo hoor. Voor mij is dit de mooiste Kuota in dit topic... tot nogtoe (laten we iedereen uitdagen hé). Het gewicht van de fiets is ook echt goed.


Dank u Pieter.
Tuurlijk mag iedereen uitgedaagd worden, zo blijven we steeds mooie Kuota's zien op deze forum,

rubberman
Forum-lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 02 feb 2007 12:09

rubberman 09 mar 2007 09:19

Mooi mooi mooi,
Iets anders dan al die donkere fietsen, de witte Kredo is dé beauty van de Kuota stal.

Ik heb m'n witte Kebel laten monteren met het 'gevlamd zwart' campa ultro torque chorus crankstel ... contrast vind ik mooier zwart - wit.
M'n wielen (campa Zonda) zijn ook volledig zwart, geen Mavic geel erbij. (volgende week foto's)
Bidonhouder Kuota zullen na de eerste rit over kasseien wel vervangen worden

ghost-kebel
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 mar 2007 09:33

ghost-kebel 09 mar 2007 11:34

Mijn Kebel is ook besteld.
Moet nog wel even geduld hebben. Waarschijnlijk ergens half april.
Zal het voorlopig nog met mijn Zanatta moeten doen.
Liever bergop<br>
http://WWW.MOLENTRAPPERS.BE" onclick="window.open(this.href);return false;

trifox
Forum-lid
Berichten: 455
Lid geworden op: 27 dec 2005 10:46

trifox 09 mar 2007 12:56

Zeer mooie witte Kredo. Een fiets om verliefd op te worden. Alleen jammer dat bij gebruik het maagdelijke wit vlug "ontmaagd" wordt. Heb enkele jaren terug een wiite Cinelli gehad. Je zou er op poetsen tot je zelf wit wordt. Gelukkig bij jouw is hij niet integraal wit en heb je nog enkele zwarte zone's.
Verder alle succes ermee.
 

Gebruikersavatar
soloist
Forum-lid
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 nov 2005 16:40

Gebruikersavatar soloist 09 mar 2007 13:11

Quote: Origineel geplaatst door Ghost-kebel op 09 Maart 2007
Mijn Kebel is ook besteld.Moet nog wel even geduld hebben. Waarschijnlijk ergens half april.Zal het voorlopig nog met mijn Zanatta moeten doen.




Gefeliciteerd! Is het de zwarte geworden? Hoop dat je niet net zolang moet wachten als ik...

@Youri,
prachtig, die witte Kredo. Ik vind de witte versie van de Kredo echt verreweg het mooiste. Het wordt er haast een andere fiets door. Oogt nog sierlijker dan de zwarte!
Afbeelding

youri
Forum-lid
Berichten: 192
Lid geworden op: 26 okt 2005 21:31

youri 09 mar 2007 14:41

Quoten: Origineel geplaatst door rubberman op 09 Maart 2007

Mooi mooi mooi,Iets anders dan al die donkere fietsen, de witte Kredo is dé beauty van de Kuota stal.Ik heb m'n witte Kebel laten monteren met het 'gevlamd zwart' campa ultro torque chorus crankstel ... contrast vind ik mooier zwart - wit.M'n wielen (campa Zonda) zijn ook volledig zwart, geen Mavic geel erbij. (volgende week foto's)Bidonhouder Kuota zullen na de eerste rit over kasseien wel vervangen worden


Dat is een kwestie van smaak, ik vind het anders teveel zwart.
Zijn die bidonhouders van Kuota niet goed misschien ? Ervaring mee ?

dannyb.
Forum-lid
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 okt 2006 17:19

dannyb. 09 mar 2007 20:40

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 04 Maart 2007




Zou iemand die goed is in het gebruik van PhotoShop het grijze gedeelte van Casran's Kuota Khan in rood kunnen veranderen?

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 09 mar 2007 21:15

Quoten: Origineel geplaatst door Danny B. op 09 Maart 2007

Zou iemand die goed is in het gebruik van PhotoShop het grijze gedeelte van Casran's Kuota Khan in rood kunnen veranderen?


Wil je een gepersonaliseerd schema, Danny B.?
De Duitse Kuota-importeur kwam vorig jaar met een gelimiteerde oplage van een Kredo "Hondo Edition" (eigenlijk een voorloper op de rode Kredo):
         
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

youri
Forum-lid
Berichten: 192
Lid geworden op: 26 okt 2005 21:31

youri 09 mar 2007 22:39

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 09 Maart 2007


Quoten: Origineel geplaatst door Danny B. op 09 Maart 2007

Zou iemand die goed is in het gebruik van PhotoShop het grijze gedeelte van Casran's Kuota Khan in rood kunnen veranderen?


Wil je een gepersonaliseerd schema, Danny B.?
De Duitse Kuota-importeur kwam vorig jaar met een gelimiteerde oplage van een Kredo "Hondo Edition" (eigenlijk een voorloper op de rode Kredo):
         
 

Deze kleurstelling vind ik persoonlijk ook heel mooi.

Plaats reactie